Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zatoulaná básnička

07. 06. 2004
5
0
2900
Autor
wooxy

jsi krááásnější než růže, jsi žáár z nějž mám teď´úžeh, jsi nestálááá jak tažní ptááci... :)) Pro satorku protože ji mám i přes všechny poztrácené bačkory stejně nejvíc nejradši!

zatoulaná básnička

Kvůli zoufalému nedostatku

lásky na vánočním trhu

a otisků dlaní na zadýchaných sklech

se léto zatoulalo

v belgických horách zapomnění

a nechalo své kopretiny plakat

samotné pod zubem kosy

a pod nohama chodců

bez křídel

 

Kuličky hrozového vína

rozsypané v trávě nikdy

nikomu neukázaly cestu

zato

jste je mohli počítat pořád

dokola a některé z nich

vzít do dlaně a tisknout je dokud

nepraskly

Obláčky dýmu v dešti


Jeheheman
09. 01. 2005
Dát tip
hehe, tuším že nejvyšší hora Belgie nemá ani 700 m už ani nevím jak se jmenuje:o) Ardeny jsou jen kopečky. Hory zapomnění.. tak to bude nějaká pekelná metafora;o) Ty novější věci máš lepší a zlepšují se pekelně rychle:o)

Pokusák
16. 06. 2004
Dát tip
*T

Friday
09. 06. 2004
Dát tip
..... .::::::::. ::::::: (došla mi slova, hlesla jsem jen několik teček dohromady vytvářejících velice obdivný obláček v nedešti-dneska je slunečno..:) (neboli že je tak :::::: óóó....::::.... krásná a ó a juj, tip je málo..) a taky protože mě pobavil nápěvek v prologu a vzpomněla jsem si na tebe jak jsi to prožitě zpívala před Nj, hoho! -a čím by jste chtěla být? -Klavírní pěvkyní. jo, ještě konec závorky :)).

wooxy
09. 06. 2004
Dát tip
ó ho, děkuji pěkně, smekám kloubouk (také pěkně) v sobotu MUSÍŠ!!!

racky
07. 06. 2004
Dát tip
hrůzové víno!

chikvadrat
07. 06. 2004
Dát tip
"Kvůli zoufalému nedostatku lásky na vánočním trhu"->pře těhlech slovech se mi vybyvily Santa Klausové ve výloháh supermárketů... *

wooxy
07. 06. 2004
Dát tip
děkuju za všechny pro který ta fronta byla moc dlouhá a nestihli se dostat na řadu, ještě než zavřeli a jenom ten blbej pohyblivej santa klaus s blikající lucernou v ruce jim kynul z výlohy... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru