30.08.2018 20:50 K dílu: The Lost Writings of J.M. (No. 1) Grunge

Lizard King -> to je Tvůj překlad? Vytáhl jsem svou starou potrhanou WILDERNESS obsahující překlady od Ivana Ryčovského (1996), jelikož jsem si říkal, proč někdo opisuje na Písmáka hotové cizí věci. Ale tohle není Ryčovského překlad. Takže pokud je Tvůj, musím uznat, že je velmi zdařilý. A za mě suběktivně lepší než Ryčovského..

19.09.2016 09:36 K dílu: Luison Grunge

Ahoj Andělko, velmi dobře jsi to vycítila. Je tam celkem silná nápověda, ale vlastně nevím, jestli to běžnému posluchači dojde. V tomto případě se jedná o diagnózu roztroušené sklerózy..PS: poslechla sis nahrávku nebo jsi jen četla?

09.05.2016 14:33 K dílu: Mezitím zhasnu Grunge

Díky agáto! Jsem potěšen Tvým nadšením.. :)

09.05.2016 10:18 K dílu: Od klobás víla Grunge

Měl jsi pravdu Sláwku, nestálo to za to.. 

09.05.2016 10:09 K dílu: Takhle se mládne Grunge

No ale on nikdo netvrdil, že žánr je grunge - to je čirá domýšlivost.. :) 

05.05.2016 16:09 K dílu: Od klobás víla Grunge

Ty Sláwku, s tou Marií mi to přiblížíš? Miluju sice pseudointelektuální urážky, ale jestli tam mám nějaký chyby, napiš mi to normálně. Teda jestli dohlédneš tam shora sem k nám..

05.05.2016 16:04 K dílu: Od klobás víla Grunge

Ty Sláwku, s tou Marií mi to přiblížíš? Miluju sice pseudointelektuální urážky, ale jestli tam mám nějaký chyby, napiš mi to normálně, což?

23.02.2016 09:35 K dílu: Šílenství Grunge

Tak to chápu, pokud jsou tvým šálkem spíše metalové styly, tak to tě moc nenadchneme :) Nevadí, díky za zkouknutí.. ;)

16.02.2016 16:53 K dílu: Balada Grunge

Skvělý koment careful :D díky za něj! A ano, je to opravdu trochu nekonkrétní a kořeněné klišé. No nebyl to záměr, ve chvílích kompozice to bylo asi přirozené, možná mám ten patos v sobě :D a je fakt, že unylost těžko potlačuju, jsem melancholik od přírody.. :) Ale díky za poslech a nabízím ještě jinou, trochu více mysteriózní, myslím, že patosu prostou, silně obrazotvornou :)http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=429181

14.02.2016 20:41 K dílu: Šílenství Grunge

Kdo by si chtěl skladbu poslechnout, má možnost:https://www.youtube.com/watch?v=cq--v3yK1Fc

26.02.2014 11:13 K dílu: Midnight cowboy Grunge

nechci ti pochlebovat, ale jsi pro mě asi nejzajímavější autor tady. většinou když vindáš to svý drámo, je to fakt dobrý, pro umění, pro svět..

22.01.2014 08:38 K dílu: Nobody Grunge

díky ConeyLolita :) tohle je tak z mých 15ti.. Na snech něco je, zbytek i mně dnes přijde trochu .. no .. hmm.. no ... bylo mi 15 :D Tehdy to tak asi mělo být.

08.01.2014 14:50 K dílu: Chtěla bych líbat Grunge

chtěl jsem se vyjádřit jen k tomu konci a uvědomil si, že Robby Krieger (autor písně Light my fire) má dnes narozeniny :) ..tak vše nejlepší.. :D nicméně konec zní vážně trochu otřepaně a vůbec bych se nebál v takových situacích klidně volně překládat. Něco ve smyslu: ...přece si mě chtěl celou dobu /// dostat přesně sem /// tak poď /// a rozpal to kurva ve mě /// protože do zítřka ti vystřízlivím

08.01.2014 14:48 K dílu: Chtěla bych líbat Grunge

chtěl jsem se vyjádřit jen k tomu konci a uvědomil si, že Robby Krieger (autor písně Light my fire) má dnes narozeniny :) ..tak vše nejlepší.. :D nicméně konec zní vážně trochu otřepaně a vůbec bych se nebál v takových situacích klidně volně překládat. Něco ve smyslu:...přece si mě chtěl celou dobudostat přesně semtak poďa rozpal to kurva ve měprotože do zítřka ti vystřízlivím

08.01.2014 14:41 K dílu: Chtěla bych líbat Grunge

chtěl jsem se vyjádřit jen k tomu konci a uvědomil si, že Robby Krieger (autor písně Light my fire) má dnes narozeniny :) ..tak vše nejlepší.. :D nicméně konec zní vážně trochu otřepaně a vůbec bych se nebál v takových situacích klidně volně překládat. Něco ve smyslu:...přece si mě chtěl celou dobudostat přesně semtak poďa rozpal to kurva ve měprotože do zítřka ti vystřízlivím

08.01.2014 09:49 K dílu: Seance pro dvě ticha Grunge

to nečekal nikdo :D snad jen Čudla :D

08.01.2014 09:29 K dílu: Grunge

Ezošílenec?? :D Vy tady fakt vaříte bramboračku. Poznámka o Nové Zemi byla cynická, Péťo.. Vždyť máš logo a odkaz na jejich stránky na svém profilu tady, ty magore.ix!!! :D

jejdablbe, jestli jsi chtěl napsat "à propos", už jsi asi pochopil, že by ses neměl ve svých letech takhle blbě ztrapňovat. A můžeš mi věřit, je mi 30.. Á propos nevím co je mulathara, ale když se stavíš, nakopu tě kam budeš chtít a narvu ti u toho do držky Une Saison en Enfer, třeba se poprvé uděláš ;) Budeš trochu zaskočen, ale pak si přečteš něco tobě srozumitelného a bude to zas dobrý.. ;)

Tak bon voyage a na tu francouzštinu se vyser ;)

04.12.2013 12:14 K dílu: Balík Grunge

*skvělé, Perpetum nejlepší, ale vše velmi nápadité. Nevidím tam nic humoristického, připadá mi to vážnější, než se to tváří..

04.12.2013 12:07 K dílu: Haiku Park Grunge

Neznám asi přesná pravidla haiku, ani mě nezajímají, veškeré haiku, které jsem zatím četl považuji za sračku a nechápu jak tvůrce, tak čtenáře. Nicneříkající hesla a sdělení beze smyslu typu "šel jsem se vysrat, klapla dvířka o futra, bylo to dobré" - prostě nic, o co by stálo za to jen zavadit..

TOHLE JE OVŠEM VELMI DOBRÉ! Nezajímá mě, jestli je to haiku, je mi to upřímně u prdele, ale je to poezie. A dobrá, s nápadem a hlavně poezií. Tu jsem u haiku vždy zatím jaksi postrádal. Vyzdvihnu V. ale všechny jsou fakt pěkné, poetické.

Takže tip, ale hlavně se podívám na další věci, něco jsem už četl a tvé psaní se mi pozdává. Taky je mi sympatický tvůj troufalý, leč zdařilý pokus psát poezii v češtině :) Buď zdráv a ať se daří..

06.11.2013 14:50 K dílu: Grunge

Ráno pivo nepiju, ale i kdyby snad, asi ani tehdy bych si k němu neotevřel jejdavildovu stránku s osmi sty dětských říkanek. A asi ani svým dětem bych to nedal číst. Nenáročné je to vskutku ažaž, ale já od nich čekám asi trochu víc než nenáročnost a triviální smýšlení.. :o/ 

a peťo.. pro tebe spousta "náročné zábavy" zde - http://novazeme.ning.com/

06.11.2013 12:00 K dílu: nadčasová úvaha Grunge

Vykradenej fór, kterej obletěl Internet a ty ho tu vydáváš za své dílo? - směšné... a trapné...

06.11.2013 11:58 K dílu: nadčasová úvaha Grunge

Vykradenej fór, kterej obletěl Internet a ty tu vydáváš za své dílo? -směšné... a trapné...

06.11.2013 10:24 K dílu: Nikdy tě nepřestanu milovat Grunge

/*

10.10.2013 16:37 K dílu: - MEZIDOBÍ: Od přizděných dveří Grunge

...ten Amezdas myslíš vážně?

02.10.2013 16:36 K dílu: Šílenství Grunge

Díky, možná sem dám časem odkaz na nějaký záznam z koncertu, kde bude i hudba :)

02.10.2013 15:57 K dílu: asi litr v půldecáku Grunge

Díky Maxi, jsem rád, že tě půldecák i přes své nedostatky zaujal :) a díky hlavně za obsáhlý a věcný komentář, nezbylo mi, než s tebou souhlasit. Trochu jsem to upravil, prolog smazal, a myslím, že to bylo opravdu ku prospěchu. No už je to pár měsíců, takže už možná stejně nebudeš příliš vědět o co šlo, ale přesto díky ;)

02.10.2013 15:12 K dílu: dneska něco lehkýho Grunge

Čudlo, koupila, ale hned bylo po něm :) vzpomínám, jak jsem si pak vyráběl bublifuky z drátků, to stačilo :)

Díky tipujícím, jen Rebeka smazala svůj profil, škoda, kvůli ní jsem vytáhl i slovník... :D

02.10.2013 14:58 K dílu: Klaun Grunge

Díky Dvojko, je fakt, že vázaný verš mi není vlastní, občas to ale nějak naskočí samo a tady už jsem se té vazby nezbavil :) Jsem si vědom mých nedostatků v tomto žánru, Troll píše o počítání slabik, no tak to jsem byl fakt nedůslednej, asi záměrně, nebudu to řezat na milimetr. Vázané verše mě nebaví ani číst, možná pravě pro tu skalpelovost a znásilňování textu do těch kójí. A téma, no jasně, nic nového, je to prostě jen něco na cestě.. :)

02.10.2013 14:30 K dílu: Naposled Grunge

Díky dvojko, zkusil jsem si to s prvním řádkem následovaným částí pod tečkami jak píšeš, a je to dobré :) chápu, že to asi působí zbytečně upovídaně a asi to trochu upovídané je, ale potřeboval jsem to tam vysypat - smutnej příběh od člověka, kterého si nevážíš je zvláštní kontroverze..

01.10.2013 14:07 K dílu: Pravěký umělec Grunge

Absenci děje a vlastně čehokoliv pominu, kategorie MIMO sedí... Ale začni alespoň s důkladnou kontrolou textu z hlediska gramatiky, chybějících slov ve větě a podobně - například ve větě "Seděl jsem u ohně a napadlo namalovat něco na jeskynní zeď." chybí slovo "mě" - "napadlo mě". A takových nedostatků je tam víc než dost.. A po slohové stránce - například konstrukce typu "Začátek začínal" není přijatelná.. Věnuj psaní textu více času a pozornosti.. A čti kvalitní literaturu, zažiješ si tak některé slohové tendence, větné konstrukce a rozšíříš slovní zásobu.. ;)

30.07.2013 14:51 K dílu: Auto dělá člověka Grunge

Aha, rozumím, to mě nenapadlo, myslel jsem, že ten význam z toho bude jasný. Nenapadlo mě, že to z toho nevyplývá už proto, jak se to pár lidem líbilo :o) Když jsem to interpretoval naživo, dotyčnému jsem vysvětlil předem mou zkušenost a teprve potom pronesl těch pár slov. A mělo to úspěch. No ale mimochodem, on i název se mi moc nepozdává, když jsem to postoval v práci, bylo to trochu nahonem a nic kloudnějšího mě nenapadlo. No nechám tohle dílko zatím žít svým vykřičeným životem a uvidím, co bude dál.

Jinak s hýčkanou myšlenkou vlastní geniality jsi mě pobavil (také ji v jednom koutku pravidelně zalévám:o)), a máš asi pravdu i s genialitou coby přesvědčením o nutnosti na věcech pracovat - i T. A. Edison pronesl, že "genialita je 1% inspirace a 99% potu".

Každopádně díky za tvůj komentář a kritiku ;o)

26.07.2013 14:07 K dílu: Modlitba Grunge

Tahle modlitba je pro vrabce, který z mé koupelny netrefil oknem ven. Je to tak infantilní, jak by to mělo být, a je to krásné. Poslední verš.., všichni jsme jako malí slíbili, že už budeme hodní, když... Sem se to hodí nade vše. Já viděl ty oči a proto když čtu tyhle řádky, mám slzy v očích. Těžko tenhle pocit šířit lidem. O tom stejném vrabci je i jedna má - http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=431531

26.07.2013 13:06 K dílu: Auto dělá člověka Grunge

Maxi, z čeho usuzuješ, že si myslím, že jsem o cokoli lepší? a hlavně lepší než co nebo kdo, a lepší v čem?? Nešlo o mou nadřazenost a nerozumím, z čeho jsi ji vyčetl. Téma s autem přišlo přirozeně, já si opravdu koupil nové auto, které bohužel přitahuje trochu pozornost. A setkal jsem se s reakcemi lidí, kteří se například se mnou začali najednou bavit a "kamarádit" kvůli mému autu. Minimálně na tom téma začínaly konverzace a podobně. Přišlo mi to povrchní a doslova hloupé a směšné - měli bychom se přátelit proto, že se ti líbí moje auto? Do té doby jsme si neměli co říct.. :D A tehdy mě to napadlo, někteří lidé to dělávají, vybírají si přátele podle aut, domů, jejich partnerů nebo třeba útraty v restauraci. Nebo na "doporučení", což je ještě šílenější :D Stoupl jsem si k němu v té "básni", abych zjistil, jestli "jsi" jedním z nich. Z těch, co mě znají, a nepotřebují se mnou ani mluvit.. :) Ví, že jsem bohatej (nejsem), že mám rád auta (jen v něm jezním a vím co je karburátor), že mám rád drahé restaurace (nenávidím je) a dovolenou trávím na Ibize (jedu na Vysočinu)... Myl to jen takový rychlý nástin myšlenky, která mi bleskla hlavou v jedné situaci. Nepřemýšlím o tom, kdo je lepší či horší, lidé se mi někteří líbí víc a jiní méně, s některými si rozumím a s jinými méně. "Jsem šašek i král, jsem Pán a jsem guru, někdy jsou mé oči zavřené a přesto jsem vzhůru" - V objetí Lva :)

Takže přesvědčovat tě o mých kvalitách nebylo mým plánem ani v básni, ani v této odpovědi. Děkuju ti ale hlavně za tvou kritiku k "asi litr v půldecáku", tu si ještě později v klidu přečtu, zdála se mi věcná a užitečná.. :)

25.07.2013 15:34 K dílu: dneska něco lehkýho Grunge

Košile je mi fuk, já chci ten bublifuk :)

07.06.2013 14:08 K dílu: země vzdálená Grunge

orane, nic proti, ale pleteš si gramatiku s pravopisem, což není tak škodlivé, jako opravovat chyby, které nejsou chybami.. "Proto nelenil y a v mžiku Seda obklíčili a zajal y." ??? ... Untaterčan je vzoru pán - rod mužský životný - páni/pánové nelenili, obklíčili, zajali - nemluvě o tom, že mu teda opravíš ve větě jen dvě ze tří "nechyb"... a Veo tomu ještě přitakává.. Nezlobte se, ale pokud chci někoho opravovat, měl bych tomu rozumět... :-/

20.12.2012 16:44 K dílu: Šílenství Grunge

formálně? no snad ses z toho nepoblil, jestli ano, tak prd-on

08.11.2012 15:01 K dílu: Válečná Grunge

Jejda tak jsem sem zabloudil díky nové kritice a uvědomil si, že tuto píseň máme nahranou - je tedy ke slyšení :) Bohužel zklamu ty, co si myslí, že půjde o Grunge :) Děkuji za pochvaly, i když zpětně vidím ošklivé díry v tom textu, prošel mezi tím úpravou a kapela vlivem jejímž jsem frontman ho nahrála takto:

http://bandzone.cz/vlivem

Jmenuje se stále Válečná a je třetí v pořadí na playlistu. Jsou tam ještě dvě, které můžete také ochutnat :)

06.11.2012 09:31 K dílu: Iba jeden verš Grunge

tolik květin má jména
ale ta jedna
jako by byla pyšnější
zejména proto
že ostatní mají je společná
vypadají-li stejně

a přitom nikdy nejsou
podobají se možná, nejsou stejné

sopečná vulva chrlí z útrob Země
svůj extrakt, jako když souložíme
nemám čas žárlit na květiny
které tě milují
sledují nás a možná žárlí

mým pyjem proudí a odchází ze mě
energie, kterou jsme oba ochutnali
a proto nežárlím, to ona
a ne, že by mi nebylo líto
jí a možná všech
jenže jsem našel
/nebo možná tys mě našla/
něco jako oázu s vysokými palmami
teplým vánkem
a velbloudy co neplivou
mluvil o ní jeden
s ještě větším nosem
než je ten můj

díky, že se vejde celý do tvých úst

lidé mě budou nenávidět
možná celý svět
chtěl bych si tě nechat a nikdy
tě nevrátit zpět

jen jeden verš
jen jeden
pak zhasni

05.11.2012 08:27 K dílu: asi litr v půldecáku Grunge

Díky aradissi, doufám, že ten tip nebyl jen ze soucitu, i nula je číslo a vlastně tak krásné :) Ta slova se snaží zachytit něco tak perfektního, že na to stejně nestačí :) Ale nevadí, já tam byl, ona tam byla a všechno bylo dokonalé.. :)

29.10.2012 10:53 K dílu: Šumavská mlha v nás Grunge

"jako vědomí ve snech těsně po probuzení" oh :) krásný obraz*

jen si oprav překlep v druhém odspodu (nevidíš) ;)

22.10.2012 09:10 K dílu: Pexeso Grunge

Čtyři modré oči, o kterých ještě nemluvili a přitom o nich oba tak dobře ví. A ten blázen si s ní hraje, pexeso, má jen třináct, jenže paměť má fotografickou! Čtyři modré oči, dvě v ohni, dvě ve vodě. Hráli by si celou noc, ale museli se milovat. A celý svět je viděl. Tolik si toho již řekli a tolik si toho ještě musí říct. O původech jmen svých květin, i když on má jen jednu a jméno jí dala ona. Je mu třicet a o jejích květinách neví nic, nezeptal se, protože je toho tolik na co se ptát. Je mu vlastně pětadvacet a v tváři asi ještě míň. Stejně si neřeknou všechno, ale díky za každé další slovo. Díky za ta odpolední rána, raňajky a vůni klobás, kávu a červený tabák, co chutná jako energie v nočním klubu. Díky za každé další slovo, je toho mnoho, co si ještě říct.

18.10.2012 08:11 K dílu: Předchystané odpovědi velkých korporací Grunge

Garth - ten font je čistě neformální, hodí se možná pro pozvánku na nedělní grilování spolku veselých novorodiček :) Mezi určitou populací, nejen na internetu, existuje nepsané pravidlo, že když vidíš tento font, musíš jeho jméno nahlas zvolat (zabědovat). Když jeho název zadáš do googlu, pochopíš, jak je to diskutovaný font :)

nechápu - díky :D

ušák - DÍKY - tvá slova mě potěšila a jsem rád, že ses bavil :) svět je pestrý a baví mě. Znám jednu dívku, která ho tak rovněž vnímá a povídá mi o svém světě, je to nádherné. Odpustil jsem jim a mám své tužby, jsou důležité, určitě, jako ty jemné deviace :o)

Ostrich - díky. Taky si umím představit co je technologický důvod, ale víš, prostě jsem si možná říkal, že když jim to takhle napíšu, pochopí, že to myslím vážně :D Řekl bych že můj mail bude v Pribině předmětem slušné zábavy.. :D

aleš-novák - díky, pochopil jsi to úplně, je to přesně jako s tou Kofilou, taky ji miluju, kupujeme si ji s bratrancem každou neděli, kdy si chodíme hrát :D Taky si ji pamatuju v tom původním obalu, o kterém mluvíš. :)

17.10.2012 14:59 K dílu: chtěl jsem se tam vrátit Grunge

ušáku, hotovo :-) líbil se mi tvůj nápad, díky za něj... :) Nazval jsem to příhodně - Předchystané odpovědi velkých korporací

16.10.2012 15:11 K dílu: Indigové potomstvo Grunge

Kyselina lysergová a její pětadvacátý derivát, ego i proklatá autoimunita, vše tak nějak příliš důvěrně znám. No i bez toho, chvílemi, jako bych po letech otevřel Wilderness. A tak už mi ten nick tolik nevadí. You can do anything ;) *

16.10.2012 13:40 K dílu: chtěl jsem se tam vrátit Grunge

Díky ušáku, ty korporace :) prostě tam asi musí být, ten den mě mrzelo, že jsem dostal tak banální odpověď na můj mail do společnosti, která vyrábí Piškotíka :) Ve svém psaní jsem tomu pamlsku téměř vyznal lásku a ptal se, proč prohodili vrstvy a čokoládu dali na dno. A marketingové žvásty, odpověď o technologických důvodech a deseti procentech čokolády navíc, které stejně zůstanou rozpatlané na tom dně, mě tak mrzely :) A v té chvíli to tam pro mě prostě sedlo. Naprosto chápu, že čtenáře to asi vyruší a přesto pár z nich to neodradilo od vrhnutí tipu. Díky :)

11.10.2012 13:12 K dílu: A to prý všechny cesty vedou k lidem Grunge

Nakreslím. Jsem rád, že tančíš, znám dívku co tančí v dešti, a dává kytkám jména. Všichni bychom měli.

08.10.2012 09:11 K dílu: A to prý všechny cesty vedou k lidem Grunge

Ti lidé nejsou hezcí, mají tlusté nohy a perou okurky ze zahrady v pračce. Dělá se to tak asi, jen jsem o tom před tím neslyšel.

02.10.2012 14:29 K dílu: A to prý všechny cesty vedou k lidem Grunge
o tom to není Juno, to není povzdech na tím, že lidé jedí maso, jím všechno maso, je to přirozené. Svět je tak zajímavý, jak ho vnímáš, je nekonečno způsobů. Je to povzdech spíše nad lidmi. Já nikdy neslyšel o tom, že by někdo griloval beránka. Znělo to tak hrůzostrašně a smutně, a jaký jiný beránek by se mi mohl vybavit? Viděl jsem obraz, ten nejsmutnější obraz, a chtěl se o něj podělit, s nimi, a proto mě zklamalo, že dělali, jako by mě neslyšeli, byl jsem za blázna..
02.10.2012 09:46 K dílu: A to prý všechny cesty vedou k lidem Grunge
Nemyslím si, že to tak zní StvN, jako nedostatek zásoby. Díky za poznámku redaktora prózy, nepíši ji téměř, a málem jsem zapomněl jak je nebezpečné sloveso "být". Je ho tam opravdu asi nadbytek, ale funguje mi tam jako jakási naléhavost. Nevím, nevadí mi to tam, sedí mi to tam. A hlavně by tu mělo jít o víc, možná úplně o všechno... ...nebo alespoň o lidi.
30.09.2012 16:42 K dílu: Mám návštevu Grunge
Měl návštěvu, bylo to důležité, stalo se moc věcí a přesto myslel na vystřihovánky třináctileté dívky, a netušil, že se stal zlodějem. Protože kdo okrádá zloděje? Určitě zase jen zloděj. Co se to stalo? Tohle je ten nejbláznivější kolotoč, na kterým jsem se ještě nepozvracel.
26.09.2012 16:37 K dílu: chtěl jsem se tam vrátit Grunge
swene, rozkvedlaná třešeň mi zní nějak hloupě, ale chápu, že květům chybí kontext. Jenže květiny svou fádností stejně již zvadly, tak co na tom. Vidíš a zase bez kontextu :) baví mě to. O to víc, že jedna dívka objevila Písmák a dala si to jméno. Prej ráčkuje, jednou jsem ji viděl a stejně jsem to neslyšel, ale asi to miluju. Tohle jsem psal, jako když vítr fouká, a moc o to nejde, ale to všechno okolo.. :) Popravdě tam moc veršů není :) Ale tak to prostě mělo být. Je tam všechno, co tam být mělo, možná až na jedinečný verš. Obejdu se bez něj, všichni se budou muset obejít :)Každopádně díky za kritiku, swene. a Franto - díky za tip, a máš pravdu, bylo to něco! Asi jsi to úplně pochopil :) a Dívko, k sakru ty dívko od klobás - nos se mi červená, zas a zas :D
30.08.2012 20:59 K dílu: Vlivem Grunge
Pointu jsem ani já dlouho neznal, a vlastně nešlo o pointu. Prostě mě to tenkrát napadlo. Jen vlivem. A teď se tak jmenuje má kapela. Název se spoustou otázek. Vlivem čeho? O jaký vliv jde? ... nene takhle se neptej, prostě říkáme si vlivem.
25.12.2003 00:00 K dílu: Gay Grunge
Elyn: To že se to tobě nelíbí neznamená, že je to špatné. Mimojiné tohle není můj styl. A drsňák. Hm. Nesnaž se mě ponížit. Já na druhou stranu považuji tvou srdceryvnou poezii za brak. I když nadrouhou sranu jak vidno spoustě lidem se to líbí. A to je důležité.
30.11.2003 00:00 K dílu: Gay Grunge
Výborně. Jsem rád, že jste znechuceni a že to ve Vás vzbudilo takové pohoršení. Já tomu říkám emoce. Bez nich je literatura naprosto bezcená. Toto je jediné dílo tohoto typu z mé tvorby. Byla to minipovídka na zakázku pro jeden nejmenovaný časopis. Nemám sklon k těmto praktikám a ani se mi moc často něco takového v hlavě nerodí a ptoto jsem se nachal inspirovat panem Markýzem de Sade. Nicméně napsat jsem to musel a byl jsem zvědav jak na to zareagují lidi na písmákovi. S pozdravem autor Josef Vohradský
04.12.2003 00:00 K dílu: Modlitba Grunge
Zasraní pánbíčkáři
01.11.2004 00:00 K dílu: a jiné básně (tupé dárky) Grunge
Oslnivé. Opravdu obdivuji Tvou tvornost. Samozřejmě přijmi tip od nuzáka, kterej si myslel, ze píše.
14.02.2004 00:00 K dílu: Rokle Grunge
Není to špatné. Ba naopak je to dobré !
12.05.2005 00:00 K dílu: Včerejší Grunge
a červenej se opravdu dál. máš proč. já bych už prasknul...
12.05.2005 00:00 K dílu: Včerejší Grunge
BRAK. Tohle je prostě hrůza. Dnešní "beznadějný" svět. Symbol konzumního života. Bůh dělá něco smysluplného - sbírá kelímky - to snad nemyslíš vážně ? To sou keci až se mi chce zvracet. Hraješ si na něco, co nejsi. A nejhorší na tom je, že ti to někteří lidi žerou. Ten kdo věří v Boha místo sám v sebe je srab. Naše problémy si musíme vyřešit samy. A nejen ty drobné a "malicherné", ale i ty globálnější... viz. mé nadlehčené, lehce dekadentně (už jsem prostě takovej) pojaté dílko vyjadřující můj postoj k Bohu, které jsi nazval shitem: Modlitba
14.02.2004 00:00 K dílu: Nadpozemský klub Grunge
Ten had je krásnej. Samozřejmě, že je sedm mil dlouhej. Jeho hlava je metr dlouhá a půl metru široká. Jedno oko má zelený a druhý červený. Je už velmi starý a jeho kůže je studená. A na šupinách ma celou historii světa, všechny lidi a věci .... Ovšem nejdůležitější je, že my toho hada políbíme na jazyk. Pokud z nás ucítí strach, okamžitě nás sežere. Pokud ho ale políbíme bezestrachu, provede nás zahradou, branou dál na druhou stranu. A všichni pojedeme na hadovi...
16.12.2003 00:00 K dílu: LÁSKA + STŘEPY (črepy) Grunge
Tak tohle je nehoraznej bullshit. Neverim svym ocim. Tak jestli tohle se tady lidem na Pismaku libi, tak to asi zabalim a reknu svymu sestiletymu synovcovi aby sem zacal psat.
29.07.2003 00:00 K dílu: Extrémně hnusně ráno Grunge
Krátké ale dobré. Připomíná mi to moje myšlenky tak před třemi lety.Píšeš to ve třetí osobě ale mám pocit, že je to o tobě viď ?:-))
06.10.2003 00:00 K dílu: Do hajzlu s vašima dětma Grunge
Pane můj jenž jsi na nebesích vyhul mi mého ptáka ať nemusím prosit a po nocích do stropu sračky kvákat Prosím Bože, prosím už z toho vážne kosím Nepros boha, popros sebe ať nemusím blít i z tebe
04.12.2003 00:00 K dílu: Je Bůh? Grunge
hmm... tak pro Vás bych měl jednu krátkou báseň z mé tvorby.
04.12.2003 00:00 K dílu: Směj se, vždyť nejsi sám Grunge
Hm
05.02.2006 00:00 K dílu: ...a mně zůstal Grunge
Mě zbyl taky jeden Začína ale nízko Počkat On stoupá, potají Třeba se "nikde" potkají
04.02.2006 00:00 K dílu: Půlnoční blues opuštěné Mery Grunge
Ale jo. Třetí sloka je povedená. Jen první verš druhé sloky mi nejak nejde, ale co, mě toho nejde :) (závěr to vynahradil)
04.02.2006 00:00 K dílu: pivo Grunge
ŠKOPEK 4ever !!!
04.02.2006 00:00 K dílu: Grunge
U těch textů to chce slyšet i s hudbou (alespon s kajtrou). Ale jako vsuvka k ožralýmu táboráku to bude asi dobrý :)
14.11.2005 00:00 K dílu: Mám dům a v něm spící dívky Grunge
Tohle je fakt dobrý. Při čtení jsem na okamžik zapomněl, že je to jen sen... *
04.06.2005 00:00 K dílu: Grunge
dmnc... nevim jak ti to mám říct abys to pochopil. Mě nezajímaj keci o diakritice, ale co to slovo znamenáá !!! kapiš to ?
03.06.2005 00:00 K dílu: Grunge
hm, tak tos mi to vysvětlil... ?
03.06.2005 00:00 K dílu: Grunge
Co je boďe ? (v češtině se píše háček po "d" nad "e") ale i tak to slovo neznám...
21.05.2005 00:00 K dílu: muška Grunge
hrůza, děs, otřesnost. Jako když se pobliju ... je to hnusný a smrdí to...
21.05.2005 00:00 K dílu: Mrtvola Grunge
velká blbůstka,... až k pláči
01.06.2005 00:00 K dílu: Grunge
hmm, no když myslíte. Já myslím, tohle je chvilková nostalgie. A zbytek života ?
20.05.2005 00:00 K dílu: Vlhké boty Grunge
připomíná mi ať jdu kamkoli že láska nás obohacuje ale dělá z nás žebráky. ...parádní, ... jenom bych tam místo "ale" dal "a" ale já už jsem takovej :)
21.05.2005 00:00 K dílu: Záchod Grunge
nikdo neříkal že se to bude rýmovat, voe
19.05.2005 00:00 K dílu: Šílenec Grunge
:)
18.05.2005 00:00 K dílu: Klubová diskuse Grunge
deci je furt nic :) takovej půlčák už ale spraví lecjakou špatnou náladu :)
19.05.2005 00:00 K dílu: Digital imaging Grunge
no, no, na tip bych to neviděl, ale není to zas ňákej brak.
19.05.2005 00:00 K dílu: Grunge
Celkem zajímavé. Lyryk vystih nejlepší pasáž...
18.05.2005 00:00 K dílu: Dyš vám šlohnou nik Grunge
mm omlouvám se, mám nějakej divnej den. (tejden)
18.05.2005 00:00 K dílu: Dyš vám šlohnou nik Grunge
jo a informovat? je kolem toho humbuk, že by něco mohlo být napsáno v informacích a novinkách, ale .... hovno tak kde se mám informovat ? A myslím si, že tyhle příspěvky mluví za vše ne ? Prostě ňákej...... kua že se tady snažím. nevim proč se tady otravuju s takovým lojzou ...
18.05.2005 00:00 K dílu: Dyš vám šlohnou nik Grunge
Co tady machruješ Lyryk? Takový mám nejradši. Jo a žádnou výhružku tu nevidím. Tak mi vyliž ..... Trochu piju a ty poslední přispěvky si ani nepamatuju, ale když si to teď čtu, tak nevidím důvod proč by ses měl do mě navážet a dělat tady ze sebe grófa. PS: u bazuky sem se i zasmál, proč se taky nezasměješ :)
18.05.2005 00:00 K dílu: Dyš vám šlohnou nik Grunge
... básnicky řečeno barbarsky řečeno: dostal bys do tlamy tak, až bys chcal svou krev >:()
18.05.2005 00:00 K dílu: Dyš vám šlohnou nik Grunge
kua, tak tohle je fakt hajzlárna zloději nicků, táhni do řiti koudel u prdele tu hoří ti kdybys dostal se mi do rukou já sejmul bych tě bazukou ... >:(
17.05.2005 00:00 K dílu: Dyš vám šlohnou nik Grunge
hlubší kritiku ? :))) he, jediný co mě na tomto díle zajímá je, kolik lidí to fakt půjde zkusit :) Ale tip ? To ne, kdyby sis s tím alespoň trochu vyhrál ale: Seřval mě .. Řval na mě ....... není co dodat :)
17.05.2005 00:00 K dílu: O dětech Grunge
v celku lepší než dobré. mě to příjde hodně bezprostřední. taková rychlá reakce, dokud jsou v člověku ty emoce, jojo na mě to zapůsobilo...
17.05.2005 00:00 K dílu: Grunge
tak to je krutost. taky tip. ty děti bych do betonu sázel místo ocelovejch sloupků na plůtek :)
17.05.2005 00:00 K dílu: růžové odpoledne Grunge
:))
17.05.2005 00:00 K dílu: růžové odpoledne Grunge
Du do toho :)
17.05.2005 00:00 K dílu: Kdyby někdy něco bylo k něčemu Grunge
ee, možná ta poslední sloka (trošku), ale krokodýl ze mě nebude :)
17.05.2005 00:00 K dílu: Grunge
Pěkné, zajímavé, tip kua :)
17.05.2005 00:00 K dílu: Pejsek a kocicka Grunge
zajímavý ale taky by mě zajímalo co je to ten škapulíř :)
18.05.2005 00:00 K dílu: Omluva Grunge
Vyliž mi prdel, nevím co máte všichni s tím Grunge. Že mám takovej nick neznamená, že všechno co napíšu bude grunge. Dmnc...
14.05.2005 00:00 K dílu: Omluva Grunge
díky Mirae
14.05.2005 00:00 K dílu: Omluva Grunge
absurde ... asi máš pravdu.
14.05.2005 00:00 K dílu: Omluva Grunge
:( díky
14.05.2005 00:00 K dílu: Omluva Grunge
Furt hlubší kritika, méně hlubší.. na tyhle blbosti seru, prostě napište co si o tom myslíte. Když si čtu ňáký dílo ještě nikdy jsem se nedíval o jakou kritiku autor stojí. Kua sem nasranej
Nahoru