13.06.2003 00:00 K dílu: Sbohem Xerostomus
fsobotu jsem se stehoval... ale musim rici, ze se mi opravdu vybavil ten hnusny puch, co jde z tech popelnic, kdys des tet ftom parnu okolo. diky za tip
12.06.2003 00:00 K dílu: Spravedlnost Xerostomus
připomělo mi to stary film: pokani...
13.06.2003 00:00 K dílu: Xerostomus
no hlavne aby to tak nebylo :-))
12.06.2003 00:00 K dílu: Nostalgická z ubytovny Xerostomus
no jo kolej Albertov... :-) Gdo to nezazil tak to nepochopi. :-)
25.05.2003 00:00 K dílu: Setkání Xerostomus
tak jo... :-)
24.05.2003 00:00 K dílu: Setkání Xerostomus
Jeste jedna vec me napadla. Ono to neni az tak spatny napad chtit po studentech, aby dokazali pojmenovat sve prozivani odbornymi terminy. V te dobe to vsechny studenty stvalo, ze to musi psat, ale v praxi se s tim setkaji u pacientu a pak nevi, ze ten jev oznacuje odborny termin, ktery se kdysi ucili. Napriklad hypervigilita (zvysena bdelost) - termin z obecne psychopatologie - kdo si pod tim dokaze predstavit skutecny prozitek? Kdo dokaze z povidani klienta odhalit, ze to co on neurcite popisuje jako divny pocit, by mohla byt hypervigilita. Kdyz identifikuji hypervigilitu, tak si taky vzpomenou, ze byva spojena s absenci denniho sneni a je predchudce deprese. To jsou uz informace, ktere je mohou varovat a podle toho mohou smerovat terapii tam ci onam. Proto je dobre ty terminy nejen znat podle definice, ale i umet je identifikovat u sveho prozivani a potazmo i u klientu. Skoda jen, ze Brichcin pro toto nedokazal studenty nadchnout. :-(
24.05.2003 00:00 K dílu: Setkání Xerostomus
no na seminarni praci to prave nestacilo :-( ona to v podstate ani nebyla seminarni prace, to byl jen takovy ukol z hodiny na hodinu pro Brichcina. (Jen tak na okraj - miluju nasilne vecpany vety. Ja vim, ze to neni stylovy, ale proste vstup autora do textu dava jasne najevo, ze se jedna o vytvor jeho hlavy.) "Ale ta první věta, ta je teda hustá - už ani nevím, čím se zaobíral, jako bys to někdy věděl" - No, nekdy - tenkrat - jsem to vedel, alespon zcasti, ale uz si to nepamatuju ani zcasti. Asi jsem musel byt hodne zamyslenej, kdyz jsem si pletl lidi. :-)) Kazdopadne diky za reakce, potesi. :-)
23.05.2003 00:00 K dílu: Xerostomus
hmm dobry...
23.05.2003 00:00 K dílu: Bolest Xerostomus
funguje to na obe strany, ale je to slozitejsi...
23.05.2003 00:00 K dílu: Bolest Xerostomus
to je na delsi povidani, ale ftip je nejlepsi: Prijde syn za otcem, jaky pak pry je rozdil mezi kritikou zdola a shora. Otec, at pry mu prinese kybl s vodou a de si stoupnout pod okno. Pak vezme ten kybl a chrstne to na nej. Pouda, tak to byla kritika shora. Tak si, mily synu, vezmi taky kybl a chrstni to na me. Inu syn bere vedro, chrsta, voda leti do vzduchu, pak se pomalu zastavuje a zpomaluje a pada dolu zpet na syna. Inu Trautmberku, to byla kritika zdola, proste tak jako to bylo napsano na jedny ceduli: Vystup na sochu Krakonose je zapovezen. Proste at to ma tva mama jakkoli, ty vuci ni nejsi Krakonos. A to je myslim, dobre ponauceni z dnesni pohadky na dobrou noc... :-)
23.05.2003 00:00 K dílu: Bolest Xerostomus
Kazda rada draha, ale na zacatek staci, kdyz vis, jak to funguje -miris na matku = strefujes sebe. nemir na matku = nestrefis sebe. S blizkymi lidmi tvorime spojite nadoby. Neni mozno rici partnerovi: "Vole", aniz by z toho ipso facto nevyplynulo, ze jsem neuspokojena krava (partnerka vola). Ale jeste mozna je uzitecny vedet, co znamenaji ty utoky na matku - predpokladam, zes to psala v noci, tedy unava, tedy vetsi potreba byt s nekym, nebyt sama. Tedy: Utok na matku = volani po podpore. Utok vsak spise zvetsuje vzdalenost mezi tebou a matkou - tedy navozuje pravy opak toho, co vlastne v te chvili potrebujes. Ale tohle jsou prvni postrehy, vystrely od pasu. Presnost plus minus stodola. :-)
23.05.2003 00:00 K dílu: Bolest Xerostomus
Tak se obrat na Cimrmana: Na blizkeho cloveka neplivnes a plivnes-li, nedoplivnes, a doplivnes-li, netrefis se a trefis-li se, pak jedine do sebe... a to tom ta povidka je - strefujes se fantazijne do matky, ale nakonec priznavas, ze jsi to ty, kdo sedi na druhem konci a cekas (viz tva prezdivka), matka je tim naprosto netknuta, jak tez sama pises. Trochu to mrazi, kdyz to clovek cte.
23.05.2003 00:00 K dílu: Bolest Xerostomus
Add. Kdyz jsem si to precetl, tak jsem si rekl: "hele koukejme agrese vuci matce". Okousek dal jsem jeste nasel: "...já to měla doma, jenže moje matka nepláče a nesedí doma sama, má okolo sebe spoustu lidí, je dobrej manipulátor:-)))život neni spravedlivej :-))))) " Tak se to tak nejak potvrdilo z druhe strany. To je trochu nebezpecny sport... :-)
24.05.2003 00:00 K dílu: O čertech a ledních medvědech Xerostomus
me taky ne :-)
24.05.2003 00:00 K dílu: O čertech a ledních medvědech Xerostomus
no to je pravda, ze je to sila. Pravda je taky, ze tuto volbu musi udelat vsechny deti, jejichz rodice se rozvadeji... Taky si musi vybrat koho budou mit radeji a kdyz si vyberou, tak ublizuji tomu druhemu.
23.05.2003 00:00 K dílu: Štastnou cestu Xerostomus
nevim, jestli to z toho meho nazoru jasne vyplynulo, ale me se to libilo, ja bych na tom nic nemenil, protoze by to ztratilo raz autenticna. Formalne cisty veci jsou nerealne. Silny prozitek bere slova, bere i formu.
03.05.2003 00:00 K dílu: Štastnou cestu Xerostomus
Myslim, ze je to suchy, protoze ten prozitek je suchy. Vymizi city - zustane jen sucha vzpominka, o ktere John spis sam sebe presvedcuje, ze to byla skutecna udalost. Myslim, ze narazet "styl", na neco takovyho by rozbilo autenticnost zazitku. To je samozrejme otazka vkusu, ale je uprednostnuju, kdyz z dila citim realnyho cloveka s realnym prozitkem, nez kdyz je to stylisticky ci fantazijni produkt. Ale jak rikam, proti gustu zadny disputat.
25.05.2003 00:00 K dílu: Skutky apoštolů 2, 9nn Xerostomus
Mile Zine, tam neni zadna souvislost. Proste jednoho dne jsem ztratil zmineneho aktovka, pak jsem si poridil zaznamnik, pak jsem aktovka nasel ve ztratech a nalezech, mel jsem z toho radost, tak jsem o tom napsal email jedne sve kamaradce, ktera je uz t.c. vdana, pak jsem z toho emailu udelal povidku. Ale kazdopadne myslim, ze ta povidka by se nemela cist rychle, naopak pomalu, vypocivat vsechny ty zapomenute narody a pronarody, protoze aktovek je takovy kozeny, zpomaleny, proste bradypsychik, metafyzicka intoxikace. Panasonicka zase takova prakticka holka od plotny ci od rany - oba jsou si velmi vzdaleni a to je sympaticke. Jinak StvN, mas pravdu, dam tam obvody a nebo tištákem, nebo tak neco...
03.05.2003 00:00 K dílu: Xerostomus
Platonicka laska je hezka, pokud to neni jediny zpusob, jak dotycny umi milovat. Pokud je to pouze platonik, tak je to na leceni. Taky je treba vedet, ze u platonicke lasky mivame radi svou predstavu o milovanem cloveku ci nasi nsupokojenou potrebu, kterou representuje, spise nez jeho jako skutecnou bytost. Takze v zasade platonicka laska jo, ale jako safranu.
24.05.2003 00:00 K dílu: Muž a žena Xerostomus
no gdybys ho tim qetinacem vzala po hlave, mozna by byl drif u ledu... :-) (Libi se mi polozka - Vazna kritika - budu ji pouzivat casteji - tak toto byla vazna kritika :-))))
23.05.2003 00:00 K dílu: Muž a žena Xerostomus
chudak sved besqetinace....-))))
23.05.2003 00:00 K dílu: Muž a žena Xerostomus
chudak sved sqetinacem... :-)
03.05.2003 00:00 K dílu: Xerostomus
no presneji receno, jako dite nereflektuje city, i kdyz je proziva, popisuje pouze, co se deje. Zapali mu auto, ale on city nereflektuje, pouze popisuje jednani. Takhle deti pisou deniky, ktery pak kdyz jsou starsi nechapu - suchy popis reality. To jen tak naokraj, abychom spravne chapali detskou dusi.
23.05.2003 00:00 K dílu: A dítko promluvilo... Xerostomus
ale to je prefikana manipulace, protoze v kvetinaci dele vydrzi a stale se pripomina... :-)
23.05.2003 00:00 K dílu: A dítko promluvilo... Xerostomus
Souhlas, cizinci jsou puvabny, jednou prisla rec na ghosts a sestrenka to promptne prelozila jako STRASIDELNIK...
23.05.2003 00:00 K dílu: A dítko promluvilo... Xerostomus
„Já jsem si ty boty neměla balit, měla jsem v nich jet.“ „A jakej jed jsi v nich měla?“ To mi pripomelo: Prvnacek cte: "Kravicka doji mleko" Jde okolo mladsi, nepochybne chytrejsi sestrika a poopravi: Nerika se doji, ale dopije.
25.05.2003 00:00 K dílu: Anděl Xerostomus
dekuji dekuji :-)
24.05.2003 00:00 K dílu: Anděl Xerostomus
myslim, ze ne, to se totiz nevztahuje k tomu drunken sailor, ale k plachte - sail, ktera zrejme driv byvala zenskeho rodu. Tedy to byla pisen, kterou si zpivali namornici, kdyz vytahovali plachu - up she raises. mne se to zase hodilo na to vstavani holky. To jsou takovy ty obsesivni melodie, ktery nam furt bezi hlavou a my nevime proc ani nejdou z ty hlavy vyhodit a dost casto jsou tematicky k tomu, co zrovna prozivame.
24.05.2003 00:00 K dílu: Anděl Xerostomus
diky, ono je to blaznivy. Napadlo me to jako dobry ftip v autobuse, ale ten konec jsem vymyslel az v Nemecku, kdyz jsem si zpival tu pisen a porad jsem nechapal, proc tam je "she".
24.05.2003 00:00 K dílu: Anděl Xerostomus
"Teda představa, že jsem bezpohlavní anděl a stojím někde na kaldeře dnešních Doupovských hor, no, to by mě nenapadlo" - za to muze skola... Doupovske hory je byvaly stratovulkan, vyhlasla sopka. Lepsi je myslim dat konkretni priklad, nez napsat, ze stal nekde v naky sopce... :-)
13.04.2003 00:00 K dílu: Anděl Xerostomus
diky diky diky. Ja píšu jen vyjímečně, tak jsem rád, že se vám to libilo. :-)
12.04.2003 00:00 K dílu: Trpký až na dno Xerostomus
hmmm dobry...
12.04.2003 00:00 K dílu: Propan a butan aneb roztěkaná dvojka Xerostomus
úderné veršotepce žeru... :-)
12.04.2003 00:00 K dílu: Netvor Xerostomus
Tax mu mela ric: Sice te neznam, ale umeju te. :-)
12.06.2003 00:00 K dílu: Naučil jsi mně nebrečet. Xerostomus
tak a mas to za sebou, ted si pauzu, trochu posmutni, pak si vyhod z kopytka a pak budes tak za dva roky akorat naladena na zmenu pantera :-)
12.04.2003 00:00 K dílu: Naučil jsi mně nebrečet. Xerostomus
na čase změnit partnera... :-)
23.05.2003 00:00 K dílu: Nechals mne doma samotnou Xerostomus
hezke... vola po zhudebneni
25.05.2003 00:00 K dílu: Chtěl bych... Xerostomus
hmmm, tak to jsem te nejak propas.... :-(
24.05.2003 00:00 K dílu: Chtěl bych... Xerostomus
hmmm, co dodat... snad jen poslat avizo... :-)
20.07.2003 00:00 K dílu: Xerostomus
Lampiony lampiony ja chci videt smrt, neprisel, neprisel... :-) To je jediny, co se mi vybavi pod lampiony...
24.05.2003 00:00 K dílu: Čeká budoucnost na naši přítomnost? Xerostomus
no to se mi taky libilo.
27.07.2003 00:00 K dílu: Nenapadá mě jméno Xerostomus
ja myslim, ze mela na mysli oxid barnaty, ten co se pridava vojakum do caje, aby nemeli sexualni puzeni. :-)
24.05.2003 00:00 K dílu: Stál - jako skála, která mě má chránit - a lhal mi Xerostomus
uff, tak tohle je teda sila... nechteny deti... no comment.
26.07.2003 00:00 K dílu: Padlí andělé Xerostomus
libi... Ale pripomina mi to byvalou zenu. :-(
30.04.2003 00:00 K dílu: Šupák Xerostomus
hmm, spi by tam melo byt, ze ma na sobe kravatu a oblek a jde do banky. :-)
02.06.2005 00:00 K dílu: Mantra věrnosti Xerostomus
Predevsim strach z odmitnuti: "Mohu te doprovodit?" "Ne, dnes ne, me se to dneska nehodi..." Pak strach ze vztahu . neznamo, investice, nekdy pokus zredukovat prilisny napeti, ktere vyplyva ze situace atd. Kazdopadne jsou to hezky popsany tyhle odpudivy sily i to, jak tesne po odchodu se najednou projevily pritazlivy sily a on nebyl schopen opusit to misto, z toho je videt, jak silne trpi samotou... Ja myslim, ze je to naprosto presny a autenticky. :-)
04.04.2005 00:00 K dílu: Mantra věrnosti Xerostomus
život... dneska se me ptali dve tricetilety holky, jak maj najit partnera... Vsichni by radi meli partnera, ale nejsou schopni ho najit, protoze se boji, protoze nechtej, protoze nevi atd.
04.04.2005 00:00 K dílu: Xerostomus
Napište někdo něco, kde jeden druhého má rád a nechtěj se opouštět ani nemají problém se najít. :-)
13.11.2004 00:00 K dílu: Brána se čtyřmi závorami Xerostomus
Aha, to je pravda. To vzniklo tim, ze vlastni prolog vznikl az tu, normalne u te povidky neni... Jinak nekdy si libuju v sroubovitych slovnich a vyznamovych hrickach, takze predpokladam, ze ctenar nebude cist rychle. Jinak jsem rad, zes pochopil, ze ty zavory nejsou umelecke klise.
01.11.2004 00:00 K dílu: Brána se čtyřmi závorami Xerostomus
diky. Ty zavory pochopis s lety... :-)
03.05.2004 00:00 K dílu: Obrázky z básní Xerostomus
Vzpomněl jsem si na kolej... Ach... :-)
24.05.2003 00:00 K dílu: Zpět za poznáním Xerostomus
Na prvni precteni mi taky nedosel ten zaver - zabit cloveka, abych zachranil pritomnost. Trochu jsem se ztracel ve vedlejsich vetach, ale to asi bude muj problem. Jinak si mi pripomnel parchanta, coz pry - a to me pobavilo - znamena z Bank hart - tedy ditko porozene na tvrde lavici a ne v lozi manzelskem, jaxe slusi a patri.
25.05.2003 00:00 K dílu: Xerostomus
no tot teda jo, ti jsou jak smilici z harryho pottera... :-)
Nahoru