Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpominky na Tebe

23. 06. 2004
0
0
1117
Autor
anula

Ty vzpominky mi Te sice ozivuji, ale nakou ulevu pri tom vubec necitim:-(

Vzpominky na Tebe mi Te ozivuji,

Tvuj smich, Tvou tvar, Tva gesta

 

Vzpominky na Tebe me hreji ale take zranuji,

postupem casu, zustavaji jen ty pekny udalosti v me pameti.

 

Kolikrat me presto napada, zda-li se prochazis stale stejnymi ulicemi, jakymi jsem prichazelaja za Tebou. Zda-li porad navstevujes ta znama mista, i to jedine misto, kde jsme se prvne potkali, zda porad komunikujes se stejnymi lidmi, kteri byli nasimi spolecnymi prateli.

 

Vzpominky, boli, prebolivaj, skoro odeznivaji,

zustavaji jen radostnejsi a stastnejsi chvile v pameti me.

 

Rikam si, co asi takhle ted delas, co provadis a s kym hlavne,

proc to vlastne skoncilo? Ja sama ani vlastne nevim a skoncilo-li to vubec?!

 

Pri vzpominkach mam plno otazek a jen malo odpovedi, vlastne ani nechci znat odpovedi...

 

Z minulosti s Tebou zbyly jen ty vzpominky.......

 

 


sk8ergirl
24. 06. 2004
Dát tip
...no...kdybych chtěla bejt stručná, odkážu Tě též na Lasyho... Víš, já si myslím, že takhle se občas potřebuje vypsat každej, ať už z toho, že ho někdo opustil nebo mu někdo něco udělat a tak, ale zároveň mám takovej pocit, že to je jen a jen jeho věc, takže nějak nevydím důvod, proč to dávat sem....to sou přece jen Tvoje myšlenkový pochody a taky by měly zůstat jen Tvoje, popř. té druhé osoby....promiň, ale připadá mi, že tohle nemá žádnou literární hodnotu, ano vím, v jaké je to kategorii, ale stejně...

Lasy
23. 06. 2004
Dát tip
stále stejný, smutný příběh bude líp - stále stejná a smutná odpověď . . . Lasy

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru