Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Něčí očí

24. 02. 2004
7
0
6441

....myslím, že jejich majitel je maskovaný Smrť...

Nastoupily za mnou

do noční tramvaje.

Jely načerno

a byly modré.

Tak vypadá jaro.

Napadlo mne.

Dnes už se mne nepustí

tahle neskutečná barva.

Možná není jejich vlastní.

 Ale to by potom kouzlo

padlo xichtem rovnou do bláta,

což já nechci.

Protože vím,

že se mnou v noci budou spát.

Jen oči,

Bez toho, komu patří....

 


probe
19. 03. 2005
Dát tip
Madame Swarchz, naprosto s Vámi souhlasím, smrt má své kladné stránky...:-)... jsemť smutný žnec... Oči co jely na černo se mi líbí. Váš oddaný Kaiser Gotfried Soze.

Nemám rád modrou... Škoda, tak třeba zase příště...

Jsou díla která jsou tak dobrá že ani nejdou pořádně zkritizovat a toto dílko k nim rozhodně patří. Co dodat? Snad jen to, že nedat tomu tip by byl zločin.*

Seregil
10. 06. 2004
Dát tip
Tak to je parádní záležitost... klub sekce Díla která se nám líbí a samo, že tip....

chuan
01. 06. 2004
Dát tip
musela si ich ocarit ked ich na tebe niekto nechal, a zmyslom jari je zivot nie smrt, takze.... posledny vesrs mi navodil atmosferu vztahu gde sexujeme uz len zozvyku alebo len pre pekne oci:) +

Rhett
14. 04. 2004
Dát tip
Jejda, úplně jsem se zapomněl v předešlé kritice představit. Tak se omlouvám. Rhett.

Earl_Grey
16. 03. 2004
Dát tip
...To je dobrej nápad - místo slůvka "jaro" tam dát "smrt". :-) Jako jaro je pěkný slovo a je fakt, že smrtí se to tu jenom hemží, ale k někomu - kdo vypadá díky básni (aspoň pro mě) tajemně a trochu temně - k tomu si nedokážu představit oči jako jaro. Dokážu si představit oči jako ocel, oči barvy ledovcové stěny, ale oči jako jaro mi nejdou k někomu, kdo je maskovanej Smrť. I když ten člověk byl asi úplně jinej. Možná si každej představuje jinak Smrťe. Na mě to totiž působí ne jako Smrť - jaro resp. oči - jaro, ale jako oči - zima. Ale jinak je to pěkný. A jsem rád že pozitivní. ;-)

Rowenna
16. 03. 2004
Dát tip
**

Earl - Koukám, že tady budu obhajovat barvu očí někoho, koho neznám, ještě hodně dlouho :) Nebo spíš svůj názor na tu barvu. Já Smrťe nevidím nijak záporně. Myslím, že má dokonce i svý kladný stránky. No a ty voči na mne udělaly zhruba takovej dojem, jako dnešní den. A dnešní den byl fakt jarní. Tehdy byla zima a já už si hodně přála, aby se to změnilo. Těšila jsem se přesně na ten dnešní den. A oči toho týpka mi tak trochu jako tenhle den připadaly. Taková předzvěst, že už se to konečně otočí a zas bude hezky. Prostě pocit. Prostě to tak bylo. Nepřipoměly mi ani smrt, ani žádný absurdní pojem, ale obyčejný jaro. Tečka.

Adam - Paráda! Konečně někdo, kdo ocení i dílko, ve kterém je místo slov jako -smrt- slůvko -jaro- :)

Adam - Paráda! Konečně někdo, kdo ocení i dílko, ve kterém je místo slov jako -smrt- slůvko -jaro- :)

Drago
06. 03. 2004
Dát tip
pěkné... dobrou noc... :o) t.

Adam_G
05. 03. 2004
Dát tip
Krásné dílko. Jaro může mít jakoukoliv barvu, kterou mu dáš. tip. Můžu dát i dva?

Jehowina
27. 02. 2004
Dát tip
a o tom to snad je

jehowina: A mimochodem - není to modrý jaro, ale oči, do kterých se podíváš a napadně tě, že jsou takový nějaký...jarní. Nebo možná den, kterej byl jarní a pocit, co se v těch očích odrazil. Nikdy bych netušila, že budu vést na Písmáku debatu o očích někoho, koho absolutně neznám... :))

Kryton
26. 02. 2004
Dát tip
možná kdyby nebyly modré, dopadlo by to jinak :o)

3/5 ten prolog mě tak nějak zmátl...jinak ybch to bral jako prima depkový dílko

Jehowina
25. 02. 2004
Dát tip
jo, to jsem si myslel taky, jenom jestli v tom není ještě něco jinýho, co jsem třeba přehlédl a modrý jaro mi prostě nesedí

Jehowina
24. 02. 2004
Dát tip
Chápe se to obtížně a nejsem si jistej, jestli jsem to pochopil dobře.No nic.Začátek je super, ale modrým jarem se to posunuje jinam.(dolů)

Jehowina: jaro - proč ne? A proč by nemělo vypadat modře? A chápat to? Je to jenom o očích, co mne zaujaly.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru