Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DEN

24. 07. 2000
1
0
2122
Autor
Skorpil

jeden z nejhorších dnů v mém životě. ...přijdu domů a..., nemůžu uvěřit..., cizí boty, cizí bunda, na stole rozlité víno do číší, které jsme dostali darem... no prostě den nahovno!

…a tak přišel ten den, nechám ho v sobě být, snad někdo pochopí, a když ne nemusí hned chtít, abych odešel. Můžu zůstat? Můžu však i jít! Kam? Vědět bych měl sám, hlavně když přestanu dokola si opakovat co jsem kdy chtěl… for all: neřikejte pořád jen co byste chtěli, ale ROVNOU TO DĚLEJTE, jinak nemá život cenu...
Sadaf
08. 09. 2000
Dát tip
Tak tohle jsem dneska od tebe četl prvně a i když jsem to snad přímo neprožil tak asi vím o co jde... Stejně se těším až se v klidu sejdem u piva a pokecáme....

PetrViP
06. 08. 2000
Dát tip
Ano.

Skorpil
31. 07. 2000
Dát tip
samozrejme jsem chtel napsat hodni...

Skorpil
30. 07. 2000
Dát tip
dekuji Vam lidicky - jste hdni :-)

Yeziiinka
29. 07. 2000
Dát tip
"...tebe bych soudruhu tady nehledal..." Člověku se nechce věřit, že se tohle nestává jen v písničkách. A stejně se v tom úprku k činům může člověk až unáhlit. Je to pravdivé, ale musí se s tím opatrně...no žejo...?

arthamir
28. 07. 2000
Dát tip
fakticky zajímavá zkušenost. nemůžu hodnotit, vlastní nemaje. jinak je v tom spád a jak by řekl klasik: má to drajv

Skorpil
26. 07. 2000
Dát tip
for all: moc VAM dekuju za utechu, pomaha to a dost, verte mi..., je krasny si pomahat, mam VAS rad i kdyz VAS neznam, krome Blinkyho teda. Merle: e bida... se vztahuje k urovni basne nebo ke skutecnosti jako takovy? Dik.

Merle
26. 07. 2000
Dát tip
škorpil: daným tématem je pro mě básnička nekritizovatelná, a i kdyby, na hodnocení "bída" to rozhodně není ;-))

Skorpil
26. 07. 2000
Dát tip
dobre rano, pane ;-)) tak tos' me uklidnil, dik...

Aneta
25. 07. 2000
Dát tip
fakt deň na draka, no veď budú v kalendári aj lepšie ..

Merle
25. 07. 2000
Dát tip
é bída... jinak jsem došel ke stejnýmu závěru...

jester
24. 07. 2000
Dát tip
kdyz.. ono holt je od slov k cinum vetsinou daleko, ze?)) ale jinak.. mas PRAVDU..

Zázrak
24. 07. 2000
Dát tip
tá posledná veta je strašne krásna.Vieš mojim heslom je:,,NAjlepší spôsob, ako prestať sniť o svojich snoch je uskutočniť ich!" Má š úplnú pravdu. AAaa suhlasím aj s Jester, kopec rečí, ale skutek utek. Tak sme dopadli...

Blinky
24. 07. 2000
Dát tip
Bolí to, cítím to.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru