Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mříže

25. 02. 2004
2
0
2220
Autor
_Grim

Paprsky slunce

tváře

myšlenky

okna a mříže

tma a zima

nepochopení

a noc stále trvá...


johanne
08. 06. 2004
Dát tip
dobré :)

romi
24. 04. 2004
Dát tip
Lens vs. Grim: Hmmmmm Ráno moudřejší večera...:-)))

Sandra
25. 03. 2004
Dát tip
ráno vysvitne sluníčko :-))

je zvláštní to tvoje dílko, ale má něco do sebe, nějak na mne zapůsobilo *

Lens
27. 02. 2004
Dát tip
Poslední tři řádky jsou takové salvy klišé, ale první čtyři by možná mohly něco skrývat, nějakou analogickou strukturu, která by dávala metaforu: tj. že myšlenky jsou jako paprsky slunce, tj. že Mysl, Člověk, Lidskost je omezená / roztříštěná v jednotlivcích a pomíjivých myšlenkách, jako slunce (mysl) tříští své paprsky o mříže. Vězeň (duše) pak nepřijímá slunce v jeho plné síle, ale jen jeho roztříštěné fragmenty, tj. myšlenky, o nichž si myslí, že jsou její. Nevím, možná se pokouším násilím to nějak vyložit a není to tam. Nevím.

_Grim
27. 02. 2004
Dát tip
jj..paprsky jsou myšlenky..tříští se o mříže.. A ten druhý je nepřijme celé... tím pádem jim ani plně neporozumí.. potom nastane tma a tima..žádné slunce už nesvítí...a vyjadřování vázne..už nejsou žádné myšlenky...jen nedorozumění a slzy...

_Grim
27. 02. 2004
Dát tip
...asi tak je to myšleno

littledee
27. 02. 2004
Dát tip
dost pesimistický, zvláš't ten konec..leč asi hlubší smysl to nemá, co? Ale líbí se mi to...

_Grim
27. 02. 2004
Dát tip
...smutný to jo.. hlubší smysl to má..aspoň to tak myslím..cítím..

littledee
27. 02. 2004
Dát tip
..povídej...pro mě to jsou slova...trochu dadaisticky poskládaná...

JARUB
26. 02. 2004
Dát tip
Nedej se, mě se to líbí. A neboj, každá noc má své ráno! :o)

parallelka
25. 02. 2004
Dát tip
....ma to nejakou souvislost?...pro tebe urcite-...nebo?....kdezto pro me je to nekolik slov...:)

WiruZ
25. 02. 2004
Dát tip
a trva a trva a trva atrva atrv at rva atrvatrvaaaaaaaa.... nic....proste nic.... vubec nic jsem v tom neobjevil.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru