Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stručná historie jednoho druhu

16. 08. 2000
1
0
7994
Autor
StvN
Toto je stručná historie jedné planety, která byla obývána bytostmi obdařenými velikým mozkem. Bytostmi, jež dokázaly samostatně myslet a společně tvořit. Myslím, že se této historii říká evoluce. Je to vývoj jenž má za sebou přeměnu jedince ve společenství. Tak se již stalo, že převládla mysl tohoto druhu nad zvířecí instinkty svých předků. Zatím ještě ne zcela vědomě se začali sdružovat ve skupinách. V nich nacházeli sílu, prospěch a převahu nad ostatními. Různé skupiny byly různé mysli a ty spolu válčili. Skupiny se rozrůstaly a vyspívali. Až se jednou stalo, že byly tak veliké, že zaplnili celou planetu. Pořád spolu válčili. Tentokrát ne pro potravu ani pro prestiž kmene, jak tomu bývalo. Válčili pro území. Z toho také vyrostli. Postupně, jedna tlupa po druhé, začali více myslet než bojovat. Za čas, když jim byla jejich planeta malá, se začali vyhlížet jinde. Dívali se ven, do vesmíru. Našli tam tak veliký prostor pro jejich malé obyvatele, až se jim zdálo být hloupé jít proti sobě. Spojili se a dali se do zkoumání a později i dobývání onoho vesmíru. Moc toho nedobyli. Byli příliš slabí než aby mohli dělat něco víc než jen hledět dál a dál ke krajům, ač poznatelného tak ne zcela poznaného vesmíru. Dál tedy obývali svou planetu. Neválčili, učili se a přemýšleli. Po dlouhé době jim evoluce vzala tělo a nechala jen mysl. A oni, aniž si toho nějak všimli, žili dál. Postupně si byli natolik blízcí až jejich mysle splynuly. Zachovali si ovšem svou individualitu. Jediné, co jim zůstalo z dob kdy mívali ještě těla, byly myšlenky. Myšlenky všech, kteří kdy obývali jejich malou planetu. A oni neměli co dělat. Vyprávěli si tedy staré příběhy a stvořili si svět. Svět který neviděli ale vnímali. Stvořili si svět, ve kterém měli tělo jako dřív, žili v tlupách jako dřív a mysleli jako dřív. Až nevěděli, zdali to, co žijí, je skutečné, nebo je to jen výplod několika, dlouhou evolucí zdegenerovaných, myslí.
Vallery
11. 05. 2005
Dát tip
zajímavá diskuze!!

StvN
14. 11. 2002
Dát tip
Škoda, že ti nemůžu poslat avi. Myslim, že jsem se nechal inspirovat spíš Clakovou Odysseou. Budiž světlo jsem nečetl. Neni to originalni, je to spis vyjadreni souhlasu s touto i s jinymi podobnymi teoriemi.

jorel
03. 01. 2002
Dát tip
potlesk k diskuzi s Ethernalem - dobre jste se nasli ,o)) tip

StvN
16. 08. 2001
Dát tip
None - určitě ano, a pořád se mi ten nápad líbí

None
14. 08. 2001
Dát tip
Něco podobnýho mě už taky napadlo. Nebyl jsi náhodou inspirován Vesmírnou odyseou?

Přesně tak, jsem zdegenerována pochybnými definicemi, co mi ve škole vtkloukaj do hlavy. Je to Tvý zamyšlení, já nevím, co jiného dodat. Vidím to tak trošku jinak, ale to je normální. Nevím, snad mám napsat - nesouhlasím s tím, co napsal ?? To by byla přeci hloupost kritizovat Tvý myšlenky, nemyslíš ? Kdybych měla dar dokázat se přesně slovy vyjádřit, tak bych snad napsala pohled, jakým to vidím já. Ale nejde to. To je vše, co k tomu mohu napsat.

StvN
04. 05. 2001
Dát tip
Nejde o to, jestli napíšeš, že souhlasíš, nebo že nesouhlasíš. Koukni jak jsme pokecali s Eternalem. Napsala sji to co jsi napsala. Děkuji.

StvN
02. 05. 2001
Dát tip
Jako slohový útvar k maturitní písemce? . . . to vážně není úvaha. To je vše, co k tomu napíšeš?

To přeci není úvaha.

StvN
24. 09. 2000
Dát tip
Určitě jim dává jiné a možná i větší možnosti než technologie, ta má přece život zjednodušovat, no ne?

Eternal
18. 09. 2000
Dát tip
A co když to vědí? Co když jim příroda dává větší možnosti než nám technologie?

StvN
16. 09. 2000
Dát tip
No nevim, oni přece nevědí co je čeká, když přírodu odsunou na okraj svého žití, chtěj něco novýho a myslej, že to bude lepší, ovšem jsou i tací, kteří se zbytečně neženou dál, když mají něco, co je už dostatečně uspokojuje.

StvN
13. 09. 2000
Dát tip
Ano, ano, nejlepší je cesta, cíl je jen třešnička na dortu, je to něco, o čem si myslíš, že je to to, co pro tebe znamená hodně a moc toho chceš dosáhnout, když to máš, je to jen další začátek další cesty. Je smutné, že naše civilizace stojí na penězích, často závidím těm indiánům nebo nějakým kmenům, který žijou v tropických ralesech, mě fascinuje příroda, hlavně v poslední době si říkám, že nepotřebuju nic, jen sebe a krajinu bez lidí a jejich výtvorů. Ale křováci si asi tak dobře neuvědomují, že mají něco po čem my toužíme, pro ně je to automatický. Buďme my rádi za to co máme, bude hůř.

Eternal
13. 09. 2000
Dát tip
Máš pravdu. Jen bych si dovedl oponovat v tom, že právě Ti křováci vědí co mají, a nedokážou si představit že by to ztratili. Jen slepí nebo oslepení dovedou přírodu opustit.

StvN
10. 09. 2000
Dát tip
Nevěřim. Když jsem byl malej, tak si vzpomínám, jsem viděl nějakej seriál Záhady, či co. Tam se jedněm rodičům zabili dvě asi osmiletý děti, myslim, že je srazilo auto. Když se jim potom narodili další dvě, zase holky, tak dávali svejm panenkám stejný mena jako ty mrtvý a vůbec dělali spoustu věcí stejně. Kdybych věřil na reinkarnaci, věřil bych na duchy a to se mi příčí. Podle mě kdo věří na duchy, ten je vídá a možná je dokáže vyvolat. Kámoši vyvolávali duchy a prej se jim to povedlo, tak jsem šel napříště s nima a jakožto rušivej element nevěřící jsem to asi skazil, neboť se nic nestalo. Věřim, že duše a tělo jsou dvě složky našeho já a že zánikem těla nemusí zaniknout duše. Beztak když se říká, že žiješ život za životem a duše přechází z jednoho těla do dalšího, tak je ti to na nic, poněvadž bez uvědomnění si svých minulých životů je tvá byť stará duše vlastně omlazena tvým zrodem. Nemůžeš doufat, že až se znovu narodíš, budeš třeba někdo naprosto jinej, tak si ten jinej s tvojí duší nevzpomene, že psal do Písmáka. Mimoto, kde se berou nové duše, když se víc lidí rodí než umírá? Možná tvá duše přežije, ale nebudeš to ty, takže jestli věřim nebo ne je irelevantní. Děsim se toho, že až umřu, tak přestanu existovat, chápeš, co bude potom? Ale na druhou stranu, žít věčně? No nevim jestli bych se z toho nezbláznil.

Eternal
10. 09. 2000
Dát tip
Skvělý, máme přibližně stejný názor na věc, jenže narozdíl od Tebe, jsem se já naučil, že na každém šprochu pravdy trochu. Nebudu to moc pitvat, protože bychom se dostali do nudných podrobností. V podstatě je život náš jen malý kousek získávání zkušeností naší duše. Při zrodu člověka se duše svazuje v prostoru s časovou přímkou v jediném bodě, a ten bod je v našem případě malý človíček, novorozeně. Nevím odkud ta duše přichází, ale vím že na začátku víme všechno, a postupně zapomínáme, to jak se informace neudrží v nerozvinuté buněčné struktuře novorozeněte. Vědomí pomalu procitá a nasává do sebe nepřeberné množství informací, nových které bere jako podstatné a zapomíná tak na to že to všechno už ví.. jen se dere stále kupředu a chce vědět proč. (Na konci života víme proč, ale nevíme co na začátku jsme věděli.. ale to jen tak naokraj) Až jednou naše vědomí dosáhne vysokého stupně rozvoje, potom bude duše moci bez těla existovat v tomto prostoru i čase. Zatím jsme moc s naším vědomím nepostoupili, jsme sice technologicky daleko za neandrtálci, ale naše vědomí spí stejně jako u neandrtálců. To křováci nebo domorodci v Africe nebo Indiáni jsou na vyšší duchovní úrovni než my. Oni vždycky dovedli žít s přírodou, se všeobecným vědomím, jenže my se to musíme teprve naučit. Je však pravda, že oni neměli nikdy tu touhu rozvíjet i svou kulturu a zamrzli tak na mrtvém bodě optimálního blahobytu a žádného rozvoje. Hele vemem to z jiné stránky. Co Tě nejvíc baví? Když se za něčím pídíš dlouhou dobu, pomalu ale jistě, vynakládáš hodně energie a až potom za dlouhou dobu se to podaří. Co je na tom nejlepší? Ta cesta plná překážek neúspěchů, ale i úspěchů? A nebo jen ta jakási odměna za úspěch, dobrý pocit, který strašně rychle odezní a strašne rychle na to zapomeneš? Pro mě je nejlepší právě ta cesta plná nástrah, nebezpečí, skvělých zážitků.. ale samozřejmě když to ta cesta k něčemu vede... jenže to nevíme nikdy zdali to dané co děláme k něčemu bude a obdaří nás to odměnou. Většinou tohle lidi spojují s vyděláváním penez, a že peníze jsou tou odměnou, protože v tržním hospodářství si lze za peníze koupit téměř všechno. Jenže lidi zapomínají, jak nudné je být boháčem a mít všechno. Člověka potom nebaví žít. Jak se nemůže člověk za nečím pídit tak prostě nežije. Ta touha jít kupředu a pořát něco dělat bez vědomí toho jak to dopadne, pouze s nadějí a doufáním že to dopadne dobře.. to je přeci ono, pro co žijeme ne? Proč tedy vědět, jak jsme žili v minulých životech a co jsme prožili? Kolikrát se zklamali, kolikrát neuspěli? nebo uspěli? Nejlepší je si to prožít přibližně stejně, v jiném čase, na jiném místě s jinými lidmi, přibližně stejnou cestu, na jiné technologické úrovni, na jiné úrovni ducha bez toho, aniž bychom věděli proč to prožíváme znovu, proč se plahočíme tou křivolakou cestou a neužíváme jen toho dobrého co jsme si předtím vytvořili. Kdybych byl někdy na téhle volbě si vybrat mezi 100% úspěchem, a cestou k úspěchu.. tak bych rozhodně vybral tu cestu k úspěchu. Až si život uvědomí sám sebe, uvědomí si spoustu věcí, a také jednu věc, že je sám sebou věčný. A co bude potom? Znovu a znovu začátek.

Eternal
09. 09. 2000
Dát tip
Narážíš na nové téma, věříš na reikarnaci tak jak se popisuje v knihách a tak jak se o ní všeobecně tlachá?

StvN
08. 09. 2000
Dát tip
Když člověk umírá, tak pochopí, ale když umře-třeba v autě-tak neví nic a co potom, vrátí se sem jeho duše a reinkarnuje se do jiného těla?

StvN
06. 09. 2000
Dát tip
Je to jako s lidma, potkávám jich tolik, že když se seznámím s někym novým, tak se mi zdá, že už jsem ho viděl. Stejně je to možná i s de javu, prostě už jsi zažil tolik situací, že je zažíváš znovu(spirálovitě). Až ti bude sto a budeš umírat budeš zažívat de ja vu?

Eternal
06. 09. 2000
Dát tip
Hmm možná to tak je, ale každá tvář nového člověka se mě zdá jiná, a když se do ní podívám blíž tak vidím i něco jiného než výraz osobnosti.. a když jsem přesvědčen že už jsem toho člověka někde viděl.. tak se mě vybaví takový pocit vizuální.. takový ten pocit, co říká že už jsem toho člověka viděl na vlastní oči... ale když je to de ja vu nebo něco podobnýho, tak mám takový divný mrazení po celým těle a nevěřím sám sobě, že bych toho člověka znal, ikdyž mám ten pocit. Prý když člověk umírá, pochopí všechno co chtěl kdy pochopit, ale nezbyde mu čas na to, aby to řekl někomu jinému.. a proč taky? Ať si to každý prožije sám, na vlastní kůži, jinak nikdy neuvěří.

Eternal
03. 09. 2000
Dát tip
Jo, to je přesně ono, de ja vu. Máš pocit, že už jsi to jednou zažil. Jenže mě to přímo pronásleduje. Není den, abych neměl několikrát pocit, že už se to jednou stalo. A občas dostanu takový pocit, či něco takového, že někdy v budoucnu se něco stane, ale nevím přesně kdy. A ono se to skutečně stane, a já si vzpomenu ten den kdy se to stalo, že před nějakou dobou jsem o tom věděl že se to stane, něco jako de ja vu, ale já vim, že jsem to prostě před nějakou dobou viděl dopředu. Nějak mě to nejde správně a pochopitelně vysvětlit a popsat to. Je to i pro mě velká záhada, ale děje se to, a to mě děsí. Odhadnout s velkou přesností... to je spíš pravděpodobnost. A takových pravděpodobných věcí se dá odhalit dopředu. Telepatie mě taky fascinuje. Ale na druhou stranu je to spíš noční můra. Ale prý se to dá trénovat, takže to taková blbost není.

StvN
02. 09. 2000
Dát tip
logicky panrealistický neoskepticismus logicky-to chápeš panrealistický=všerealistický, nejsem optimista ani pesimista, ale veselej realista neoskepticismus je nový skepticismus.......no je tak trochu vymyšlený aby to znělo složitě a sám tomu rozumim jen pomálu. Taky se mi semo tamo zdá něco, co si myslim, že se stane, ale pak na to zapomenu a nevim. Spíš se mi někdy stává de ja vu nebo jak se to píše, zdá se mi, že už jsem podobnou situaci zažil. U toho, že se ti někdy zdá, že se něco stane a ono se to stane, to by se dalo vysvětlit. Třeba je to běžná situace, která se tak stát měla, když dám hodně blbej příklad, tak něco jako že víš, že ti ve tři jede vlak a on opravdu jede. Jsou situace, který se daj prostě předem odhadnout s velkou přesností. Dobrá je telepatie, to mě fascinuje a chci se stát telepatem(to je samozřejmě blbost).

StvN
31. 08. 2000
Dát tip
Já jsem spíš skeptik, takže doufám, že ti nebude vadit, když ti nebuvěřit tomu, že víš co se stane. Chce to důkaz. Takže ty věříš v osud? Já tak napůl, nesnažim se nijak násilně měnit věci budoucí, ale jsem rozhodnut sám si určit co se mnou bude. Takže mi napiš, co jsi zažil a já ti uvěřím. Tak trochu z recese na hodiny filozofie ve škole jsem vymyslel nový filozofický směr, kterému rozumim jenom já a jsem jeho jediným zástupcem. Je to logicky panrealický neoskepticizmus. Vylož si to jak chceš.

Eternal
31. 08. 2000
Dát tip
Věř si čemu chceš, je to Tvé právo :o) Netvrdím že vím co se stane, jen prostě mám občas takovej pocit, nebo předtuchu a pak se to stane. Nebo se mě o tom zdá a potom to prožívám, ale nemá cenu takovou prkotinu rozmazávat. :o) Já jsem filozofii nikdy nestudoval, a tak neznám jaké směry existují a co obnášejí. A ty slova mě stejně nic neříkají, co vlastně zastáváš za směr? Třeba je to něco podobného co zastáívám já, takže bych se k Tobě připojil, ikdyž až tak velký skeptik jako Ty nejsem, ale to je dáno dost povahou.

StvN
29. 08. 2000
Dát tip
To by mě docela zajímalo jak ovládat emoce a svou energii. Chce to asi trénink. Možná bych měl skusit vstoupit do kláštera, do toho v Tibetu nebo v číně. Mniši jsou neuvěřitelní tvorové, takoví nezdolní a silní. Na nějaké dívání se do budoucnosti nevěří. Je to tak, že budoucnost neni a co neni nemůžeš vidět. Humina si přečtu, ale mám tragicky málo času, chvíli o výkendu, jinak nic moc, spíš nic než moc. Jojo, už dlouho se snažím pochopit hodně věcí, i život. Nejvíce se děsim toho, co se mnou bude. Nemám nijak zvláštní předpoklady k vyjímečnému životnímu blahu. Nejhorší je, že se většinu času staráš o vlastní obživu, tedy vydělávání peněz. Pak zbývá jen málo času na rozvoj ducha a mysli. To mi tedy vysvětli, jak vzniká v Noemově arše náboj. Jak říkám, času není nazbyt a já nechci tatínka naštvat podivným účtem za telefon. Heslo dne: vše se pouze mění(dobro ve zlo a naopak, takže jsou v rovnováze; štěstí ve smůlu, takže si po smolném ránu počkej na šťastný večer; láska v nenávist, s tim nic nenaděláš; nenávist v lásku, ale k někomu jinýmu; v co se mění lidský duch? ve vesmírnou energii?)

Eternal
29. 08. 2000
Dát tip
K ovládnutí emocí .. tomu se prý musí věnovat celý život. K ovládnutí energie je prý i celý život málo, je moc krátký. Jen jedno vím, to co se chceš naučit sám, tě nikdo jiný nenaučí, ani mniši v tibetu. Všechno to dřímá v Tobě, a je jen na Tobě, abys to probudil... to měj napaměti, a pak Ti bude vše jasné. Taky jsem si původně myslel, že budoucnost není. Kdyby nějaká byla, a mohl se do ní člověk podívat, bylo by pro něj potom jednoduché tu budoucnost změnit. Změnil jsem názor, když jsem zažil něco, co jsem předem věděl že se stane, a nemohl jsem nic udělat. Prostě to nejde změnit událost která se má stát. Od tý doby prostě vím, že budoucnost existuje, a lze tu budoucnost zjistit.... ale neptej se mě jak. Člověk by neměl znát svou budoucnost, jinak by pro něj život ztratil smysl. Já se zase děsím toho, co se mnou nebude. Ale pak si řeknu, co stát se má stane se a všechno má svůj čas a důvod. Noemovu archu bych strašně rád viděl, nebo se alespoň dostal k dokumentům, které ji popisují. Pravděpodobně je tak perfektně sestavena z určitých součástí, že se vně archy kondenzuje všudypřítomná energie v elektrický náboj. Něco jako Pyramidy.. ty jsou taky energetickým článkem. Máš pravdu s tím heslem dne, a já tomu všemu jednoduše říkám Teorie paradoxu. Jedno bez druhého neexistuje. Dvě nesmyslné části dávají jeden smyslný celek. paradoxní celek. A o lidském duchu? o tom už jsem taky někde psal, ale už nevím kde to je... možná jsem to sem ani nedal.

Eternal
28. 08. 2000
Dát tip
Víš, mě děsně fascinuje to, že všechno má svůj důvod a všechno je se vším spojedno. Události pěkně v čase navazují na sebe. Proto se nedokážu smířit s tím, že něco funguje proto, že to funguje už po staletí.. vždycky musím alespoň pro sebe vědět jak a proč to tak je. Hele na Tvou otázku: "Proč se v člověka vyvinuli jen některý druhy opic" Ti odpovím protiotázkou a hned Ti to bude jasný: Proč se ze všech ryb nestali obojživelníci? V podstatě je ovoluce založena na mutacích a variacích křížení - šlechtění chceš-li. Ale jistě, existuje něco co nám zodpovídá všechny otázky. Je to život, jakmile ho pochopíme, chápeme i všechno ostatní. Já se třeba nezajímám o to co bylo, ani co bude, já se zajímám o obojí najednou v jeden čas. Vnímám minulost, přítomnost a budoucnost jako jednu časovou spirálu paradoxu. Když si totiž uvědomíš že všechno je paradoxní, tak dovedeš z minulosti odhadnout budoucnost, a to dost přesně, a naopak. Ale s tím slepcem máš pravdu, je 99% slepců a ten zbytek dělá že je slepcem. Kdo ví jestli já jsem slepec a nebo ne. V podstatě je to ale jedno. Nevěřím v boha, ve kterého věří církev už po tisíciletí. Ale věřím ve Stvoření, zjednodušeně jou to veškeré zákonitosti, na kterých je postaven tento časoprostor. Kdyby někdo znal veškeré zákonitosti a dovedl je využít, může být nazván bohem od určitých lidí, kteří neví o těchto zákonech. Jedny ze zákonitostí které mám ne mysli jsou i přírodní zákony. Ale to by bylo na dlouho. Area 51, Roswell nebo jak se to píše, vždyť je to jedno. Podle mě je to blbost že by tam měli nějakého mimozemšťana, ať už je to třeba Plejáďan a nebo obyčejný šedivák. Podle mého mínění je nepravděpodobné že jsme v galaxii sami. Technologii mezihvězdného cestování zatím neznáme, tudíž jsou oni daleko vyspělejší technikou a musí být tudíž daleko vyspělejší mentálně. Spousta lidí by nenechalo svého kamaráda na pospas divochům, tak proč by si kamarádi šediváka nepřišli i pro něj? A navíc, když si život uvědomí svou podstatu a svůj cíl života tak začne považovat i ostatní život za vzácný a jedinečný a jakýkoliv zásah do vývoje je pro ten uvědomělý život naprosto nepřístupný. To je vysvětlení, proč nepřistane vesmírná loď na dvorku a nepřijde k pantátovi a nepodá mu ruku se slovy: My jsme tvoji sousedé. Všechno má svůj čas. Určitě víš jak dopadli indiáni, když přišli osidlovatelé na kontinent. Přivezli s sebou zbraně a kořalku... po obou dvou věcech vymřeli indiáni jako mouchy. Udělala by to snad rozumná bytost? že by přinesla méně vyvinuté rase nástroj k vyhlazení? Až se zbavíme některých emocí, tak pak budeme připraveni. Hamižnost, sobectví, zloba.... jojo, a pak se má přestat válčit. Jinak máš pravdu, vývoj tajných technologií a to nejen v area 51 je velice populární. K sestrojení sonických zbraní měl Hittler velice blízko, a atomová bomba má kořeny taky ve fašistickém německu. Stealth technologie je taky minimálně 20 let stará. Pokusy pohybu v časoprostoru bylo zaznamenáno již na konci 2 světové války.. naštěstí se snad ty pokusy zastavili, ikdyž kdo ví. Mimochodem, Ufo, je skratka pro Unidentifient flighting object nebo pro Unknown flighting object, což v překladu přeci znamená Neidentifikovatelný nebo neznámý létající objekt. To může být třeba i sovětská stíhačka, kterou namá USA ve své databázi. Může to být i kulový blesk, když si ho dostatečně nikdo neidentifikuje. A lidi s toho všecho časem udělali marťany s anténkama. Všchno to chce jenom čas, nic nejde naráz. Všechno je to v budoucnosti, tak proč pospíchat? budoucnost nám neuteče a nemá smysl se obracet také jen na minulost. Prostě všeho s měrou. Hele přečti si v mých dílech povídku Humin... nemusíš to číst všechno, přečti si jen určité pasáže, nastínil jsem tam technologii antigravitického pohonu mezihvězných lodí, nebo chceš li, pohon létajících talířů. Hele určitě jsi slyšel o Noemově arše, je to tak? Víš že při sestrojení byť jen malé napodobeniny vzniká uvnitř archy nebespečně vysoký statistický náboj? Při sestrojení velké archy prý bylo dost mrtvých, zasažených elektrickým nábojem. Víš že existuje způsob jak se naučit ovládat své emoce, svou energii, a následně třeba číst emoce jiných? Víš že existuje způsob jak se podívat do budoucnosti? Víš že pouhá myšlenka, může být i smrtelná? a nebo naopak tvořící? Vše je to v jednom: Nic nezaniká, nic nevzniká, vše se pouze mění.

Eternal
27. 08. 2000
Dát tip
S Tebou se to bude dobře polemizovat, ikdyž opomíjíš některé důležité otázky, které přímo souvisí s existencí homo sapiens sapiens na tého planetě. Ještě nikdo nenašel důkaz že život na této planetě vznikl z virů a z jednobuněčných organizmů, ale dá se to předpokládat. Jen mě trošku nesedí to, že člověk jako inteligentní tvor se vyvinul v tak krátké době. Podle mě nám musel někdo pomoci. Zaráží mě taky jedna věc, proč se civilizace vivinula u středozemního moře a u žluté řeky? Fiziologicky a mentálně se od domorodců žijících v Americe (idiáni) a v Africe nelyšíme, tak proč zrovna na těchto dvou místech. Odpověď se zdá jednoduchá. Civilizace a vědění se šíří jako nákaza, ale jen zvýdavý člověk se toho směru může držet... to nedokázali samostatně ani Indiáni a ani původní obyvatelé v Africe. Oni se totiž zastavili na vývojové příčce Soužití s přírodou. Jejich harmonie a znalosti přesahovali potřebu technologií a modernizace. Oni totiž měli svůj dokonalý ráj, kdy jednoduchou prací získávali dostatečnou obživu a mentální odměnu. Z naší strany je to však nepochopitelné, proč chtěli žít v přírodě. Jenže z jejich strany je to jasné, oni jsou děti přírody. My jsme byli nakaženi a zlákáni cestou technologií a zapomění... jestli mě rozumíš. Právě v tomto hraje roli vznik asteroidů nedaleko Marsu, tajemná Atlantida a tajemný kontinent Mu. Existují dohady, že dřív místo asteroidů byla planeta. A že Venuše byla čtvrtou či pátou planetou v pořadí od slune. Však Venuše má také dost nepravidelnou eliptickou dráhu a tuším že se otáčí na opačnou stranu své osy.. nebo tak nějak. Velikost Marsu a velikost Venuše je taky dost podivná. Dokonce jsem zaregistroval i dohady, že si Venuše s Marsem po nějaké katastrofě vyměnili místo. Jsou dohady o Deváté planetě s velice nepravidelnou dráhou. V bibli se hovoří o potopě světa. Najdou se tam i zmíňky návštěv mimozemšťanů... a kruh se uzavírá.... Dráha deváté planety se kdysi skřížila s dráhou obydlené planety. V té době ta obydlená planeta byla kdesi na místě dnešních asteroidů a také v té době byl život na dvou planetách. Ta druhá planeta byla samozřejmě Země, se svou florou i faunou. Při anihilaci té druhé obydlené planety se podařilo částečně přesunout život na Zemi, ale z důvodů toho, že si uvědomovali hrozící kontaminaci existujících druhů na této planetě, se obyvatelé usídlili na dvou malých kontinentech.. na Atlantidě a na opačné straně země, někde u Autstrálie, na kontinentu Mu. Venuše se přesunula na dnešní místo a na Zemi se změnilo klima z důvodů chaosu v soustavě. Změnu klimatu nepřežili ještěři, na Zemi se totiž ochladilo, poněvadž Mezi Marsem a Zemí vzniklo prázdné místo a Venuše tlačila na gravitační pole Země. Ale vraďme se k těm dvěma kontinentům. Všimni si jak probíhala studená válka v dnešní době. Taky válčili dva kontinenty. Usa a Sovětský svaz.. obě strany byli homo sapiens, obě strany měli přibližně stejnou technologii, obě strany byli ochotni zničit se navzájem. A tak to bylo i s Mu a Atlantidou. Už dávno jim přestalo záležet na tom, zdali svým jednáním ovlivní vývoj druhů na Zemi. Pokusy na zvířatech, na opicích. Jen by mě zajímalo, zdali jsme přímí potomci těch obyvatel Atlantidy a Číňani jsou zase přímími potomci obyvatelů z kontinentu Mu. Jedno však je jasné, byli a jsme nakaženi jejich mentalitou, jejich zvídavostí a jejich touhou ovládat všechno a vyvíjet se stále kupředu s pomocí technologie bez ohledu na to, jaké to působí škody. Dávno jsme zapoměli jak důležitá je harmonie s přírodou, jak komunikovast s přírodou jak vnímat život. Naše vědomí osleplo, ale naše vědění se posunulo kupředu. V bibli je napsáno, že Ježíš je dítě boha. Spíše bych to chápal tak, že Ježíš je dítě z nebes. Marie otěhotněla bez zásluh Josefa.. že by dítě ze zkumavky? Proč ne? Však si nemyslím, že Ježíš byl pouhý jeden pokus někoho, o obohacení pozemského genu. Jsme výsledek pokusů, jsme pokusní králíčci, tak přoč by si s námi majitel dál nepohrával? Bůh stvořil člověka k obrazu svému, a já myslím že se mu to docela podařilo. V určitém stádiu vývoje se člověk stal samostatným. Život, který si uvědomí svou podstatu žití je nedotknutelný, a tento zákon platí. Ano připouštím, jsme stále zviřátka zavřená v akvariu, ale už daleko nejsme pouze bezbranní pokusní králíčci. Hele určitě jsi četl nějakou knížku o Ufo, určitě jsi viděl fotku mimozemšťanů... štíhlé vyzáblé tělo, velká hlava, velké oči. Až moc mě Ty oči připomínají oči Asiatů. Až moc je v Asii jiná mentalita. A střelný prach vynalezli také lidi od Žluté řeky. Atomovou bombu zase vynalezli lidi od Středozemního moře. Kruh se uzavřel. Jedno je jasné, od původních obyvatel Země se můžeme hodně a hodně učit, protože oni ráj znali, kdežto my jsme na ráj zapoměli, ikdyž se ho snažíme najít už dlouhou dobu. Jojo, pod svícnem bývá tma. Co Ty si o tom myslíš? Mohlo to tak přibližně být a nebo jsme skutečně jedinečný druh homo sapiens sapiens, který se vyvinul z opic a rozhodl se že nastoupí cestu vývoje technologie a najde svůj nexus? Tuhle jsem se díval na dokument o pokusech nacistů na lidech. Křížení lidí a zvířat, bylo to opravdu odporný, ale proč to Ti fanatici dělali? Kdo ví jestli se jim náhodou nepodařilo skřížit člověka s opicí a díky tomu se dnes po horách nepotuluje nový druh savce. Yetty?

StvN
27. 08. 2000
Dát tip
Hmmm, abych pravdu řek, tak nejsem zdaleka tolik informovanej o těchle věcech jako ty. Kupříkladu o Mu slyším poprvé. Pěkněs to vylíčil, možná bych si ještě něco přečet. Kdybys věděl tak to netaj. Každopádně z tvého výkladu je celkem jasně vidět, že jsme se nevyvynuli z opic pouhou evolucí, ale zase bych nehledal souvyslosti úplně ve všem co nějak ovlivnilo vývoj. Co jsem minule nenapsal a taky je mi to divný je, proč se xakru v člověka vyvnuli jenom některý vopice a zbytek zůstal tak jak byl. Koukám, že z toho všeho mi vychází, že bychom se neměli tolik zabývat tím, co s námi bude, jako spíš tím, co s námi bylo. Proč krucinál neexistuje něco, co by nám zodpovědělo všechny otázky. Připadám si jako slepec v čase. Slepej žije jenom tam, kde stojí, nic jinýho nijak nevnímá a neví to, my taky ne. Žijeme teď a minulost a budoucnost prostě nevidíme. Sám někdy nevěřim tomu, že jsem se kdysi narodil, pak sem něco dělal a teď tu sedim a píšu. To, že sem sem něco včera napsal, to je pro mě pryč a zbyly tu jen myšlenky, sou vůbec moje? Když jsi zmínil Ježíše a Boha, jenž stvořil člověka k obrazu svému.......věříš? Já jsem ateista ve smyslu, že nehodlám věřit něčemu, co někdo vymyslel a voblbnul tim haldy lidí. To už mám raději Buddhu než Ježíše. Ale to je zase jiná kapitola. Zpátky k UFO. Area 51. To nemůžeš neznat. Když to znám i já. Prej tam maj jednoho "šediváka", což je údajně mimozemšťan, kerej sem spadnul s talířem. Má velký oči atd. Pomáhá jim tam dát dohromady ten jeho polámanej talíř. Je to telepat a kamarád. Tomu se mi věřit nechce. Spíš bych se přiklonil k tvrzení, že ja to tajný zařízení na výzkum čehosi, co možná lítá a když to testujou tak lidi viděj něco, co neznaj a diví se tomu a ti samý co to testujou přijdou s tim, že je to UFO, prostě jedna velká propaganda. Myslim, že Yetty je taky blbost, atejně jako jiný vodní a jiné příšery.

StvN
26. 08. 2000
Dát tip
Panečku, tos mě trochu dostal. Hlavně těmi otázkami. Jsem rád, když můžu s někym polemizovat o věcech, který si přímo vyžadujou zamyšlení. Rád si udělám rozhled o tom co si myslí jiní a jestli se najde třeba někdo, kdo by mohl s mýmy někdy dost "cizími" názory alespoň polemizovat. Ve svém okolí nemám věru moc pochopení. Svoje myšlenky beru jako jedny z mnoha a nijak je nevyvyšuju nad jiné(když nejsou vyloženě stupidní). Možná trochu věřim tomu, že jsme se vyvynuli z opic, akorát sem si nikdy nedokázal vyslovit tu evoluční propast mezi opravdouvou opicí a opravdovým člověkem. Je jistej žebříček, ve kterém je šimpanz nebo orangután nebo gorila nebo někdo z nich nejvýš a ze všech opic nejvyspělejší. Ostatní opice seou níž a níž až je tam nějaká, která je nejzaostalejší. Jednoduše mi de o to, že nevěřim tomu, že sou všichni homo sapiens sapiens po celý zeměkouli vyvynutý stejně. Nemyslim tim, že kupříkladu černoši z Afriky sou za Evropany pozadu, ale nato jak od nás sou a hlavně byly vzdáleni v dobách, kdy ještě nebyl svět tak malej jako teď, sou nám dost podobný. Je to divný, možná dost špatně vyjádřený, ale já to chápu. Každopádně je tu možnost, že s opicema nesouvisíme. Sme vyšlechtěný někde v hlubokovesmírných laboratořích a vysazený sem jako... znáš Clarkovu Vesmírnou odysseu, tak asi tak nějak by to bylo taky možný. Proč civilizace nejvíce vyspěla tady a ne na americkém kontinentu, kde pro to měli Indiáni a Aztékové možná lepší podmínky jak my, to nevim a je mi to divný. Každopádně si myslim, že je španělé nemuseli vymlátit. Ty jejich chrámy sou taky dost velkou záhadou. Jak sou orientovaný podle nebe a nikdo vlastně neví jakej měli účel. Taky otázka: Jak je možný, že se stavby podobné pyramidám objevují po celé Zemi(viz Aztékové a jiné)? A vůbec si myslim, že je minulost Země a lidstva vůbec daleko větší záhadou než dnešní vesmír a možná sou v minulosti jako takové odpovědi na spousty dnešních otázek. To mě dostává k otázce cestování časem, která mě vrtá hlavou už dost dlouho a dost intenzivně. Něco o UFO a o cestování časem bych mohl napsat jako úvahu, protože nechci plácat co mě hned napadne, ale rád bych si to promyslel(jako už několikrát). Díky za zájem Eternale, taky považuju tvoje názory za nejlepší co se tu vyskytujou. Možná tě ale nepotěšim, poněvadž mě nijak neobvykle vznik Měsíce a pásu asteroidů kolem Marsu nezajímá. Možná napiš nejdřív něco ty a já jaxepatří zareaguju.

Eternal
20. 08. 2000
Dát tip
Nejkrásnější na životě je sám život. Nejkrásnější na evoluci je sama evoluce. A nejkrásnější na tom všem je, když si to člověk uvědomí. Není důležité dosáhnout v životě cíle, ale je nejduležitější se za tím cílem vypravit, protože žít pro cíl, to je to oč tu vlastně běží. V tom co jsi tady v té úvaze napsal, je asi to největší odhalení podstaty existence, jaká kdy může být odhalena. Člověk se snaží pořát něco dělat, chtít víc, umět víc, pachtit se, pídit se... Převážná většina lidí nenajde uspokojení s dosaženým cílem, uspokojení najde až teprve, když najde dostatek nových cílů, které jsou (nebo se alespoň zdají) lehko dosažitelné. Až jednou dosáhne život své konečné a totální existence, a uvědomí si to, pak se sám rozhodne, že tu cestu znovu projde v nevědomosti, ve strachu, strádání atd.. protože život má nekonečné množství forem a nespočetné množství cest evolucí...a přitom to všechno má dvě společné věci: Na začátku neuvědomělé nevědomí a na konci uvědomělé vědomí. V poslední době si nějak moc uvědomuji, že řečená a psaná slova mě nedávají takový prostor k popisu, a tak občas pojmenuju něco jiným slovem než má správně být. Hele jak si vlastně vysvětluješ, že vznikl člověk. Vyvinul se z opic? Co si o tom myslíš? A proč je na této planetě několik ras, když všichni mají stejnou anatomii? Proč civilizace, tak jak jí dnes známe, má kořeny v Evropě, resp. od Středozemního moře a od Žluté řeky? Co si myslíš o Atlantidě? Jak si vysvětluješ vznik Měsíce, satelitu naší Země? Jak vzniklo pásmo asteroidů nedaleko oběžné dráhy Marsu? je to snad zbytek po planetě, která byla obydlena myslícím tvorem a ten tvor dopustil zničení planety a od té doby tam jsou jen asteroidy? Máš, podle mého názoru, kvalitní názory. Chtěl bych vědět co si o tom všem myslíš. A co existence mimozemských bytostí, názor na neidentifikovatelné létající objekty?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru