Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na-znak

31. 03. 2004
6
0
2874
Autor
Beepee

Mé první setkání s kaligrafií, hluboký dojem, jarní přirovnání a co z toho vzniklo tady :)

Za oknem teplo

na záda

rýžový papír

saje tak rychle

tuš

jemné doteky

ve znaku

milování

ještě pozdržet

pomalý tah ruky

a - !

 


Simona
17. 04. 2004
Dát tip
a- dál?;o) pěkný závěr *t

Beepee
01. 04. 2004
Dát tip
sjuu - po a- je preci "!", dal uz nic, tam je vrchol a zaver basne, znak je dopsan... anebo ne znak, ale treba jen jedna svisla cara ...s kankou dole ;)) Chrouste, uz te nekdo na aprila placnul? nebo ti placnul papir na zada? nebo na celo? bubububu! delas mi tu z toho kulnicku profouknutou nepapirovou ;0) ...a DusiK se pridal, plantaznik!

Lasy
31. 03. 2004
Dát tip
a už . . . Lasy

DušíK
31. 03. 2004
Dát tip
kaligrafie je krásný umění :O)

Litochowitz
31. 03. 2004
Dát tip
...uf, zapotil jsem se...u kaligrafie...milé dílko:)

DušíK
31. 03. 2004
Dát tip
jasně, horkej rýžovej papír na záda, čerstvě upečenej, to je to nejlepší na revma. Když seš japonec a shrbenej čmáráš kaligrafie, tak tě může škaredě vofouknout průvan, to víš, ty jejich překlížkový domečky ...

sjuuu
31. 03. 2004
Dát tip
tak tohle mohu. btw, co přijde po a- ? kaňka? ;-)

Waren
31. 03. 2004
Dát tip
Pěkný. t* Připomělo mi to jeden pěknej film částečně o kaligrafii. Viděl jsem ho na filmový škole v UH. Ale za boha si nevzpomenu jak se jmenoval. :)))

Waren
31. 03. 2004
Dát tip
Jo už jsem si vzpoměl. Šarlatové písmeno, natočil ho Wim Wenders v sedmdesátejch letech. Pozor, nezaměnit s americkým filmem z roku 1995.

Dero
31. 03. 2004
Dát tip
... a je to docela fajn. :o)

Elyn
31. 03. 2004
Dát tip
:) a! je nesilnější z celé básně :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru