Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŠLÁPOTY

17. 05. 2004
3
0
3739
Autor
andilecek

Tiše našlapuji po špičkách,co často dělají dluhy

a bojím se cokoliv prozradit,

neboť mám k lásce veliké touhy

alespoň jednou v životě svůj názor prosadit.

 

Přemýšlím a kráčím dál uličkou,

s tím,co celý život mě provázelo,

jsem jako dítě s prázdnou kasičkou,

co své štěstí poztrácelo.

 

A celý týdny takto chodím,

spíše hledám své důvody

a myšlenky za ruku vodím

a vyrovnavám podvody.

 

A NIKDO NEVÍ CO TO JE,

SNAD JE TO CELÝ SVĚT,CO S NÁMI ROTUJE..........

 


Seljuk
12. 10. 2004
Dát tip
No nevím..

Petulka
31. 08. 2004
Dát tip
:o) mně se to moc líbí :o)

Za čárkou mezera ... Tohle vážně ne, nemám chuť číst, jak jdeš, jak si to vše přerovnáváš - ne tímto způsobem Je dobře, že je to v klubíku, ale nemám k tomu co říct. Nelíbí.

johanne
15. 06. 2004
Dát tip
hm, ani moc ne

Nevim nelibi se mi cela basnicka jako uspordani,ale myslenka a ty obraty.To je moc pekne.*

sk8ergirl
23. 05. 2004
Dát tip
Takže - oprav si "celí život", má tam být tvrdé Y... A jinak asi spíš nelíbí...připadá mit to takový nijaký... Petr_Pan: no nevím, do klubu bych asi neřadila....

Petr_Pan
23. 05. 2004
Dát tip
sk8ergirl> jsem jako dítě s prázdnou kasičkou, co své štěstí poztrácelo. tohle mě dostalo - jinak - jedno z mála dílek, které jsem zařadil a netipoval, což mluví samo za sebe - ale - dík za názor + že ses do toho čtení tak dala - ale - to ještě oficiálně v klubu...:-)

synáček
18. 05. 2004
Dát tip
"a myšlenky za ruku vodím..." To je nádherný obrat...! TIP...a díky!

_RK_
17. 05. 2004
Dát tip
Nestojíš o soucit, nestojíš o pomoc, z bludiště vystoupit, najít lék na nemoc.... Myslím, že je podstatný, co chtěl básník říct, když zrovna ta hrubka nezmění význam.

Petr_Pan
17. 05. 2004
Dát tip
V první sloce na mě působil každý verš úplně jinak a- hodně zvláštní - jen nevím, jestli spíš JO, nebo NE... Další strofy takové pěkné, milé a - líbí :-) Závěr však naprosto (pod)průměrný a ještě tak zvýrazněný... Škoda :-/ Každopádně do klubíku zařadím :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru