Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hodina češtiny jednoho neposedy

17. 12. 2003
0
0
1557
Autor
Hanika

Stála před tabulí a mluvila o muži,

jehož tělo se dávno rozpadlo v cizí půdě.

Neustále, neustále o něm mluvila,

co dělal ten rok a ten, co psal,

co mu spálili, jak měl rád své děti,

byl třikrát ženat, že mu veškerá didaktika shořela,

tak raději utekl do Amsterodámu a

rozložil se na břehu moře.

Neřekla, že nikoho nezajímá, že na něj

dneska každý druhý sere..

Ámosi Komenský, proč se o Tobě musíme tolik učit?

Byl´s asi hodně dobrej, ale proč

se musím učit o každým Tvým uprdnutí...??


Precti si moje dilko Hodina dejepisu,ale podivej se poradne kritika ucitele jako takoveho...

StvN
31. 01. 2004
Dát tip
Vskutku neposedné.

Hanika
31. 01. 2004
Dát tip
Směju se pořád a už mě to občas nebaví...

Hanika
22. 12. 2003
Dát tip
Neříkám, že ho neberu... Nepíšete někdy pod dojmem událostí...?

helen99
22. 12. 2003
Dát tip
Je to nuda. Piště něco veselého. To je šílené když tady třeba čtu nějaké pesimistické díla. Proč se lidi díváte na ten svět tak škaredě? Na světě jste jen jednou a nevím jak vy, ale já si chci života pořádně užít. Ahojte

helen99
22. 12. 2003
Dát tip
já se chci taky pořádně zasmát. :))))))))))))))))))))))))))))))

katugiro
20. 12. 2003
Dát tip
nemusíš se to učit! :)

Vinki
18. 12. 2003
Dát tip
japhy: a rekni, ze nemam pravdu? Co bys tam jineho napsal... Taky prej chvilku delal na Titaniku, ale to bude asi vtip, ze? :))))))

Cavalera
17. 12. 2003
Dát tip
Abys nebyl debil, proto. Pravdou ale je, že to podstatné bývá školou opomenuto. Od toho máme ale mozeček, abysme se dovtípili, že o tom či onom stojí za to najít další informace a hlouběji se zajímat jeho životem, myšlenkami a dílem.

Cavalera
17. 12. 2003
Dát tip
Abys nebyla ... :-)

Elyn
17. 12. 2003
Dát tip
:) Jo, Amos... Náhodou, když na něj koukneš z hlediska lidskýho, tak se můžeš tak akorát poklonit a ... jednou to pochopíš;)

REDH0T
17. 12. 2003
Dát tip
Od Amose mám nejraději knihy Harry Potter a Fénixův řád, Těžká hodina, Krakatit a Tři kamarádi...

kořeny milá ofélie...kořeny :)

Litochowitz
17. 12. 2003
Dát tip
...každej druhej?....snad jich je ještě víc:-))......a počkej, jednou se budete učit i o mě:)

Vinki
17. 12. 2003
Dát tip
a vite o tom, ze jedna Komenskeho knizka slouzila jako predloha pro zpracovani Terminatoru, taky ze napsal Bevrly Hils? Ze je autorem spousty clanku v Blesku? Mila holka... snad vis, zes napsala kravinu... mozna si to myslela jinak, ale vyznivas jako hlupak... povzdechnu a bude.

No jo, když tolik lidí stojí za to znát, těch, o kterých se učíme, o kerých se neučíme, kteří jsou třeba dávno zapomenutí... existovali vůbec? Život je krátký, hlava malá?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru