Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

automatickej text

03. 03. 2004
1
0
1864
Autor
Santa

zase jeden výkřik :) řeším, ikdyž není co řešit (KOFOLA)

Asi jsem měkota.

Brečet nebudu. Miluju.

Nevydírám..

Nevybírám hnízda nenarozených ptáčat.

Nesbírám známky.

Už ne. Kdyby se prášilo do šuplat, musel bych sfouknout vrstvu času,

abych mohl otáčet listy alb.

Brouci mě nikdy nelákali, abych je špendlíky připichoval na věčnost.

Na sport jsem moc línej.

Na ležení nemám čas ani chuť. Někdy.

Televize mě uspává svou nespavostí. 

Všechny knížky, co mám, jsem už přečetl. Všechny. Skoro všechny.

Znám ty, co jsem přečetl.

Umím jezdit na kole.

Stojí v kolárně s bezduchou duší. Prázdný v zapomnění.

Stejný, jako lidi, co potkávám.

Jsou všude.

Skoro všude.

Je málo věcí, co mě držej nahoře pod Horou. Ve stínu Hory.

Jídlo. Mám rád třeba škvarky. Broskve nejsou taky špatný.

Zobu semínka z Tvojí dlaně. Jako vrabec. Sýkorka.

Bolej mě záda.

Z toho věčnýho klanění a uhýbání.

Z topornýho pozoru.

K smíchu. Na Smíchově obvzlášť. Na Andělu pro andělský smích.

V Bulerbinu už jsou jen stařeny nad hroby starců.

Něco se změnilo.

Čas plyne líp. Vstříc jaru.

Alergie Tě štípne do nosu a kopne do očí.

Přestávám si vážit medu.

I váženýho Tureckýho, na váze času.

Teplej deštík smyje hřichy zimy, posypaný chodniky prožraný solnou slinou.

Pivo podraží. Ne o moc, ale přece.

Začnu pít šťávu.

Nebo vodu.

Nebo Tebe.

Za čas.

Už kvetou máky. Málem..

 


Andulka
05. 03. 2004
Dát tip
Hi hi hi...to vypada, ze se vubec nemuzeme dohodnout...:-) no, ja prave dekovala tobe a Santovi, ze vas to ani nenapadlo...:-)

Craerassy
05. 03. 2004
Dát tip
A joooo... Andulko, všechno dobrý, te´d se vážně musím smát..:-)))

Andulka
04. 03. 2004
Dát tip
Stojí v kolárně s bezduchou duší. Prázdný v zapomnění. Stejný, jako lidi, co potkávám. Jaky je rozdil v myslenkach hlavniho hrdiny a lidi bez duse..:-)

Santa
04. 03. 2004
Dát tip
Andulce: šlo o metaforu. Na druhou stranu si člověk myslí, že musí být něco víc než ostatní. "Měl by být. Aspoň podle sebe. Podle. Chodí to tak. Ostatní to tak taky dělaj. Nebo ne? Jestli o tom někdo psal, tak si to přečtu. Abych nevybočoval. Dávali to v televizi.."

Andulka
04. 03. 2004
Dát tip
Santiku...ja to nemyslela na tebe osobne....ja to myslela na hlavniho hrdinu tve basne...na jeho myslenky....jako v cem on je jiny od tech prazdnych dusi...:-) vim ze slo o metaforu..:-) ...obcas mi i neco dojde..:-) Jinak nevim, ja si nemyslim, ze jsem vice jak ostatni...A kdybych se pri takovych myslenkach nejak pristihla, tak se vduchu omluvim. Zivot leti desne rychle, jednou si nahore, jednou dole....a kdyz si nahore a myslis si o sobe neco vic jak ostatni....ono to nejak prijde, ze pak budes rychle dole, aby ti to doslo...takze nejak se snazim byt skromna, uz nechci zadne nahore a dole...:-))))))

Craerassy
04. 03. 2004
Dát tip
Andulko, rozdíl mezi ním a lidmi bez duše je v tom, že on si to uvědomuje už jen tím, že to říká nahlas. Všichni se učíme. Pořád. Nemyslím, že je někdo víc než jiní, ale určitě je každý odlišný..jednoho si vážíš, jiného ne...Někdo pro tebe víc znamená a jiný neznamená nic...Sama to víš, vždyť píšeš povídky a v těch jsou mnohdy myšlenky rozváděny obšírněji než ve verších...:-)

Santa
04. 03. 2004
Dát tip
Andulko, já to osobně nebral :) NepodceŇuju Tě. Každý si vezme, co najde. (stejně jako houbaření: nebavilo by mě sklízet po někom, kdo houby najde a ukazuje na ně)

Andulka
04. 03. 2004
Dát tip
jejky...jsem si pustila pusu na spacir...ale diky, ze me alespon nenadavate...:-) moje poznamka byla puvodne myslena sarkasticky...jako v tom smyslu...ze ja rikam, vsichni kolem jste sedivi...a pritom me vlastni myslenkove pochody jsou stejne sedive jak tech lidi...myslela jsem to na zamysleni...a s usmevem...:-)..to bylo vsechno....tak me neberte vubec vazne, a jsem moc rada, ze mi porad rikate Andulko a ze jste nenadavali mi moc..:-)))

Craerassy
04. 03. 2004
Dát tip
Ježíši, Andulko, mě by vůbec nenapadlo Ti nadávat. Jen jsem se tady taky tak nějak zamyslela..:)

Dero
03. 03. 2004
Dát tip
Kdybych neznal fígl, jak během vteřiny jen pomocí klávesnice a myši zvětšit text, tak bych to nepřečetl. :o) (a píšu to záměrně - jestlipak ještě někdo víte, jak rychle na to?)

Craerassy
03. 03. 2004
Dát tip
Moc se mi to líbí. Je to jako když skáčou myšlenky..jedna za druhou..hop..hop...znám tenhle pocit..prostě tipnu, protože jinak ani nemůžu..:-)

Santa
03. 03. 2004
Dát tip
Nechtěl jsem zvětšovat text, aby ho zbytečně nerozsekal odstavec. Pro ostatní, co neznají fígl: ctrl+rolátko na myši.. Dodělal jsem češtinu. Zbyl čas. Cr.: díky :)

Dero
03. 03. 2004
Dát tip
Santa: Jsi mi zkazil koncept. :o)

Blackened
03. 03. 2004
Dát tip
Zvláštní, ne až tak nahodilý sled myšlenek se zajímavými hříčkami se slůvky :-) Líbí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru