Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lékaři bez hranic

28. 04. 2004
14
0
8838
Autor
Krásnoočko

Napsala jsem Al-taj-dó. Je tam had i Altaj. A věnuju ho ... HADejte komu :))))

HA

!!!

Dr.Nice paní Dr.Snou

v Nice drbá žínkou drsnou.

Dr.Bat Dr.Šku.

drbá, mršku,

zas okolo Drslavic.

Slavík pěje, větřík věje,

ale pořád - neřád - nic.

Draží Dr.Sňák Dr.Abaře

tam na faře  v Ankaře.

Dr.Amatik se druží

s mladou Dr.Avou.

Užívaj si v skruži

na úpatí Altaje.

A o tom to je.


ajlla
22. 06. 2004
Dát tip
pěkné hraní:o))*

Tak to ti připadá naprosto správně, nic jiného v tom není :o)))) Dr.Ahá sk8 :)))

Spalena
07. 06. 2004
Dát tip
Jo. Líbí.

sk8ergirl
06. 06. 2004
Dát tip
Připadá mi to spíš jako taková hra se slovy...

TIP.

Kryton
01. 05. 2004
Dát tip
priznavam ze jsem to cetl trikrat nez mi to docvaklo :o)

zuzuzu. OK, nemáš rád některá slova, já jiná. Ta spojení jsou tam právě proto že jsou obecně známá a často používaná. A blbůstka je blbůstka - hraní se slovy, myslím že nemá cenu ji nijak moc rozebírat. Nelíbí se ti a to je vpořádku, třeba ti příště něco jiného mého sedne víc, a nebo taky ne :)

chalmin
28. 04. 2004
Dát tip
yeehaa! plesám a pleskám! ***!

Noe1
28. 04. 2004
Dát tip
:))))))) díky za věnování :)))))) Al-taj-dó to je, klasické i když trošku ukecané. Had tam je, takže klub, blbostička až úlet to je taky, takže druhý klub, na Tai-dó možná trošku málo ortodoxní, ale ... zkusím kolegyním a kolegům tai-distům nabídnout. Když tak to vyřadí. Takže třetí klub. Nechceš mezi hady?

Seregil
28. 04. 2004
Dát tip
Suprový...

Noe1: mezi hady, říkáš. No nevím, nevím, musím se zeptat maminky, jestli můžu. Aby mne nějaký ještě neuhranul ;-). Dám ti vědět :))))

Shellinka
28. 04. 2004
Dát tip
Tak tohle je výborný!!! :)))))))) ***

Simona
28. 04. 2004
Dát tip
jo, jo líbí ;o)*

machal
28. 04. 2004
Dát tip
Dobrý :) *T

maličká
28. 04. 2004
Dát tip
chichichi :))))) *

Plicnik
28. 04. 2004
Dát tip
Noe, ty jsi koumák, vždycky mě dostaneš něčim novým :-))))

zuzuzu
28. 04. 2004
Dát tip
nevadí mi, že to nemá nějakou hlubší podstatu, než že je to slovní hříčka, ale jsou tam strašně klišovitý kombinace...

Zuzu: ani mně nevadí, že tvůj názor nemá žádnou hlubší podstatu, jen mi vadí jak používáš slovo klišé. Nezlob se, ale to je opravdu ohrané klišé. Kdybys napsal blbost, pitomost, nesmysl, sračka (i na to jsem zvyklá), nic mi to nežíká, nelíbí -tak je to jasné - prostě se ti to nelíbí. Ale každý trouba (s odpuštěním, opravdu to neber osobně) když chce vypadat chyře, tak vytáhne slovo klišé nebo sousloví "laciné rýmy" . A pochopitelně, to co je či není klišé, co je a není laciné, vždy určuje dle libosti a míry zaujatosti vůči svému protějšku on sám. Ještě je třetí podobné slovíčko, to se tady ale moc nepoužívá - kýč. Tak, teď jsem snad vysvětlila svůj postoj ke slovu klišé. A teď bych opravdu (a upřimně) ráda věděla, které kombinace jsou podle tebe klišoidní. "Slavík pěje, větřík věje " je pochopitelně nadsázka, co dalšího?

Zuzuzu: Promiň, nadzvedlo mne to klišé, nějak jsem se moc nechala unést. V tom úvodu jsem to přepískla. Jasně že k blbostičce nečekám vážnou a podloženou kritiku. Ale za tím názorem na zneužívání slova klišé si stojím.

zuzuzu
28. 04. 2004
Dát tip
jenomže já to slovo nepoužívám proto, abych nějak vypadal, ale protože pořád-neřád a o tom to je jsou tak otřepaný věci, že i když můžou být celý na nějaké velké hyperbole, stejně mi to vadí a myslím, že to takhle není hezký...

MKbaby
28. 04. 2004
Dát tip
A mně se to líbí. A moc! *

avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru