Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

05. 05. 2004
6
0
6405
Autor
Elanor

Není třeba prologu... tedy snad.. spíše epilogu _Birkoffovi_ a Vlčeti

Láska je jen jedno z motýlích křídel, tu druhou stranu vyvažuje přátelství. Mít jedno bez druhého je jako motýlovi křídla utrhnout...


Elanor
09. 02. 2006
Dát tip
V cem?

zelva
09. 02. 2006
Dát tip
toš tak .-))) nutí to k zamyšlení...líbí se mi to

Elanor
09. 02. 2006
Dát tip
p.s. prosim, toš je chybné slovo píše se to TOŽ, promin ale drasa mi to nervy.

zelva
09. 02. 2006
Dát tip
hmm,aj když sa tam má psát ž toš já sem zvyklá na š, takže sorry...správně spisovně je stejně tak

zelva
07. 02. 2006
Dát tip
zajímavé

Dotek
08. 12. 2004
Dát tip
Na tom něco bude. Jednou moje malá sestřička sundala motýlu křídla. Zbyl z něj jenom takový hnusný červ. Bez lásky, bez přátel a děsně nasss... naštvaný. Měla ho ráda, říkala mu "Motýlku, jenom ti je vyperu, vyžehlím a poletíš dál." Pak ho zašlápla. Potom o něm ještě téměř 20 minut mluvila jak ji zklamal. PS: To není tragedie, to je život. :-))

Elanor
08. 12. 2004
Dát tip
mám chut se rozbrečet :))) Tvoje sestra je dobrej Barbar Conan..:).Nidky by mě nanapadlo na něj slápnout. .. Ale jednou jsem našla krásného motýlka. Tvářil se mrtvě i když jsem mu setřela takovej ten roztomilej prášek z krídel... tak sem si řekla, že z nej udelám odzobu a připíchla jsem ho na drevo čalounickou jehlou...začal mávat křidýlkama...bezva co?

Dotek
08. 12. 2004
Dát tip
Jo, člověk někdy dělá před láskou mrtvého brouka, ale jak to na něj příjde, vyřve to do celého světa :-))

Dotek
08. 12. 2004
Dát tip
Moje sestra je velmi citlivá dívenka co úspěšně navštěvuje 1. třídu ZŠ. Nedávno byla tajně a šíleně zamilovaná do jednoho kluka a když se s ním chtěla sejít na hřišti, řekla jí kamarádka že jí dá stejně asi kopačky. Nevím jak si prožívala první kopačky Ty, ale ségra se moc těšila jak budou hrát fotbal. Ale přesto ho má pořád tajně ráda :-) Ten její svalnatý František teď někde poletuje a nakonec ho stejně některá klofne. A to taky není tragédie, ale ségra řvala :-))

elfka_Sea
25. 08. 2004
Dát tip
jo , já mám pocit, že se ta křídla musí skládat z více prvků a to mi tam trošku chybí :)

Elanor
25. 08. 2004
Dát tip
Nechci motýla rozebrat do podrobností, tím by ztratil svou krásu, když se na něj budeš koukat moc zblízka přestane mít kouzlo... jinak bych ho se svojí vrozenou nemilosrdností rozebrala na prvočinitele...

elfka_Sea
25. 08. 2004
Dát tip
jo to je fakt, potom je ale hloupost vybírat jen jeden prvek a přenést ho na celé křídlo, nechme toho ty to vidíš tak a je to tvoje dílo, pro mě dost poučné díky :o)

Máš naprostou pravdu. A z vlastní zkušenosti musím říct, že hranice mezi oběma stranami této mince je někdy velice, velice tenká a někdy se ztrácí úplně...*t

Murtis
23. 06. 2004
Dát tip
Myšlenka je to sice pěkná, leč nerealizovatelná... To, co by se mohlo líbit tobě, se nemusí líbit někomu jinému a naopak - pak by někdo mohl dílo považovat za perlu a někdo za zbytečné špinění papíru... Ale jinak máš samozřejmě pravdu, je tu spousta skvělých zapadlých děl...

Elanor
23. 06. 2004
Dát tip
No to bych ale mohla tímhle způsobem zrušit všechny kluby, protože co se líbí jim, nemusí se líbit mě.. ne? tak bych to viděla já...

Murtis
22. 06. 2004
Dát tip
Nebudu to nijak rozpitvávat, řečí je tu na to že jde o citát na dva řádky až moc... Zkrátka T* :)

Elanor
22. 06. 2004
Dát tip
:) máš bod, ale jen díky tomu že to všichni budou okecávat a hanit a chválit a hádat se, pak se tu mám šanci dostat do podvědomí...

Murtis
22. 06. 2004
Dát tip
A není to lepší spíš kvalitou toho, co napíšeš (ať už kritiky, či samotné tvorby)?

Elanor
22. 06. 2004
Dát tip
Já se snažím, jenže už jsem tu potkala mnoho krásných děl, které byly tak zapadlé, že je skoro nikdo nečetl a nebo měly jednu dvě kritiky a pár čtení. to je škoda. chtělo by to klub na objevení perel. Víš takových hledačů (a snad také nálezců:)

StvN
25. 05. 2004
Dát tip
Nesmysl. Navíc si myslím, že přátelství a láska se neslučuje. Láska je totiž cit, přátelství je spíše rozum.

Petr_Pan
24. 05. 2004
Dát tip
Vezmeme-li "přátelství" v nejširším slova rozsahu, souhlasím - po dlouhé době lepší věc na tohle tema - TIPnu si :-))

Elanor
24. 05. 2004
Dát tip
Jak co je uprostřed? Mezi láskou a přátelstvím je nenávist.

StvN
16. 05. 2004
Dát tip
Neřekla jsi ale to podstatné. Co má být uprostřed? Protože v jistém případě by to neplatilo, ba dokonce by to byla hloupost.

Leja
10. 05. 2004
Dát tip
Netrhaj žiadne krídla. Chyť si dvoch motýľov. Motýľa lásky a motýľa priateľstva. Veď to poznáš: priateľstvo môže prerásť v lásku, ale naopak to je ťažšie. Vyhráva dôvera, porozumenie, tolerancia a čojaviem aké hodnoty podľa morálky a etiky. Nekončím žiadny vzťah hnevom, či dokonca nenávisťou. Vždy chcem vedieť prečo. A vždy poviem prečo. Komunikácia je dôležitá v každom vzťahu. Okrem toho viem, že priatelia sú vždy chápavejší a tolerantnejší ako lásky. Ktovie prečo. Možno je to tým, že láska zaväzuje a zväzuje ruky a myseľ.

Elanor
08. 05. 2004
Dát tip
Epilog: Často rádi sami trháme motýlům křídla, abysme si udželyi alespoň přátelství nebo lásku. Ale Jen jedno nebo druhé... Proč?

Davinči
06. 05. 2004
Dát tip
dobrá myšlenka, jen takových motýlů co mohou létat je sakra málo

Elanor
06. 05. 2004
Dát tip
Sleeping_Beauty:Už je chyba opravena, tak snad Tě to již nebude trápit ... Kouzelná_Květinka: Jsem ráda, že jsi spíše než na formu zaměřila na obsah Davinči: je jen na nás kolika motlům dovolíme vzlétnout a kolika ty křídla utrháme...

Elanor
06. 05. 2004
Dát tip
Elanor Sedmikvítek k službám Vašim a Vaší rodiny:)

Elanor
06. 05. 2004
Dát tip
Těší mě :)

Elanor
06. 05. 2004
Dát tip
Hmmm.... Říkala jsem si že jsi mi povědomá a ona známá s Zaklínačem...

Tak to je pravda.... svatá...

Kryton
05. 05. 2004
Dát tip
jo

Leja
05. 05. 2004
Dát tip
citujem Koyša: Láska je motýľ. Nemá dlhý, slizký život žaby. Motýľa možno ťažko chytiť, už vôbec nie skrotiť, ale ľahko, celkom ľahko zabiť... *

sleep... a jaká... žádnou nevidím.... sem slepá bo je to tou pozdní dobou... nakopni sím...když už jsi dala avi...

a to jako motýlích?? Podle mého jakých.... a tam je zákonitě tvrdé... :-)) Jak nic? Tak to špatně čteš... Nejsem odborník a tak to nechávám rozumu a citu... :-)) btw... jsou tu daleko těžší haluze...

no jo, chudák písmák.... co Ti mám na to říct.... tak mě pouč... ráda se něco přiučím.... to je neuvěřitelné, den ještě neskončil a toto je druhá slovní potyčka s Tebou.... Ty tu nejsi moc oblíbená, co?

díky za ozřejmění.... co s těma motýlama.... pouč mi, pokud máš před maturou, jistě budeš vědět... abych třeba také nedělala zbytečné češtinářské chyby.... :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru