Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snová romance

17. 04. 2004
0
0
2158
Autor
warman
Ležím na zemi, spát teď chce se mi. Koukám se jen do mraků, krajiny okovaných draků. Vidím mezi nimi tebe, tebe a modravé nebe, nebe a obláčky, růžové koláčky. Mrzutí ptáci proletí jak v minulém století, jak ve starém filmu sesednou se k jilmu. Tam budou chvíli sedět a do očí mi hledět. Pojednou křídlem otočí, vítr jim vlasy roztočí a odletí výš a odletí dál. Pak přišel ke mně stín a v nebi držel klín. Chtěl to světlo pohltit a temnou moc nasytit a řekl „Sníš.“, a hltal dál. Ze zlaté brány přiletěli vrány, vrány černé jak tvé vlasy, mluvily lidskými hlasy. Rozklovaly tupý klín a pak zhltly tmavý stín. Trochu jsem se bál, když studený vítr vál. Když mrazilo mě od nohou pod studenou oblohou, kde letěly vrány vrátit staré rány. Když mne vítr opustil, pak déšť se rozpustil, rozpustil se na mou hlavu uvězněnou v klidném davu. V klidném davu přírody, kde neznají nehody, kde peníze nemají a zloby se nenají. Potom divný bzukot prolétl mi u ucha. To budíku tlukot vrátil mne zas do světa. Do světa šedivého a na podzim sychravého. Ze sna přátele mi klidí do světa věcí, zvířat a lidí.
Lasy
18. 04. 2004
Dát tip
promin, ale tohle je vazne bez neceho zajimaveho . . . Lasy

WiruZ
17. 04. 2004
Dát tip
no dost bes....s sorry..ale fakt je to jak kladivem.....

Hevusenka
17. 04. 2004
Dát tip
Celkem zajímavé,ale je na tom vidět vliv tvrdých drog....:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru