Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdybys mi to dovolila

01. 01. 2004
0
0
1395
Autor
Sieben

...

Kdybys mi to dovolila,
šťastnou bych tě učinil,
kdyby sis to připustila,
láskou bych ti oplatil.

Až bys se smála,
tak radost bych měl.
Až by láska tě u srdce hřála
tak po obláčcích v ráji, bych s tebou šel.

Teď však na tvých rtech je smutek
a duši halí stín.
Teď nepomůže ti můj dotek,
a neodežene ni tvůj splín.

Já nevím jeslti tvé rány zahojím,
jestli veselou tě uvidím a tvůj smích uslyším.

Já se ale i přesto snažit budu
a neskončím, dokud s tebou budu.

Petr_Pan
13. 10. 2004
Dát tip
a neodežene ni tvůj splín. - místo ni třeba "ten" - tak jak to je je to blbost Poslední čtyři verše tomu dávaj - fuj fuj fuj - ale do tý části bych řek že je to čtivý a na rýmy, pořád otřesný to nepoukazuje - tak nějak líbivý - ale jako celek - to fakt ne ..

Erendis
14. 01. 2004
Dát tip
Tak si to oprav i tady na Písmákovi...dáš: Tvoje díla-> upravit... a opravíš to...:)

Erendis
13. 01. 2004
Dát tip
...by jsi, by jsem... tyto tvary neexistují... bys, bych...je správná forma

Sieben
13. 01. 2004
Dát tip
ty o tom ještě nevíš..ale právě když sem to psal...tak sem to zavedl:o)))...hmm je to možný...vynasnažím se si to zapamatovat

Skleboun
13. 01. 2004
Dát tip
chtelo by to trochu vypilovat formu, to by jsem fakt proste neni :))

Sieben
13. 01. 2004
Dát tip
máte pravdu..když dosadím to bych,bys..tak je to i lepčí:o)))

*bezradná* tedy.. začátek dobrý..ale najednou jakoby ten rytmus někam zmizel a já ho ne a ne najít... "tak po obláčcích v ráji, by jsem s tebou šel." -zbytečná čárka "Já nevím, jeslti tvé rány zahojím," -čárka atd. atd. :))

Ciutazza
09. 01. 2004
Dát tip
Trochu mi to tam někdy zaskřípe,když si to čtu,ale dá se najít rytmus,ve kterém se to čte dobře.A hlavně ten začátek,ten zpívá,prostě to má melodii. Já nevím jeslti tvé rány zahojím, jestli veselou tě uvidím a tvůj smích uslyším. To se mi líbí.Kdybych to psala já,tak bych ještě před ten tvůj smích dala jestli,ale to je jenom tak moje =).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru