Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Summer 2000

31. 07. 2000
6
0
4552
Autor
Lasy

Léto ve znamení samoty . . .

Summer 2000 Ještě dopíšu tyhle verše Víš, možná budou poslední pak pohlédnu na nebe na hvězdy taky možná naposled co ony ví ? Víš, nechci odejít nepoznán stejně jak nechci být tu sám poslední krůpěj rosy na květech máku setřesu pak se strachy a hrůzou oklepu koupím láhev rumu něco zabalím na cestu půjdu co noha nohu My ne a přijdu k vám si pro Tebe vím, nepůjdeš se mnou nebudeš chtít a dost možná ani nebudeš doma ale, já to přec zkusím taky asi naposled.
WiruZ
16. 12. 2003
Dát tip
t

Rimmer
10. 12. 2003
Dát tip
Hmm, kterou znám... *tip

Adelan
11. 01. 2001
Dát tip
Tohle je vážně moc pěkný, dokonale to vystihuje náladu

Lentilka
12. 11. 2000
Dát tip
Ja vím :o) A ty vís ,co myslim :o) *TIP*

Svatoušek
05. 08. 2000
Dát tip
poslední řádky voní Hrabětem. Není to myšleno negativně - Hrabě je jeden z mých velkých oblíbenců. Myslím že se mi začínáš čím dál tím víc líbit.

Lasy
01. 08. 2000
Dát tip
Díky moc. Lasy

Kovi
31. 07. 2000
Dát tip
Až na ten poangličtěný název (šílená věc - pro mě) je to výborné.. Zřejmě jsem našla to, co jsem hledala.. To zaslouží TIP

Bibša
31. 07. 2000
Dát tip
Letos je opravdu divné léto:-))) Ale napsal jsi to krásně! Opravdu moc.

Bříza
31. 07. 2000
Dát tip
Tak krvácejí písně sebevraha řeže v nich bolest samčí, krutá a nahá teče v nich rum a tupě bolí hlava však je v nich sebelítost .. - a CO je láska pravá ?

Tynic
31. 07. 2000
Dát tip
Dokonalá atmosféra...začátek mě trcho odrazoval, ale pak jsem se prokousal ke skvělému závěru...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru