10.01.2009 18:48 K dílu: Slunkoo lord_Ivanhoe
slint... vskutku mocné
10.01.2009 18:43 K dílu: Větrná lord_Ivanhoe
skvělý teríí
25.08.2008 23:51 K dílu: Severák lord_Ivanhoe
skvělé! začátek mi přinesl zvláštně pěkný vize ;-) *
03.06.2008 16:45 K dílu: Přišla jsem bosá před Pána Boha lord_Ivanhoe
3. a 4. sloka se mi hodně líbí, začátek je inu slabší, ty tretky mě tam podvědomě děsně rušej (jak řekla Fája aj ten synek koňskej)... Bacha na PaNNu M. Básnička mi připadá tak hezky nadnesená, snaží se říct něco víc, proto mě tam to profánní "řekla" zaskočilo, trošku kazí fajn potenciál. Poslední sloka je best ;-)
08.03.2008 17:19 K dílu: Sum sit Éfed lord_Ivanhoe
kritizovat se to má běžně a záměr ano
01.07.2007 10:35 K dílu: Obr lord_Ivanhoe
nemyslím si, že by to bylo nevhodné. Protože když i v pohádkách bude vítězit zlo, děti ztratí ponětí o tom, že by to mohlo být i v reálném světě jinak...
26.06.2007 10:07 K dílu: Obr lord_Ivanhoe
heffké :-) líbí se mi, že to má i nějaké poselství
25.06.2007 15:02 K dílu: Červnová lord_Ivanhoe
pohodička, klídek... :-)
08.06.2007 10:03 K dílu: Sokolník lord_Ivanhoe
takové krásně melancholické a heroické mi to přijde. Intenzivní... Opravdu podařené (z mýho hlediska tam jen úplně nesedí ten konec) tip top BTW, pane redaktore, odpusťte lidový ráz mého sdělení, ale melete hovnaa
30.05.2007 09:24 K dílu: Slyšíš? lord_Ivanhoe
jejej, to jsem si snad ani nezasloužil :-D (chudák Álojs, je teď určitě smutný ... a nebude mě mít rád... a .... a pošle na mě Písmákovou mafii)
29.05.2007 13:22 K dílu: Slyšíš? lord_Ivanhoe
tyjo, Káťo, klobouk dolů. Tahle je už opravdu mástrpís. Lepšíš se a to dost!
29.05.2007 13:19 K dílu: Takové malé zamyšlení lord_Ivanhoe
asi máš pravdu. Lidi kolem mě nejsou tak zlí. Ale to je myslím tím, že si ty ostatní k sobě nepustím. A nemyslím si, že by jich bylo málo...
28.05.2007 17:12 K dílu: Maturitní lord_Ivanhoe
Jojo, přidávám se s přáním a doufám, že se zadaří! A dílko tak maturitně dobře hysterický :-D
28.05.2007 17:08 K dílu: Takové malé zamyšlení lord_Ivanhoe
Nu, taky názor. Prostě mi něco letělo hlavou a bylo mi líto to nechat uniknout. Když myslíš, že je to plk, prosím. V tom případě nebylo dílko určeno pro tebe... Jinak k ostatním tvým kritikám... radši se mrkni i na jiná dílka, třeba zaujmou víc. Nepíšu jen úvahy a pohádky
27.05.2007 10:25 K dílu: momentka prázdniny lord_Ivanhoe
Tedá tedá, ta role tě nějak poznamenala :-P Ale jinak jo, dobrý. Líbí se mi, jak jsi vystihla takovou tu náladu naprosto nudnejch prázdnin k ukousání. A i s detailama pracuješ dobře, je to díky nim tak hezky, jednoduše provázaný. Třeba ty záda-stěna a záda-záda. Povedený. Ale moje nohy samozřejmě protestujou vůči invektivám, jako byla tahle :-P Přeju hezký a zábavný prázdniny...
14.05.2007 15:26 K dílu: O sově, která moc snila lord_Ivanhoe
Zvláštní dílko, ne úplně typický pro tebe. Docela by mě zajímal autorův komentář k tomuto dílku, hmmm? Senior: jako obvykle názor k popukání... *suchý smích ... trapné ticho.... suchý smích*
09.05.2007 18:23 K dílu: Dovolená lord_Ivanhoe
charakterizoval bych to jako poměrně zábavnej, nic neříkající vopruz :-D stmosféra přesně vystihující příběh :-)
09.05.2007 18:15 K dílu: Vrána lord_Ivanhoe
Inu, nebejt tam datum 14. tak si řeknu, že je to poměrně podobný mojí o 4 dny mladší básničce :-) asi sme byli naladěný na stejnou vlnu, pěkné ;-)
09.05.2007 18:10 K dílu: Konečně zmlkne lord_Ivanhoe
nevím, tahle báseň mi přijde asi o něco slabší. První řádky slibujou něco víc, ale pak to působí spíš tak nějak prázdně. Po formální stránce fajn, hezky se tam všecky ty slova hoděj, ale nemaj podle mě valnej vzájemnej vztah. A "vykřičníček" to myslím posílá úplně jinam...
08.05.2007 12:08 K dílu: Krok a krok lord_Ivanhoe
hej, zvlášť ten konec mě nadchl. Nevím, jestli jsem to pochopil úplně správně, ale opravdu m to oslovilo. Skráčíme stále, ale jak těžký je udělat poslední krok... hmmmm *
20.04.2007 20:58 K dílu: Špatný sen lord_Ivanhoe
dost bylo višní! :-D
19.04.2007 20:07 K dílu: Špatný sen lord_Ivanhoe
třeba z višně
19.04.2007 01:08 K dílu: : - : - : lord_Ivanhoe
mě to nějak nesedí, asi si to neumím představit :-)nemam asi rad, když mě někdo hladí po víčkách otevřených očí :-P
19.04.2007 00:58 K dílu: Zavaž mi oči lord_Ivanhoe
ale joo :) musel sem ji teda číst vícekrát, ale trochu už jí rozumím :-) asi bych měl číst jindy než v jednu v noci :-(
19.04.2007 00:49 K dílu: Špatný sen lord_Ivanhoe
baa
19.04.2007 00:47 K dílu: Špatný sen lord_Ivanhoe
jooo??? JOOOOO????? :-P
19.03.2007 23:45 K dílu: Kulhavý kocouři lord_Ivanhoe
mrau
19.03.2007 23:44 K dílu: Špatný sen lord_Ivanhoe
Jakubisko: abys nebyl i svrhlý :-P
25.02.2007 17:10 K dílu: Špatný sen lord_Ivanhoe
BTW proč nikde nepatrat po něčem hlubším? Myslíš, že tam nic takovýho není??? PS: pel :-DDDDD, sory, ale to slovo mě děsně ničí :-DD
25.02.2007 17:07 K dílu: o nenávisti lord_Ivanhoe
měl jsem sen, o tom, že jsem pochopil, jak funguje svět, příčiny a následky veškerýho dění, vztah mezi minulostí a budoucností... a zároveň sem pochopil, jak neskutečně zbytečný to pochopení je.
11.02.2007 22:05 K dílu: Moře perlorodek lord_Ivanhoe
konec mi přijde jak z jiný básně. Moc se mi tam nelyby. Takový jakoby za každou cenu tam mrsknout tu lásku, žejoo :-P Ale jinak mě uplně fascinuje toto: „Ano, perly nejsou“ mlčím na Tebe a Tvůj pohled navlékám na šňůru iluzí opravdu užasné- už jen za tento kousek tipec jako svinec
11.02.2007 22:01 K dílu: Lampa lord_Ivanhoe
w r e h h *
11.02.2007 13:20 K dílu: Peklo lord_Ivanhoe
šak já vím:-) ale tento druh humoru je vtipný tak třeba týden, dál už je to jen trapnost:-) ale tak nikomu to neberu. Když někdo nemá na víc, tak se nedá nic dělat. A AVI jako bonus ...to je humor myslím velmi podobný. Taky se vtipem nemá nic společného
09.02.2007 22:10 K dílu: Peklo lord_Ivanhoe
asi bych zacitoval jednu moc vhodnou repliku, ale nejspíše by urazila... :-D Senior bohužel, neb je vytížen jak časově, tak neurálně, nestíhá ani čísti po sobě svoje patvary a překlepy. Styděl bych se, být velkým panem retraktorem, uhh, šak mě chápete...
02.02.2007 13:28 K dílu: Pár hematitů lord_Ivanhoe
poslední strofa wrrrr, opravdu skvělá!!!
02.02.2007 12:13 K dílu: Beznaděj lord_Ivanhoe
má to silnou atmosféru. Chybí mi tam trochu nějaký vrchol básně, je to také trochu monotónní, ač silné. Ale v každým případě se lepšíš, ty obraty jsou mnohem lepší než bejvávalo :-)
27.01.2007 19:11 K dílu: Lesní lord_Ivanhoe
chjo, smutním z toho
27.01.2007 18:54 K dílu: Lumík lord_Ivanhoe
ohromující, opravdu nečekaně podařený spojení slov, co by mě asi nenapadly. A ty nemluvňata, zvláštní, opravdu to má něco v sobě. lýbý t*
07.01.2007 00:25 K dílu: v zapomnění lord_Ivanhoe
bože! on to nenapsal někdo jinej.... pak ten frk nechápu už vubec :-D
07.01.2007 00:23 K dílu: v zapomnění lord_Ivanhoe
ehhh, tím sem myslel to Stvn nebo co
07.01.2007 00:22 K dílu: v zapomnění lord_Ivanhoe
Inu, mě to nedokončené ani nepřijde. Kritik přede mnou si asi nevšiml, že názor o zájmenech už tu padl a ten jeho je tu přinejmenším naprosto zbytečný... (chjo, připadá mi to tak, nebo v těch tří frcích zapůsobil děsně arogantně?) ...asi mam blbou naladu, nebo co. Ale prostě mi nějak nedochází, co je konstruktivního na tom, napsat že se mu to nelíbí a šmitec :-/ du se asi radši vyspat
17.12.2006 15:10 K dílu: the chamber of secrets lord_Ivanhoe
Různé úhly pohledu mají za následek různé definice :-P
13.12.2006 17:48 K dílu: Bytůstka lord_Ivanhoe
aha... ani jsem si neuvědomil, že se to dá chápat takhle. Což je ostatně škoda
12.12.2006 23:54 K dílu: the chamber of secrets lord_Ivanhoe
já dnes skoro ne, páč došel papír a bylo mě trapno žádat vesmírný lidi, se kterejma bydlím. Kolej je ale bohatá na lidi majetné /alespoň co se toaleťáku týče/
12.12.2006 22:07 K dílu: Bytůstka lord_Ivanhoe
Jezuita + SENIOR = zbyteční lidé :D promiňte, ale mám takový zvláštní dojem, že jeden z vás je asi poněkud retardovaný jedinec, slintající ve své cele, který se nějakým nedopatřením dostal na chvíli ven a náhodnými údery havou o klávesnici (neb samozřejmě má svěrací kazajku, též poslintanou, avšak slušivou) stvořil stejně odporný a nechutný text, jako je on sám zatímco druhý je jen arogantní debil, pro společnost žádné ohrožení, avšak říkající si každým svým projkevem o ránu. PS: četl jsem tvá díla a musím je, ač jsem méně než relativně chytrý (proboha, kde si jen nabral tak idiotské spojen slov), hodnotit jako opravdovou honbu za alespoň nicotnou kvalitou, které takový pisálek jako ty nikdy nedocílí dobrou noc
12.12.2006 18:51 K dílu: Bytůstka lord_Ivanhoe
mohu se zeptat na výklad tvého projevu? Asi nechápu účel slova "jakoby" v první větě. A ani to, co myslíš slovem "nahodnoceno"? :-)
12.12.2006 18:48 K dílu: Nepisům lord_Ivanhoe
buď je to myšleno jako ironie, čili to, co píšeš v prologu atd je celé myšleno ironicky, nebo to myslíš vážně ale vzhledem k tomu, že tam krom posledního verše není žádný náznak toho, co by si tím chtěl říct mezi řádky, bojim se, že je to šitařina
12.12.2006 14:39 K dílu: Zlodějská lord_Ivanhoe
:-D však ať kradou, vždyť je to super krást :-)
11.12.2006 21:46 K dílu: lord_Ivanhoe
safra safra
11.12.2006 21:44 K dílu: lord_Ivanhoe
11.12.2006 21:43 K dílu: lord_Ivanhoe
11.12.2006 21:06 K dílu: lord_Ivanhoe
wrrrr :-P
10.12.2006 21:31 K dílu: Teorie kraf lord_Ivanhoe
bylo košer? A si ty košer?
10.12.2006 16:01 K dílu: Fuck off!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lord_Ivanhoe
inu, pohádka zvláštní. Myslím, že takovýhle jednou dětem číst nebudu :-P
27.11.2006 10:00 K dílu: Šedavo lord_Ivanhoe
díky, dokonalý to nejni, vím. Ale psal jsem to upřímně
20.11.2006 16:39 K dílu: lízat jahodovou lord_Ivanhoe
první sloka skvělá, pobavila. pak už to jde řekl bych do kytiček, je to myslím příliš perverzní, na to aby to zdravě šokovalo. Ale je to jen muj osobní názor, třeba se to ostatním líbilo celé
07.11.2006 14:30 K dílu: Vězeň temnoty lord_Ivanhoe
hohooo :-) jednou možná :-D
02.11.2006 09:22 K dílu: Tuš lord_Ivanhoe
fakt hodně působivý, zwíííírže :-) Lybi, motz mrauww*
29.10.2006 19:06 K dílu: O jednom nešťastném finském zviřátku lord_Ivanhoe
hej.... to je skvělý :-) fakt mě to bavilo A konec mi připomíná Lumpyho :-) (ehm, to je ale rýýým....) *
23.10.2006 16:19 K dílu: Jak se do lesa volá lord_Ivanhoe
ehm.... je
22.10.2006 02:44 K dílu: podzim si s námi hraje.. lord_Ivanhoe
to je tak krááááásně podzimníííí, jako ty sama :-)
21.10.2006 10:50 K dílu: Jak se do lesa volá lord_Ivanhoe
hoh, tady je zvykem kritizovat i reakce, ju? To by chtělo ještě přidat sem prolog pro reakce a třeba i kategorii :-D
20.10.2006 18:51 K dílu: Jak se do lesa volá lord_Ivanhoe
fairiella: asi máš pravdůůů, vůůůdůůůů.... dů důůůů
20.10.2006 18:49 K dílu: Tichý vánek lord_Ivanhoe
fascinejtink! když jsem to čet, "tichý vánek" se mi pak už znělo jako nějaké zaklínadlo, nebo mantra, je to supr :-)
31.08.2006 14:13 K dílu: Aurë entuluva lord_Ivanhoe
nemůžu... Myslím, že to nemá být dořečený ale děkuju za komentář
15.06.2006 00:01 K dílu: Takové malé zamyšlení lord_Ivanhoe
Ehm, nu, doporučuji si o těch tuleních něco přečíst. Kdyby je lovili třebas Esykmáci, jako přirození obyvatelé tamního světa, tak je mi to buřt, ty navíc neloví mláďata, ale pár dospělých na maso. Mluvím tu o komerčních sviních, co tuleníky zabíjejí jen a jen pro prachy a je jim úplně jedno, zda vyhynou, že sou ještě moc mladí atd. "svet akosi od prirodzenosti speje ku zlu" -tak tohle tvrzení si opravdu nevyvrátil, protože já myslím právě lidský svět (který následně táhne do záhuby i vše ostatní). A nakonec nutno dodat, že to, co lidi potřebují nelze brát subjektivně, pokud je v sázce svět kolem a prostředí, které potřebujeme. Myslím, že v tomhle případě jde osobní svoboda stranou a každý, kdo tu neumí žít a poddat se jednoduchým a prostým zákonům přírody, ten by se měl odstahovat jinam .... třeba....hmm, na Měsíc :-D
11.06.2006 09:14 K dílu: Takové malé zamyšlení lord_Ivanhoe
definováním pojmů dobro a zlo se zabývalo několik tisíc let několik tisíc jiných lidí a já pochybuju, že tu vymyslím za tři minuty, co tu budu nějakou převratnou myšlenku, která to celé rozsekne. Ale, dejme tomu, že by pojmy dobra a zla, ať už je chápeme jakkoli, neměly smysl, byly by to (stejně jak soudili Nominalisté o idejích) jen jména v našich myslích. Co by z toho plynulo? Že na lidském chování a činech vůbec nezáleží. A ať je to pravda, či není, myslím, že nikomu neuškodí, když budeme radši počítat s tím, že naše konání není jen nesmysl bez významu. Do té doby, kdy se lidi budou zamýšlet nad zlem a dobrem, bude mít cenu tady být. A ohledně zvyřátek.... docela souhlasím s Kohákem, který vidí dobro v přirozenosti, v podpoře života, přírody. A přirozené není ubíjet bezmocné tvorečky tyčemi kvůli tomu, aby někdo prodal jejich měkkoučkou kůži, myslím, že o něco přirozenější je si sehnat něco k jídlu, klidně jednoho z těch tuleníků, ale decentně a s mírou...
26.05.2006 14:15 K dílu: Levandulová lord_Ivanhoe
je to takový, pro mě depresivní, marný. Chjo... je v tom děsně melancholie
26.05.2006 13:49 K dílu: Mám tě... lord_Ivanhoe
hezky stručné, k čemu taky zbytečné řeči kolem, líbí se mi to... má to aji atmosféru ;-) není tam nic navíc, co by se dalo vyškrtnout, zdařilé dílko *
11.05.2006 20:40 K dílu: Takové malé zamyšlení lord_Ivanhoe
...a dál....moje interpretace :-)))) no, ona nikam nespěje. Jen se snažím sdělit, jak to je (nebo jak vnímám aktuální stav reality kolem). Nemůžeš mi tu vyčítat to, že se lidi chovaj tak, jak se chovaj. Já za to nemůžu, já to jen napsal. -tím nechci říct všichni... proto tam je taky slovo většina- A k C si dovolím říct jen to, že se mýlíš. Zdá se mi, že jsi si zkrátka vztáhl mé krátké dílko na sebe a štvou tě tvé chyby. Pokud je to tak, je mi to líto, ale chce to na sobě pracovat. Pokud to tak není, tak nevím, co sleduješ. vyvrať mi to, že třeba od přirozenosti (tzn. ziskuchtivosti a bezohlednosti) ubíjejí lidi několikatýdenní tuleně, navíc dost krutým způsobem. A že kdyby se povznesli nad svoje přirozený touhy mít co největší zisk a radši se řídili humánně, slitovali se a radši se živili rybařením, že by to bylo lepší. Inu?
11.05.2006 20:31 K dílu: Takové malé zamyšlení lord_Ivanhoe
Hehe, tak tedy nevím, kdo je tu špatně. Já si osobně myslím, že tohle není jen literární server,ale též místo pro diskuse a výměnu názorů. Ohooo, jinak děkuji za teologicko-sociologickou studii, určitě studuješ filozofii, nebo tak :-)) Ale musím oponovat tím, že křesťanství není jediný směr, který mluví o negativním směřování světa a lidí. Je to přirozené, že pokud člověk není pod přímým vlivem společnosti a morálky (která nejen podle mě selhala), směřuje k sobeckosti, brutalitě, a podobně (viz Pán Much, Betonová zahrada, ...) k tvému B: zdá se že jsi vyjímečně nechápavý jedinec. Přirozeností chápu to, že pokud člověk neuplatní svou schopnost uvědomit si to, že je schopný činit něco dobrého nebo kvalitního, tak zkrátka sám od sebe činí zlo. Když si není vědom toho, že zabránit zlu může svojí aktivitou, tak je součástí ohoho zla a jen jeho vule mu pomůže se vymanit.
11.05.2006 11:15 K dílu: Smrt lord_Ivanhoe
hezký náhled... líbí se mi. Nebát se neznáma a jít vstříc tomu, co život přichystá, ať je to jakkoli neblahé... Jako dílo nic moc, jako myšlenky super ;-)
10.05.2006 19:46 K dílu: Takové malé zamyšlení lord_Ivanhoe
díky za tvůj rádoby inteligentní přízpěvek, milý Piliere. Křesťanskou výchovou sem bohužel pro tebe neprošel. A o sektách toho víš asi tolik, co já o tvojí mámě :-)) A jinak... nevnesl si do toho tady žádný racionální názor, na který by se dalo reagovat jinak, než výsměchem.... tedy... sory, ale HA HA :-)
08.05.2006 15:21 K dílu: Tajemství nebe lord_Ivanhoe
to je milý... jsou tam nádherný hluboký myšlenky... Co dodat? Snad jen... "...že v nebi se nemluví o ničem jiným, než o moři..."
08.05.2006 15:15 K dílu: Hmyzí haiku lord_Ivanhoe
hemmm, nu, haiku to není, ale taky ftipné :-) dnes si to s tou kaší trochu přehnala
08.05.2006 15:14 K dílu: Pavoučí příběh druhý lord_Ivanhoe
:-D heheeh
08.05.2006 15:13 K dílu: Přírodní rovnováha lord_Ivanhoe
:-D vtipné *
28.04.2006 13:50 K dílu: Odpoledne lord_Ivanhoe
přišlo mi kouzelný, jak je svět zašmodrchanej a jak může kolem nás prodíbat mnohem víc, než je vidět...
22.04.2006 15:47 K dílu: Blesk lord_Ivanhoe
archaismy taky moc nemusím, teda alespoň tyhle (připomínají mi jiráska a NO). Ale do tohoto dílka se myslím moc hodí. Opravdu se mi líbí, začal sem ho číst a pak mě vtáhlo, což se moc nestává.... svojí atmosférou a sdělením mě zaujalo. Jinak, já si nemyslím, že by dílo nutně mělo být co nejkratší a nejúspornější... je to jen jeden z možných způsobů psaní, ale neřekl bych, že ten nejlepší. Tak to dělali třeba komunisti, že do díla nedali nic víc, než bylo potřeba, čili v tom nebyla hloubka. No a jest a cest mi nevadilo. A z hlediska češtiny tam myslím problém není... Držím palce tipus dávám
22.04.2006 15:39 K dílu: Svět lord_Ivanhoe
Pěkné, má to hezkou myšlenku, jen by to chtělo ještě poupravit trochu počty slabik, aby to víc vycházelo...
22.04.2006 12:20 K dílu: Sama Paní Dáblova lord_Ivanhoe
ehh, BTW, nejsou city a emoce totéž?
22.04.2006 12:19 K dílu: Odpoledne lord_Ivanhoe
ne, v pořádku, nic si z toho nedělám :-) mě tak strašné nepřijde a tak sem rád... názory lidem neberu
22.04.2006 12:17 K dílu: Vůně moře lord_Ivanhoe
přijde mi ,že pomáhaj navodit pocit ženy, která mává. Ale což.... nechám už to být, když už se to do mojí hlavy prodralo takhle, tak na to už asi nebduu sahat....třeba příští dílko bude zas o něčem jiným ;-)
20.04.2006 22:50 K dílu: Odpoledne lord_Ivanhoe
přečti si to šeptem.... třeba to nebude znít tak strašně,.... a třeba jo :-))) kdovíííí
20.04.2006 22:49 K dílu: Vůně moře lord_Ivanhoe
jejej, to mě vubec nenapadlo :-) heheh, safra, snad ho to moc nepřipomíná
20.04.2006 21:39 K dílu: Neodcházej lord_Ivanhoe
;-) v tom případě ou kejj, mám rád skryté významy :-)
20.04.2006 21:20 K dílu: Neodcházej lord_Ivanhoe
krásné k zamyšlení... až na půlnoční stranu (teda...aspoň jsem myslel, že je to sever a tam by slunko mizet nemělo, či to má nějaký spešl význam?) Jinak hezky smutné, stýskavé
20.04.2006 21:16 K dílu: Sama Paní Dáblova lord_Ivanhoe
nádherně zléééé :-) skoro strašlivé, jak je to bez emocí :-) tyjo,aj tip si to zaslouží (samozřejmě v rámci umění...) Děti se maj podávat jedině pečený, nebo nakládaný, to ví každej :-D
20.04.2006 21:13 K dílu: Africký bubínek lord_Ivanhoe
nebo to chce ještě ty dredy a korálek... třeba to zafunguje :-)
20.04.2006 16:08 K dílu: Anděl lord_Ivanhoe
krásný spojení, džungle pampelišek... ;-)
20.04.2006 16:06 K dílu: Malý chlapec lord_Ivanhoe
hezké, úderné :-) takové naléhavé a přesto ne přehnané
12.04.2006 22:06 K dílu: Smrtihlav lord_Ivanhoe
Taky mi přijde, že je to součást většího celku, či to tak není? Zaujal mě název a konec mě uspokojil, je to pěkné, symbolické. Takové lehké, stravitelné fantasy bez nějakých složitostí, dobré na odreagování ;-)
12.04.2006 21:22 K dílu: Bludná pouť lord_Ivanhoe
hehe, díky za reakce.... ale moje vlastní komentáře přijdou spíše později, jsem zvědaf, co si o tom pomyslí eště další individua :-) Pak třeba přiblížím něco víc... (i když toho nebude moc... bylo to něco, co přišlo odjinud do mý hlavy... a sám nemám uplně stoprocentně jasno)
06.04.2006 19:39 K dílu: Jaro lord_Ivanhoe
hejááá hezké, svěží, líbivé (jen to překvapeně dívají....hmmm, je to takovééé, nevím, působí to na mě kostrbatě trochu.... ) ale jinak fakt nájs
25.03.2006 13:30 K dílu: Tak to bude stačit lord_Ivanhoe
hned je mi líp a zapomenu na to šedivý bezútěšný počasí za oknem t*
22.03.2006 17:39 K dílu: Zápisník šílence I. lord_Ivanhoe
hola, smutné, místy pošetile bláznivé, nebo spíš hlubší ve svojí neuchopitelné podstatě. Interpretace děl mě vždycky štvaly, nikdo přeci nemůže bezpečně říct, co tím autor chtěl říct, smysl má myslím jen vyjádření vlastní reflexe... Mám rád úsměv očí, které Vědí
22.03.2006 17:29 K dílu: Chci pít horký čas lord_Ivanhoe
hohooo, nejdřív jsem si jako trotl poplet písmenka a čet sem to čaj a cítil se, jako že mi něco uniklo :-) ale teď už to vidííííííííím!!!! A je to moc zajímavé :-) uplně se divím, co zmůže takové jedno ubohé písmenko :-) získalo to myšlenku a je to hluboký ;-) T
19.03.2006 18:32 K dílu: dno asymetrie lord_Ivanhoe
opravdu originální dílko :-) a obdivuji ty, co rozumějí betonu... :-) já jediný, co o něm čet je betonová zahrada :-D a tam tyhle značky nebyly :-D
15.03.2006 13:17 K dílu: Co mi zpíval strážný anděl lord_Ivanhoe
jojo, pěkné... když chce člověk ze života něco mít, musí si věřit a nebát se bejt barevnej :-D hezké, maruško
13.03.2006 17:12 K dílu: Sonet o samotě lord_Ivanhoe
Úžasné.... havran uprostřed vran mě opravdu oslovil. A celé je to pěkně čisté, bez nějakého narušení... má to řád, nááájs ;-) Inu, jen to "ve" mi tam trochu nesedí, nevím proč,... teď sem trochu zblblej, nemá tam být v???? Jnak orpavdu hezké
Nahoru