Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zklamání

20. 04. 2004
1
0
2996
Autor
Mnauprsk

Zklamání bývá tím bolestnější, čím víc jsme se těšili na úspěch.
babka
17. 03. 2006
Dát tip
Dobrý* Ale následující kritiky nejsou ani tak kritiky jako přestřelka nažhavených pistolníků...

Tenhle tvor s nickem Zdenda je v klubu kritiků. Myslím, že nemá co dělat na tomhle serveru, natož v "prestižním" klubu, který si dělá ambice soudit díla jiných. Lyrik mi napsal, že kde není žalobce, není soudce. A že když si bude autor stěžovat, z klubu ho vyrazí. To mne sice úplně neuspokojuje, ale lepší něco než nic. Já si na takovéhle kritiky budu stěžovat systematicky. Připojíš se? Podobně oslovím další autory, a to by v tom byl čert, aby si páni kritici svinstvo mezi sebou neuklidili.

pozorovatel
21. 04. 2004
Dát tip
Nepřipojím. Ať si tu každý píše, co uzná za vhodné samozřejmě s uvědoměním si následků. O onen přestižní klub se moc nezajímám a ani do něj nepatřím.

Tvoje rozhodnutí, OK. Víš, já představuji ty následky. Protože kde není odpovědnost, nemá místo svoboda. Ani svoboda slova.

Lasy
20. 04. 2004
Dát tip
promiň, ale to není citát, to je prostě fakt . . . Lasy

Mnauprsk
20. 04. 2004
Dát tip
Zdendo, přišel jsem na to vlastní zkušeností. Lasy, u citátu snad nevadí, že je pravdivej, nebo snad jo?

Mnauprsk
20. 04. 2004
Dát tip
A ještě opožděně posílám avíza:-)

johanne
20. 04. 2004
Dát tip
pravdivé, nevadí ani tak to, že cituješ sebe, ale tohle je docela známé moudro...

Lasy
20. 04. 2004
Dát tip
já netvrdím, že vadí, že je to pravda, ale tohle prostě není citát . . . je to prostě informace - stejná jako že, čím víc prší, tím víc je mokro . . . citát na tvé téma zní - čím výše šplháš, tím delší je pád . . . Lasy

Zdenda: Chovej se jako v civilizované společnosti nebo odsud vypadni, hovado sprostý. Budu tě sledovat.

pozorovatel
20. 04. 2004
Dát tip
Ta_která_nadává_navíza: Budu tě taky pozorovat:-))) Krásně si to napsala... Citát je hodně známý. Další parafráze.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru