Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Do piči, kurva, do piči!

04. 02. 2004
6
0
5254

Do piči!

Do prdele

Le-le-le-le

Tak jen si hezky vyser voko debile

Stejně neomládneš

Proč chopila se moci junta v Chile?

Ty nic nechápeš.

Jsi v prdeli.

Jsi v prdeli.

Jsi v prdeli.

Jsou věci mezi nebem a zemí

No to tedy jsou

Ksicht ňákej se na tebe tlemí

K volbám tě zvou

Jsi v prdeli

Jsi v prdeli

Jsi v prdeli

A vůbec to nevíš

Toužíš po krásných věcech

Furt na ně čumíš

A nemáš na ně, no to je pech

Jsi v prdeli

Jsi v prdeli

Jsi v prdeli

Protože jsi už jednou blbej

Tak makej abys věděl že seš

A nikdy už nebudeš jinej

Dokud prostě nechcípneš.


Zařazuju do Cinkyho klubu sprostých slov! Cinky

Kryton
19. 09. 2004
Dát tip
dost slaby :o(

Arien
03. 08. 2004
Dát tip
Litochowitz: beatrice je sprostá až na půdu, ouplně strašně k dílu: krása, ach, tip!

Arien
03. 08. 2004
Dát tip
holka, tím mě neurazíš, mám dobrej trénink a to takovejch mistrů, kerým nesaháš ani po chlupatý kotníky elov

Litochowitz
02. 08. 2004
Dát tip
...počítam že jsi z Moravy, že?.....

cmukina
02. 08. 2004
Dát tip
ehm....nezabudaj za su tu aj mladi....ja mam 13...:-)

Nerozumím otázce - to má být invektiva?

Litochowitz
02. 08. 2004
Dát tip
...kdybych věděl co je invektiva, pak bych se pokusil odpovědět......

invektiva: [-ty- i -tý-], -y ž - urážlivý ústní n. písemný útok, výpad, útočná řeč, urážka; invektivní příd. útočný, urážlivý; invektivně přísl.

Craerassy
02. 08. 2004
Dát tip
Litochowitz...no to si vyprošuju...na Moravě nejsou všichni takhle šáhnutí:-))

Litochowitz
02. 08. 2004
Dát tip
...jo, to mělo být ono, díky za vysvětlení, příště se budu dopouštět tedy invektiv......jde mi o tohle: "do piči!"....copak se to takhle dá psát, či dokonce vyslovovat?...ne, proti tomuto nešvaru hodlám vystupovat......to i, musí vypadat jinak.....musí být dlouhé......rozumněj tím první i...tedy í....hmm, pak celá ta věc vypadá docela jinak......

Litochowitz
02. 08. 2004
Dát tip
Craerassy, mne šlo o tu výslovnost:))

Craerassy
02. 08. 2004
Dát tip
tož to ja:-))))

Litochowitz
02. 08. 2004
Dát tip
...tak jo:)....

Aha. Tak si zkus zařvat hezky od plic: "Do píči!" a "Do piči!" Pochopíš ten rozdíl. Není to otázka regionu.

Craerassy
02. 08. 2004
Dát tip
no jo...ostravsko nebo tak nějak:-))

Litochowitz
02. 08. 2004
Dát tip
....alá já právě rád vychutnávám přízvuk na první slabice....hmm, asi je to taky krajem:)

Craerassy to nepochopila - možná sis to nezařvala dostatečně nahlas. Zkrátka a dobře - když zařvu "Do píči!", tak to nemá tu razanci. To dlouhé í tam vylejzá a stává se příliš dominantním. To už můžeš rovnou křičet "Do í!" Kdežto "Do piči!" to má švuňk. Jako když dáš někomu facku, která sedne.

Litochowitz: Ale jo. Dlouhé í je fajn - ale pro jinou příležitost.

Litochowitz
02. 08. 2004
Dát tip
....a jakou?

Tak třeba dnes již pomalu zlidovělé: Mám já doma číču co má velkou píču tam prostě kratke i byt nemože, že?

Litochowitz
02. 08. 2004
Dát tip
...tak to je bezpochyby, tam být nemůže....ovšem představa, kterak chovatel číč, zkoumá její genitálie...hmmmm?....ovšem, nejedná-li se o číču lidského druhu.....?

Litochowitz: Počkej - neříkej mi, že neznáš klasické Roman-Tikovo dílo, ze kterého jsem zde ocitoval první verš? :o)

Litochowitz
02. 08. 2004
Dát tip
...no, přiznám bez vytáček..neznám....:-(

Tak to se ně běž k Roman-Tikovi podívat - stojí to za to :o)))

Litochowitz
02. 08. 2004
Dát tip
...hmm, už to mám za sebou, musím uznat že je to dílo dost nechutné, které má ovšem nádherné vyvrcholení.....neznal jsem to:----)

Craerassy
02. 08. 2004
Dát tip
Homo...no, přiznám se, že tohle mě tedy opravdu neláká...zkoumat dlouhé nebo krátké i v tomhle spojení...ale jak je libo, řvi si krátce nebo dlouze, je to jenom o tvé touze:-))) Litocho..ty neznáš tolik diskutované RomanTikovo dílko??? no to máš ale mezeru ve vzdělání:-))))

Litochowitz
02. 08. 2004
Dát tip
Craerassy, to jsem si myslel že tu čtu vlastně všechno....hmmm, asi mam nepořádek v těch novejch a starejch seznamech a dost věcí mi uniká:)

Craerassy
02. 08. 2004
Dát tip
no..každopádně tohle dílko vzbudilo hodně velkou diskuzi...dokonce se polemizovalo o tom, zda je hodit do koše nebo ne:-))

Litochowitz
02. 08. 2004
Dát tip
...no, já byl myslim pro to, aby tu byla kategorie "pro dospělé"....a nebo nebyl?...hmm, už nevim, ale hodila by se:)

Craerassy
02. 08. 2004
Dát tip
Litocho...nehodila...dospělí by se stejně rozčilovali nad tím, jak tu je někdo vulgární...jako bys to nevěděl..

Craerassy
02. 08. 2004
Dát tip
avi

Litochowitz
02. 08. 2004
Dát tip
...hmmm, to jo, ale přiznam se, že si to stejně někdy rád přečtu:)

Craerassy
02. 08. 2004
Dát tip
a proč taky ne...já neříkám, že bych byla nadšena vulgarizmy v poezii, ale hon na čarodějnice v souvislosti s tím jen vzbuzuje rbelství v každém z nás, takže je to s úsměvem:-)

Litochowitz
02. 08. 2004
Dát tip
....jo jo, nezbývá než souhlasit s tvými slovy:)

Craerassy
02. 08. 2004
Dát tip
tyyy joooo:-))))...po dlouhé době se mnou někdo souhlasí..tak díky .:_))

Jinovata
02. 08. 2004
Dát tip
heej, sedla mi, i když jsem pohoršen

Litochowitz
02. 08. 2004
Dát tip
...Neděkuj:))......Jinovata, to jsme všichni:))

Litochowitz
02. 08. 2004
Dát tip
...no Beatrice, ale ale, to se divim...:))

Nicollette
29. 03. 2004
Dát tip
Ne všechno co má pár slabik a je to sprostý musí bejt punk... nevidim tam nijakou souvislost... Je to dobrý, je to něco, co lidi moc nechtěj chápat... dam tipa..

lukas_84
06. 02. 2004
Dát tip
Nemám zdání co to je ale úlet je to určitě dávám Tip

Není to spíš punk?

matrina
04. 02. 2004
Dát tip
Whooo...ehhh.....uf...uf...uf.........brrrreeeerrr.....grrrrrggg.....ty vole, fakt hlubší kritiku?

Kurva!

matrina:jo! kurva, do piči, co nejhlouběji!

Hettie
04. 02. 2004
Dát tip
hm tak to mě dostalo asi jsi fakt v prdeli

Já bych to viděl na nějaký grindový textík. Velice hluboké, oduševnělé dílo. Autor si, pravda, nebere servítky, lež vyjadřuje svou myšlenku jasně a přímočaře. Se základní myšlenkou textu se plně ztotožňuji a formální stránka, podle mého názoru, plně odpovídá obsahu sdělení. Nemohu tedy jinak než tipovat a navíc: Vykuř!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru