Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Utrpení v nemožnosti lásky

09. 05. 2004
1
0
447
Autor
Markytka

Kus duše, kus duše mi vyrvali z těla a neptali se.

Stín mé lásky stál, nepohnul se, mlčky sledoval svou zkázu.

Tyto sobotní myšlenky jsou děsivé a spalující.

Snad mi andělé dovolí vše s lehkostí jejich křídel prolétnout,

avšak má naděje je tak prchlivá a stále se vzdaluje.

Proč zrovna já?

Nemám kam jít, kde spát....nemohu otevřít dveře.

Ta myšlenka, že je tam s ním jiná žena, mi rve duši ven.

Co musím ještě vydržet?

Mé lásky jsou tak děsivé, ničivé a ponižující.

 


pepička15
11. 12. 2005
Dát tip
je to hodně syrový, možná by si to zasloužilo trochu hlubší anebo poetičtější zpracování... a propo: doufám, že bude líp!

Waawe
11. 05. 2004
Dát tip
taky jsem něco podobného zažil...líčíš to všechno docela zajímavým a až syrovým způsobem, ale celkově se mi to líbí... m.

synáček
10. 05. 2004
Dát tip
"Mé lásky jsou tak děsivé, ničivé a ponižující..." Je mi to moc líto...věř mi...ale je to všechno jen její odvrácená tvář...až Ti láska ukáže i tu druhou ...(a přeji Ti, aby to bylo brzy) ...ustrneš nad její neskutečnou krásou...na to je třeba myslet...pro takovou lásku je třeba žít...(a neotáčet se stále...a nebolet...i když by to v Tobě chtělo bolet strašně...velmi dobře to znám…) Jeden (přesmutný) TIP na bolest…a díky!

Lasy
10. 05. 2004
Dát tip
trochu si pohraj, není to zápis do deníku - má to být báseň . . . Lasy

Imane
09. 05. 2004
Dát tip
bude hůř

Garcia
09. 05. 2004
Dát tip
Právě proto, že je to známé, by to možná nechtělo tak jednoduché zpracování

Craerassy
09. 05. 2004
Dát tip
ano..souhlas s Garcií..šlo by to lépe a s nadhledem...chlapi jiní nebudou, ale my také nejsme andělé..:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru