Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

eponym

18. 05. 2004
1
0
133
Autor

„Co je horší. Nikdy nepatřit tomu, koho milujete, nebo bez dechu patřit těm, kteří vás jen mírně odpuzují?“

                 Pečlivě paralyzována silným odporem, s nohama zkříženýma, a rukou na ústech si přisedávám k šílenství. Vrývám  si

do těla jeho pravdu a odmítám se hnout. Neví. Šílenství, strach, namyšlený strach z šílenství vyplňuje nekonečnou prázdnotu explodující hvězdou co čeká na zázrak nejvyššího pohlazení. Vyhýbám se vyčerpání slov a snažím se překřičet vzdálenost posetou otisky jeho myšlenek. Neví. Potřísněná slovy pátrám po druhu tohohle života v touze po odpovědi odněkuď z úst andělů utěšitelů, kteří si v transu tiše prozpěvují o tom, že žije a Neví. Předpovídají přeměny vědomí mého vlastního já od pocitu bezprizorního bezvědomí, věčného úděsu a hrůzy, až k inkarnovanému tělu, pociťujícímu současné trvající dokonalé štěstí, uskutečněné Neví kým, přicházející Neví kdy…v nynější budoucnosti bez ohlášení přicházející,přicházející. Neví. Zkleslá osa vůle přidržuje zvadlou tvář nad okolnostmi a jemně probouzí skutečnost, která by mohla být schopná zvrátit čin v možnost a přimět ho tak k družnější závrati. Neví. Zavírám oči před slovy a víčky, co v přítomnosti takové bolesti nejsou nepropustná, promítám jejich nepsaný význam na temné pozadí, aby se přání ukonejšilo vědomím - že nepřislíbitelné nelze přislíbit, neuskutečnitelné uskutečnit, a nezapomenutelné zapomenout.
 Neví.


Dash_707
19. 05. 2004
Dát tip
Předepkováno :o))

Seregil
19. 05. 2004
Dát tip
Hodně zajímavý....

Dero
18. 05. 2004
Dát tip
Nejsem si tak jistý kategorií ... ale nehledě na to, tohle se nedá příliš kritizovat.

dapler
18. 05. 2004
Dát tip
Podle mého, zajímavá věc.

Lasy
18. 05. 2004
Dát tip
kategorie je lehce mimo . . . text se mi líbí až na několik pocitů nezúčastněnosti . . . Lasy

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru