Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jad(e)rný dopad

31. 03. 2004
8
0
5544
Autor
zolli

Jako poděkování Vám všem zlatouškům, co si Vás promítám denně na stěny svého bytu. Hlavně pak tomu, co mívá „déjá vu“ nad škopkem pěny.

Oznamuji VŠEM svým láskám, že neprohrávám!

Klíče značkovacích želez – ty bariery duše

Ty barely jáDerného dopadu – to těžké

skopla jsem co jaderný odpad

 

Do dřeva vtínala jsem klín

Ten horký, ne ten železný

 

Sama náhle zasažena bleskem

štípím kmen, svůj rod, svůj druh!

 

Jen prosím, až zas mlčeti budu –

buďte cepem okovaným…

ať pobodána v tepny Vašim smíchem TRYSKÁM

Ten blábol ať vládne rtům

(já myslím všem odlehčeným)

 

Ten blábol ať vládne!

MYSLÍM  všem odlehčeným…

 


Lyryk
02. 04. 2004
Dát tip
**

papouch
01. 04. 2004
Dát tip
zolli.: jo, přesně :-)

Lee
01. 04. 2004
Dát tip
zolli já přece wim že pernatec :) jenom je to takové přesné a roztomile ironicky silné (to nende dokopy, se mi zdá :o)))

zolli
01. 04. 2004
Dát tip
Zdendo, nad rámečkem pro vlastní názor stojí: Autor u tohoto díla nestojí o hlubší kritiku. Tím jsi byl zbaven oné děsivé povinnosti číst mé píčoviny. Je skvělé vidět JAK zodpovědný jsi ke své odpovědnosti redaktora. Ptáš-li se na svůj duševní vývoj, obávám se, že nemohu objektivně zhodnotit jsi-li, či nejsi-li, kretén. Nejsem zaměstnána v ústavu, pro výchovu kreténů. Co je jáDerný dopad? Novotvar! V moderní poezii povolená píčovina, ale to jistě jako renomovaný kritik víš, vždyť jsi to sám závěrem bezchybně popsal. :o)))

zolli
31. 03. 2004
Dát tip
*

Nu, u mě jsi to rozhodně s tímhle textem neprohrála. Jen škoda toho zcela zbytečného pokusu o slovní ekvilibristiku s "jaderností" (který stejně nevyšel) - výsledný dojem kazí přímo velmi.

Marthin
31. 03. 2004
Dát tip
No jo..jo:-)

Bacil
31. 03. 2004
Dát tip
U mě taky tipová!

papouch
31. 03. 2004
Dát tip
NO TOHLE .... !!!!! :-)))))) Ale nejvíc mě pobavilo, že Pišta zasvěceně blemcá o něčem, aniž by tušil... :-)))))))))

Lasy
31. 03. 2004
Dát tip
Já myslím, že fakt dobrý . . . Mám rád tyhle hry se slovy . . . "ať pobodána v tepny Vašim smíchem TRYSKÁM Ten blábol ať vládne rtům" Lasy*

KayTee
31. 03. 2004
Dát tip
;o)) *

zolli
31. 03. 2004
Dát tip
Zasvěcenci vědí a chechtají se! To je dobře. Taky vím, proč jsem psala: nestojí o kritiku ;o)))))))))

Papuchu papouchu, kdopa zasvětil tebe ?

papouch
31. 03. 2004
Dát tip
všem.: (nápověda) Pamatujete, jak Joe Cocker přezpíval písničku od Beatles With A Little Help From My Frends (nebo takňák) a ta přezpívaná verze byla lepší, než původní batlesácká a Bítli když to poprvé uslyšeli, tak poslali Joemu telegram s gratulací? .... zolli - gratuluji!! ;-))))))

Lee
31. 03. 2004
Dát tip
celej villon ((((c: no jo no jo

Dero
31. 03. 2004
Dát tip
Hahááááá ... :o)))) ***

zolli
31. 03. 2004
Dát tip
Lee Ale nene žádnej Villon... papí říkáš: I get by with a little help from my friendsI get high with a little help from my friends going to try with a little help from my friends. Papí co je exfekce? To je nějaký druh infekce na ruby?

zolli
31. 03. 2004
Dát tip
To I patři vo řádek niž, že?

Craerassy
31. 03. 2004
Dát tip
Jo. Tohle už jsem potřebovala..:-)))) tip!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru