Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Touha lásky

04. 01. 2004
2
0
2187
Autor
Sieben

a další:o)...snad vám to nebude vadit, a ten konec....to je taková alternativa...

Když se Slunce s obzorem,pomaloučku snoubí.

Nahlédneme přes okraj, do kalichu touhy.

Vzájemně se propletou, celá naše těla.

Jedna mysl, jedno srdce, přesně jak jsi chtěla.

Srdce tlukot zanikne na kratičkou chvíli,

Vrchol už je na dosah - tak a už jsme v cíli.

Pak mžik a sen už není,

jen tichý sten doznívá v zapomnění.

Už jen úleva a v duši klid,

Chvilku mi dej a můžem opět jít.

Radši nemyslet, kam láska se schovala,

To živočišná touha, na chvíli nás dohnala.

Škoda


Petr_Pan
20. 10. 2004
Dát tip
Že skoro zvracím, To snad ne - termín k zblití, pokud jsem ho tady někde použil, je myšlen samozčejmě jen obrazně .. :-) Se nezlob .. :-)

Petr: já tu toho moc nečetla, přiznám se, ale co se týče rýmů, jednoznačně u mě vyhrála Falka.. vždy jsem měla dojem že rým svazuje ale u ní se to dopravdy říct nedá.. Btw. kdyby se ti chtělo mrknout na moje dílka, ocenila bych to :) Sieben: velký omyl, hobitku :) Právě ti kterým se to nelíbí jsou zapotřebí.. 1) aby nestouplo ego, 2) aby ti řekli co je špatně.. protože od lidí, co ti řeknou jen "tohle se mi moc líbí" se moc nenaučíš ;)

Petr_Pan
17. 10. 2004
Dát tip
Sirril> Falka jeještě mnohem dál než remik nebo blbja, tak jsem nechtěl ukazovat tak nahoru .. :-) Sieben> Neposlal's mi avíza :-/ Omlouvám se - jsou lidé, kteří jsou sto se nad negativní kritikou zamyslet a hejbnout se jinam, tak jsem to zkusil - promiň - pokud Ti to vyhovuje jak to je, je to Tvoje věc ( = trošku omluva + měj se pěkně ) :-)

Sieben
17. 10. 2004
Dát tip
mě to neva...ale zase...nooo...když píšeš že z toho skoro zvracíš..tka to taky není zas tak dobře...:o)ty taky:o)

Sieben
14. 10. 2004
Dát tip
Petr_Pan:no co..každej nejní dokonalej...a když se ti skoro nic nelíbí..tak to radši nečti...někomu se to třeba líbí...třeba-...

Petr_Pan
13. 10. 2004
Dát tip
Sirril> Já taky radši nerýmy - i když - třeba blbja nebo remik - lidi co uměj - vždy´t tohle se nedá - - - Nicméně - aspoň o krůčíček zaujímavější než to co jsem zatím od Tebe přečet

Ejunka
27. 08. 2004
Dát tip
Bolí z ní srdce

smudlik
19. 01. 2004
Dát tip
mne tam ten posledni radek sedi:-)...jen ty carky...ale ja nejsem autor, tak do toho nemam co kecat:-)

Sieben
19. 01. 2004
Dát tip
ale naopak...od toho to semka dávám..aby ste mi psali co mám špatně..a ty čárky..to nic:o)))

Erendis
14. 01. 2004
Dát tip
Co se týče posledních dvou veršů, souhlasím se Sirril, vynechala bych je...to co chceš říct jsi už řekl předtím, nemusíš to ještě doslova vysvětlovat...působí to tam jako ponaučení, pro ty, co nepochopili... a ještě jedna gramatická: na dosah se píše zvlášť. Ale jinak *

Sieben
14. 01. 2004
Dát tip
smázuto a opraveno. Grrr..to vypadá jak kdybych neuměl česky:o(

Sieben: však já kritizuju dál:))

Ciutazza
09. 01. 2004
Dát tip
Tohle je hezký. t

angelik
06. 01. 2004
Dát tip
připadá mi to jako starší verše, něco jako když sedí dva mladí zamilovaní tak v 30. letech u rybníka a špitají si sladká slovíčka:) je to takové smutně roztomilé... zkus to nerýmovat, hmm?:)

Sieben
06. 01. 2004
Dát tip
tvý kritiky se mi moc líbí:o))) starší verše...mě se líbí středověk gotika...a taková ta starší mluva...a občas to zkouším narvat i do básní:o) jelikož se může dát jen 5 děl za měsíc...tak tu není moje nejnovější tvorba...vše co tu je..je straší...:o( v jedné sem se o to pokusil..ale výsledek uvidíte až za měsic:o(

:) v cíli:) dál ti vytknu opět zbytečné čárky.. a dál...trošku bych to předělala..jen pro ukázku: "Pak mžik - a sen už není, jen tichý sten doznívá kdesi v zapomnění. Už jen úleva... a v duši klid, Chvilku mi dej a můžem znovu jít. Radši nemyslet, kam láska se schovala, To živočišná touha, na chvíli nás dohnala. Škoda" :) Ale to jen podle mě..však víš..já radši ty nerýmované.. A ty poslední dva řádky... přijde mi, že tě napadly ale už jsi nevěděl kam je začlenit..:) Tam na konci..buď bych je tam nedávala vůbec nebo je dala někam do té básně...protože to "Škoda" je originální tečka ty dva řádky to ruší:)) Tak...všechno:) Ale já to s Tebou myslím dobře..píšeš dobře..jen to vypilovat;)) Pa..:)

Sieben
06. 01. 2004
Dát tip
ty poslední dva řádky...skor si to uhádla...když sme to psal..tak sem měl víc variant..a tohle je zbytek z té jedné:o) ale líbí se mi tak sem je tam přidal..jako...jen tak:o). Moc dík, s těma čármaka...odděluju tím jednotlivý verše-řádky. Tvá předělávka je lepší:o))) líbí se mi.Až tak dobrej zase nejsu:oP. Moc dík, mám tu další díla..tak můžeš kritizovat dál:o)))*smích*

angelik
06. 01. 2004
Dát tip
můžeš dát do měsíce děl kolik chceš, ale nesmíš zaškrtnout políčko "zařadit do nového seznamu"...pak děl můžeš psát denně, tuším 4 nebo 5...ale to jen hádám, každopádně to celkově vyjde rozhodně víc než 5 za měsíc, záleží to jen na tobě:) hodně zdaru přeju:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru