Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Báseň o něm...

29. 04. 2004
4
0
1669
Autor
DanielRagín

Kdy srdce nejvíce krvácí? Když stratí největšího nepřítele, totiž mozek.

Tak jako čte Ferlinghetti báseň která nekončí,

                   

                                   já vždy věřil, že tou básní může býti přátelství!

 

            Poznal jsem však, že jsou i přátelé jež

                                                                                Ferlinghettiho nikdy nečetli

 

 

                       A hra na shovávanou s alkoholem?

                                             Jak dětinské!!


johanne
29. 04. 2004
Dát tip
zvláštní... od Ferlinghettiho jsem toho ale taky moc nečetla :o) (oprav si chybky ;))

Waawe
29. 04. 2004
Dát tip
jak dětinské ?....docela se mi to líbí...je to hodně zajímavě napsané....jinak fajn. m.

Makča
29. 04. 2004
Dát tip
já též ráda Ferlinghettiho, když jsem byla mladá, chodila jsem kolem rybníka a recitovala si, že život je báječné místo k narození...tak víš co? tip za vzpomínku jo?

johanne: Za ty chyby se omlouvám. Ta si od něj něco přečti, mě obohatil jako nikdo jiný. waawe: Jsem rád, že se Ti to líbí. Dík. Makča: Já, když mi bylo vážně špatně (okolo 15 roku života->puberta), jsem chodil k nedaleké fontáně blýzko mého domu a pro sebe si recitoval: a byl tam pes stál až u kraje kašny díval se dolů na rybičky v tranzu..... sleeping_beauty: Díky moc tvé kritiky si vážím!!!!! A za co těch pět hvězdiček?

bielaaura
29. 04. 2004
Dát tip
srdce, mozog, priatelia v alkohole sa môžu skryť pred alkoholom sa môžu skryť kým ich niekto nenájde

Kryton
29. 04. 2004
Dát tip
Ferlinghetti me taky teprv ceka... :o(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru