Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Každej to dělá jinak

23. 07. 2000
5
0
1614
Autor
Skorpil

Jeden se odhaluje psaním, jinej zas na něj si hraním, třetí na to všechno sraním, kdosi nepíše vůbec a je mu to jedno. Svlíká se třeba tím, co si právě bere na sebe. Někdo si zase svlíká hadry před lidma a pokud k tomu ještě dělá první nebo druhej řádek, no panečku – to už máme náramnej striptýzek na druhou + pěknýho uchyláka k tomu. Nu co tedy, ať si kdo chce co chce dělá, …hlavně když bude v pohodě a nebude votravovat svý okolí v poslední řadě tim, že právě on je v tý předposlední.
košilka
13. 12. 2005
Dát tip
Ty si na psaní určitě nehraješ ;) Tip

Sadaf
23. 08. 2000
Dát tip
Jo!!!

arthamir
28. 07. 2000
Dát tip
posledni věta je moc fajn, zvlášť dneska se dost hodí...

Skorpil
26. 07. 2000
Dát tip
for all: dekuju Vam lidicky, mam radost z VAS a ve vsi skromnosti i ze sebe. Mahoney: mas pravdu s tim pivem, mluvit se da i bez nej :-)) posilam ti teda muj mail, sladime time a muzeme zajit, o.k.?

Merle
25. 07. 2000
Dát tip
tohle je je ovšem dost dobrý...

Skorpil
24. 07. 2000
Dát tip
dík člověče, Tvá tvorba je mi dost blízká, měli bysme někdy zajít na pivo, pokud ho ovšem piješ :-))

Blinky
24. 07. 2000
Dát tip
Live and let live. Za poslední větu 8 (polož ji) TIPů. (Odcházím spát se skvělým pocitem)

Blinky
24. 07. 2000
Dát tip
Pěkný, fakt.

Mahoney
24. 07. 2000
Dát tip
pivo sice nepiju, ale klidně zajít můžem - pokecat se dá i bez toho :-))

Mahoney
23. 07. 2000
Dát tip
není co dodat (*)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru