Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polib mi...

09. 06. 2004
4
0
3553
Autor
Puntík

Na co čekáš?

Na prince?

Ale no tak,

                        žabko,

nebuď hloupá.

Krása není vše.


Kastel
24. 06. 2004
Dát tip
...no, ale užívat si krásu mi není rozhodně proti mysli (alespoń tu svou :o) p.s. - myslí, že už jsi na světe dlouho - Punové válčili už s Římany ...a když jsi ten PUN TÍK :o)

Puntík
18. 06. 2004
Dát tip
Však Ty víš :)

Cucínek
17. 06. 2004
Dát tip
Co naznačuješ tím velkým JÁ?!!! :P

Cucínek
16. 06. 2004
Dát tip
Vrátim ti to všechno až se uvidíme, dostaneš pěknej záhlávec:D Však ty víš za co!

Puntík
16. 06. 2004
Dát tip
Nevím, za copak??? Vždyť víš, že JÁ jsem hodná holka ;)

Noe: tučné mimo jiné? To raděj svalnaté, staviteli Arch :)))))

Noe1
16. 06. 2004
Dát tip
Krásno: nejseš na svůj věk trošku moc voprsklá? Na co ty hned nemyslíš, šbalko ;-)

A nejseš ty na svůj věk nějakej moc bůjnej :))))))))))))))))

Noe1
16. 06. 2004
Dát tip
No jo, s babou (v jakém koliv věku) se radě nehádat. Vzdávám se (ti na milost či nemilost) :))))

Puntík
14. 06. 2004
Dát tip
Cucínek: Ty mrško jedna! Vracíš mi to i s úrokama, viď??? Děkuju.

Cucínek
13. 06. 2004
Dát tip
Jééé Marti tahle se mi libí, docela stručně vystihuje náš společný názor, že? :) Já ti neslibovala, že si je nepřečtu...

j_i_r_i_k
12. 06. 2004
Dát tip
StvN: No, na princeznu z Honza málem králem si nějak nepamatuju, stejně tak O statečném kováři se mi nějak nevybavuje... Chjo, přiznávám, že si málo všímám princezem, slibuji na svou čest, jak dovedu nejlépe (a že já slibovat umím), že to napravím :)... Ale máš pravdu, že u filmu je silná konfrontace s vkusem diváka, proto je kniha lepší, bo když je napsáno krásná princezna, tak si ji prostě dosadíš :)...

StvN
12. 06. 2004
Dát tip
Přesně tak.

Kratas
11. 06. 2004
Dát tip
No, je pravda, že i v pohádkách jsou princové a princezny nehezcí, ale nakonec se něco stane a oni se stanou hezkými. Dítě by nepochopilo pohádku, kdyby kladný hrdina nebo princ, princezna byli oškliví. Ztratily by sympatie a nevzaly by pohádku jako poučení, ale jen jako chaoz. Bohužel se to tak vleče i s lidstvem dál. Na druhou stranu se nedá říct, že na vzhledu naprosto nezáleží. Je to jedna z mála věcí, která ovlivní náš názor na osobu při prvním setkání. Pak je však důležité, abychom danému člověku dali šanci, aby ukázal co a jaký opravdu je. Znám to z vlastních zkušeností. Tu opravdovou krásu musíme hledat :-)).

StvN
11. 06. 2004
Dát tip
Honza málem králem, pokud vím, tam byla jedna moc protivná princezna, která dělala, že ztratila řeč.

j_i_r_i_k
11. 06. 2004
Dát tip
StvN: A žes kvůli tomu celou noc nespal? Tos nemusel :)))... Kratas: Při prvním setkání? No, ono myslet si, že poznáme někoho při prvním setkání je vcelku bláhové... Ovšem v tomhle uspěchaném světě se to bohužel často stává...

Kratas
11. 06. 2004
Dát tip
StvN: Protivná byla, ale hezká taky ;-) j_i_r_i_k: Jojo žijeme nějak napůl :-(

Noe1
11. 06. 2004
Dát tip
Puntík: milé, na tvůj věk moudré *t Krásno: já mam tučné to "mimo jiné ..." to by ti stačilo???

StvN
11. 06. 2004
Dát tip
Kratas - hezká byla ta herečka, to se nedá slučovat

j_i_r_i_k
11. 06. 2004
Dát tip
StvN: Princezna JE taková, jaká je herečka, kdyby bylo ve scénáři "Zleva přichází protivná ošklivá princezna", věř, že by zleva přišla protivná, dle aktuálních měřítëk ne zrovna půvabná princezna...

StvN
11. 06. 2004
Dát tip
V tomto případě přichází na řadu vkus a na můj vkus ta princezna hezká nebyla. Například princezny v pohádce O statečném kováři byly docela normální holky.

Kratas
10. 06. 2004
Dát tip
Puntík: Co znamená dlouho? Vždyť ten sprostý čas je jenom relativní pojem. A já to sleduji sám na sobě. Setkávám se s názory, že jsem starý, mladý, dítě a co si z toho vybrat. Holt já jsem Já. Někdo za 30 let prožije tolik, co nikdo za celý život, jiný zase prožívá nudný život do 90 a ... Zvláštní, Martina jméno, které mě provází mým životem. Asi osudové jméno a teď narazím na někoho, kdo mě oslovil svou tvorbou, která má hlavu, patu a hlavně obsah. Držím palce a budu se těšit na další věci. sk8ergirl: Zajímavé, vážně jsem netušil, že ještě dnes někoho zajímá člověk jako takový. Nějak jsem asi zastaral ve svých názorech a budu si je muset poupravit. Krásnoočko: A jak se pozná tučné konto? Já jej krmím bůčkem, slaninou, špekáčky, cukrovinkami a potvora stíle nechce přibrat a pořád mu kručí v břiše :´o(

j_i_r_i_k
10. 06. 2004
Dát tip
Kratas: Tolik Tě překvapila reakce sk8ergirl? Vždyť kdyby její názor nebyl názorem většiny, potom by lidstvo už dávno vymřelo, protože přiznejme si, objektivně krásných lidí zas tolik není (nehledě na to, že se tento ideál každých pár desítek let mění)... A pokud myslíš krásu subjektivní, nejen vzhledovou, ale třeba i krásu duše, tak ta samozřejmě vše je, lidé spolu zůstávají, protože jim ten druhý přijde krásný, ať si pod tímto pojmem každý představuje cokoliv... Jo a tučné konto se pozná třeba tak, že mu nekručí v břiše :)))... Puntík: Trpělivost přináší růže... Chtěl nový dům, ale neměl na něj. Ovšem řekl si, že trpělivost přináší růže. Proto byl trpělivý, skutečně dlouho byl trpělivý. Nakonec ty růže prodal a za utržené peníze si dům koupil... Trpělivost přináší růže a píle zas úspěch, takže piš, nemáš špatný start a zůstane-li Ti touha, která Tě požene kupředu, dosáhneš, čeho budeš chtít...

Vampirezza
10. 06. 2004
Dát tip
roztomilý

StvN
10. 06. 2004
Dát tip
A kdo říká, že princ je krásný?

sk8ergirl
10. 06. 2004
Dát tip
Kratas: Ale ano, já jsem se toho poslední dobou hodně naučila, začala jsem, řekla bych, chápat určité věci trochu jinak...krása sice není špatná věc, ale není na prvním místě...proč být s člověkem, který je sice krásný, ale já si s ním vůbec nerozumím?Jen proto, že je oblíbený, a tak bych stoupla v očích jiným?To je přece hovadina...ať si ostatní myslej co chtěj, mě je to jendo a budu si dělat a stýkat se s kým já budu chtí, i kdyby to byl Quasimodo (stydím se, nevím, jak se "Kvasimódo" píše)... j_i_r_i_k: souhlas Lidé mi říkají, že mám zvláštní názory na to, kolik mi je...(15), tak nevím no...

Puntík
10. 06. 2004
Dát tip
StvN: Právě, že to zatím nikdo netvrdí a netvrdil

j_i_r_i_k
10. 06. 2004
Dát tip
StvN: Jasně, podívej se na Charlese třeba... Ale jinak, princ je samozřejmě krásný z definice, jsi nečet klasické pohádky? Princ a princezna jsou vždy krásní vzhledem a na první pohled se do sebe zamilují, navíc jsou často i duševně kompatibilní, políbením žáby získáváme ideálního partnera, přece nebudeme líbat někoho, kdo se k nám vůbec nehodí...

StvN
10. 06. 2004
Dát tip
Puntík - vyplývá to z textu. Jiříku, já vím sám nejlíp, jak je princ krásný, sám jsem jeden z nich. Avšak pohádky jsou plné i ošklivých princů a ošklivých princezen.

j_i_r_i_k
10. 06. 2004
Dát tip
StvN: To je vskutku argument :)... To, že jsou pohádky plné ošklivých princů a ošklivých princezen je dost odvážné tvrzení, těžko teď v hlavě lovím nějaký příklad, pořád mi do toho lezou ti hezounci a krasavice :)... Ale ano, existují i pohádky s ošklivými princi a možná i ošklivými princeznami, to jsem ochoten připustit :)...

StvN
10. 06. 2004
Dát tip
Taky si zrovna nemůžu na žádný příklad vzpomenout.

Kratas
09. 06. 2004
Dát tip
Netuším kolik Ti je, ale pokud zastáváš názor z tohoto dílka, tak smekám. Zdá se to být již názorem zralé mysli. Mě se to líbí, je to taková blbůstka, rychlá svižná a pro mě se šikovně na chvíli zasekne u žabky. Chvíli popřemýšlím a zase jedu dál. Jsem zvědavý, jestli se u Tebe dočkáme i nějakého delšího dílka. Myslím, že by to mohlo být zajímave, pokud vezmu v úvahu Tvé myšlenkové pochody. Dovoluji si Ti poslat tip*

sk8ergirl
09. 06. 2004
Dát tip
:-)......je to pěkný líbí se mi to, taky zastávám tenhle názor a snažím se jím řídit...

Krása opravdu není vše. Chlap ještě musí mít tučný konto :)))), mimo jiné ...

Puntík
09. 06. 2004
Dát tip
Věř, že nejsem na světě zas tak příliš dlouho. Potěšilo mě, že se Ti má blbůstka líbila. Teprve nedávno jsem se rozhodla své myšlenky přenášet slůvky na papír a zatím nic moc. Ale přeci trpělivost přináší růže, tak je možná ještě malinká šance, že překvapím :) Děkuji za názor i tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru