Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je libo trochu cukru?

23. 01. 2004
3
0
2704
Autor
parallelka

....nejpis budu jedina,kdo tomu bude rozumet...ale klidne kritizujte...snesu hodne..:)

....seděla jsem na zeleném gauči....a čekala,až ten trapný zážitek skončí...ale pak jsem si řekla,,,že přece na trapasy už nevěřím....tak jsem seděla dál na zeleném gauči....a čekala na jeho rodiče...přišli....byli přesně takoví,jaké jsem si je představovala...takže mi už ani nedělalo potíže ,abych se tvářila,že je velmi nerada vidím......bylo to přesně takové,jaké jsem si to vysnila......studeně se mi představili,zatímco já jim přirozeně nepříjemným hlasem oznámila své jméno...sedli jsme si...a ani jsme se nesnažili zavést povinnou konverzaci...takže jsem sice byla ušetřena tomu,abych pojídala nechutně máslové sušenky...a smála se vtípkům jeho "tatínka"...jak mi samozřejmě později nenabídnul,abych mu tak říkala....ale byla jsem také ochuzena o ty,tak málo láskou hýřící otázky typu,kde jsem chodila do školy...a podobně...na které bych mohla odpovídat nádherně kousavými a přitom vkusnými odpověďmi...místo toho jsme se museli spokojit s nenávistnými pohledy,které jsme na sebe s náruživostí vysílali přes skleněný nízký stolek,který zkrášloval jinak nevkusný interiér jejich bytu....po pár minutách jsme se zvedli...ruku k rozloučení jsem už ani nepodávala,,,...jak jsem si s libostí myslela...nebylo to ani potřeba.....

...zvedli jsme se....

.. v noci se ve me ta sladka cukrenka zmenila v normalni mrchu....


ondrech
24. 10. 2004
Dát tip
hele, líbí. Sice tomu opravdu nerozumím, jak ty, ale mně se to líbí***TIP

johanne
31. 01. 2004
Dát tip
oki :)

parallelka
28. 01. 2004
Dát tip
johanne ..z toho si nic nedelej:)),ale nechtej po me abych ti to vysvetlovala,,,zjistila jsem totiz,ze neco je tezke vyjadrit jenom slovy...:)...ale diky za nazor...

johanne
27. 01. 2004
Dát tip
2/5 :/, no nevím, asi to fakt moc nechápu :o

chicoria
25. 01. 2004
Dát tip
tohle je dobré, tip

Yossarian
24. 01. 2004
Dát tip
taky mě to zajímá, kdybys nastínila trochu kontext, bylo by to fajn

Yorick
24. 01. 2004
Dát tip
je to fajn, jenom tomu (pro ostatni) chybi zacatek a konec takhle je je poezie napsaná prózou "ale proč ne?" správá otázka je: proč ano?

Pisces
24. 01. 2004
Dát tip
Poslední dva řádky mi unikly, jinak jsem to /myslím/ pochopila...hezké.

fungus2
23. 01. 2004
Dát tip
Zajímavé!

parallelka
23. 01. 2004
Dát tip
prekvapive mila kritika...dekuji:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru