Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem sama

15. 04. 2004
2
0
2798
Autor
teqrilla

...nejdřív jsem si jen tak hrála..a pak zjistila, že se v těch pár řádkách nachází jedna etapa mého života...

Jsem sama.

Jsem sama s tebou.

Jsem sama s ním.

Jsem sama s ní.

Jsem sama s vámi.

Jsem sama s námi.

Jste sami.

Jsem sama se mnou.

Jsem beze mě.
teqrilla
24. 05. 2004
Dát tip
Ačkoli mám spoustu přátel, připadám si sama i uprostřed davu. Neexistuje pro mne člověk k jakému bych se mohla vrátit kdykoli, s jakýmkoli problémem. Možná jsem ke kamarádům moc kritická, ale nedokážu jim 100% věřit, ikdyž je mám moc ráda. Třeba jsem nepotkala ty opravdové kamarády....Ale spíš si myslím že je to moje chyba, kdysi jsem se v někom zklamala a teď nedokážu plně věřit nikomu....Jsem sama...

chuan
23. 05. 2004
Dát tip
"..Mám přítele, kteýr by mě samotnou nenechal...a spoustu skvělých kamarádů..." - nie le to len tuzba? nie je to len sebaklam? :(

Kakabus
16. 04. 2004
Dát tip
...chápu

Lasy
15. 04. 2004
Dát tip
skoro bych řekl, že to může být celý život, ale nepřál bych Ti to . . . Lasy

papouch
15. 04. 2004
Dát tip
Taky občas bejvám celej bez sebe :-)

Isyk_kul
15. 04. 2004
Dát tip
?

Kakabus
15. 04. 2004
Dát tip
...takže z toho plyne, že jsi celoživotně osamocena??? Hmm, musíš být docela drsná, že to vydržíš...

Noe1
15. 04. 2004
Dát tip
Líbí se mi, když se z hraní se slovíčky vyloupne nějaký chtěný či nechtěný smysl - a tady si ho jsem shopen pro sebe najít* a co ještě takhle: "Jsem sama - s ním jsem sama - sním" :)))

teqrilla
15. 04. 2004
Dát tip
Diky za kritiky....No, asi takhle, já sama nejsem...Mám přítele, kteýr by mě samotnou nenechal...a spoustu skvělých kamarádů...Nenávidím samotu..Nevydržela bych být sama, nedokázala bych to.. Sama jsem při depresi, protože nedokážu nikoho vystát... Zvláštní, že tohle jsem psala tak nějak...Pro legraci...A potom, při jednom mém menším zhroucení jsem si zde našla význam...

Isyk_kul
15. 04. 2004
Dát tip
samota je hrozně zvláštní věc... mně bývá tak samo, až mívám pocit, že se do sebe nevejdu..

Milly
15. 04. 2004
Dát tip
Já bývám nejvíce sama mezi lidmi. Mám pocit, že vpodstatě je člověk téměř celý život sám. (až na vzácné okamžiky- ¨říká se jim splynutí duší- nebo tak nějak).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru