Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Brněnský srazík

22. 06. 2004
0
0
15353
Autor
ashentree

Milé písmoňky a vážení písmoni :-) Jak už tu jednou bylo avizováno, v sobotu 3.7. od hodin odpoledních až někdy do neděle se ve městě Skácelově koná sraz.

Celá akce vypukne v 16:00, kdy na vás do 16:30 budu čekat ve vestibulu brněnského hlavního nádraží. Poznáte mě podle černýho trika hail to the thief (Radiohead), to tu nosí jen málo lidí :-) Kdo plánuje, že se zúčastní, ať mi prosím písne do zpráv číslo svého mobilu ;)


Co s sebou?


Spacoš, karoška (poslouží jako sedačka, příp. i postel), přibalit teplé hadry, něco na čtení, něco na zub (abyste nemuseli odbíhat do nejbližší hospody :-)), a tak...co koho napadne ;)


(-: Program :-)


výprava na Stránskou skálu

nalezení vhodného koutu a zahnízdění

čtení, pití, apod. (na každého se dostane :-))

zažehnutí ohně

pokračování v (ne)autorské produkci

co koho napadne... :-))

...a znavení případně uloží své ostatky do spacáků


pokud bude zlobit počasí, usídlíme se v podzemí...tam bychom uskutečnili čtení...kdyby to nešlo, skončíme ve vhodné hospodě či čajce...

...nebrněnské účastníky bych pak uložil do pokoje v jednom bezpečném brněnském domě (poslední revize plynu provedena před cca patnácti lety :-))

dosud se mi přihlásili tito autoři:

Dero, perlino, děvče, rufus, sjuuu, Waave, Kryton, tehotnej_hroch, papouch, a další zde snad ještě přibudou ;)

možná přijde i aerotik, Bacil, child, Petr_Pan, Mardou, Navždy_Tvůj, Nikita_Pitralon, sarí, Morasten

...a určitě se dostaví bezdomovci z místní lokality...


organizační zprávy:
- kdyby měly přijít trakaře, nebrňáky mile rád hromadně ubytuji :-)
- naposledy se sem před akcí stavím v sobotu kolem poledne

- místem konečného zakotvení výpravy nemusí být nutně Stránská skála, proto donděte na sraz nebo mi napište

- už jsou k dispozici ashentreeho fotky


Kačírek
29. 08. 2004
Dát tip
hezký, škoda že sem to prošvihla, Navždy, díky za avi :o)

Kačírek: ani o tom avi nevím :)))

ashentree
26. 08. 2004
Dát tip
jsou betelne, dik Ti za ne, chlape! nastesti tam moc nefiguruju :-)

konečně jsem vyvolal film, ale ten foťák už asi poletí do sběru...a skener se taky moc nepředal :) no posuďte a koukejte všechny fotešky najdete na www.drakkan.wz.cz/mojeg.htm

chezounke...malinko ale hezkyyyy:*))))))))

Aerotik
25. 08. 2004
Dát tip
Jo, ty dvě tmové jsou nejhezčí.

brasko ty fotesky sou chezkyyy....aspon tam nejdu videt tak divne jak u Hesterky:*)))))))))

Bacil
12. 07. 2004
Dát tip
No, napadlo mě podívat se k ďuře, ale pak jsem se podíval na hodinky a na děti a pochopil jsem, že já bych se možná bavil, ale děti nikoli, a radši jsem to vzdal. Příště :-)

ashentree
10. 07. 2004
Dát tip
To jsme zrovna zalezli do ďury :-)

Bacil
09. 07. 2004
Dát tip
Bohužel jsme se neprotnuli. Sice jsem někdy tak před šestou večer s dětmi na Stránskou skálu dorazil, avšak na písmáctvo nenarazil. Ono taky začalo fičet a pršet, nebýt toho, byl bych vás víc hledal a třeba i někomu zavolal, kde jste, ale takhle jsem to nehrotil, měl jsem obavy, aby to děti zdravotně nepoznamenalo. Tož příště, až nebudu mít na krku děti.

ashentree
08. 07. 2004
Dát tip
neměl jsem moc čas na focení, ale pár fotek přeci jen mám...hoďte čučku semka ;) díkec, pokud jsem někoho moc zprznil, tak se omlouvám... kdo máš ještě fotky, pošli mi je prosím, přidám je k těmto ;)

ashentree
08. 07. 2004
Dát tip
a

papouch
06. 07. 2004
Dát tip
jééé my sme krrrásně rrrozmazaný... ale jak je to možný, dyxme byli ěščě střízlivý? :-)) (ale asi né, jediný, co nejní rozmazaný, je ta sekyra a ta byla tou dobou střízlivá zaručeně .-)

ashentree
06. 07. 2004
Dát tip
to je tím, že je to bez blesku, já rád takový mazaniny :-) taky Tě tam mám jednou s bleskem, ale to nejni ono, seš moooc wostrej ;) tady vypadáte fakt drsně, takovej motion picture :-)

child
06. 07. 2004
Dát tip
prosím o avi až budou fota, je to možný? budou- li?

ashentree
06. 07. 2004
Dát tip
jasně, mám jich jen pár, zítra je někam plesknu ;)

ashentree
05. 07. 2004
Dát tip
Díky Tobě moc, papouš, žes přišel! Betelný nápady :-) Až najdu špagát pro styk foťáku s komplem, plesknu sem fotky a něco k temu připísnu :-) Všem zúčastněným dík, udělali jste mi radost ;)

ashentree
05. 07. 2004
Dát tip
zatím jen drobná akční ochutnávka ;)

papouch
04. 07. 2004
Dát tip
☼ D Í K ♥ :-)

ashentree
01. 07. 2004
Dát tip
tak přesnější údaje o srazu si můžete přečíst nahoře...otázky mně do zpráv, nebo přímo sem ;)

Dero
01. 07. 2004
Dát tip
ashentree: Skvěle, těším se ... ;o)

child
01. 07. 2004
Dát tip
ach jo kluku radši si mě taky hoď do těch maybe příchozích, možná mi do toho připlave jedna moc zajímavá ( bez urážky ) akce, které bych se účastnil radši ( bez urážky ) :)

ashentree
01. 07. 2004
Dát tip
child: grrrr ( bez urážky ) :-) P.S. no, pokud je fakt tak zajímavá, jak říkáš, co s Tebou nadělat :-)

child
01. 07. 2004
Dát tip
hele, stránská skála - to není ta s tím vysílačem, že ne?

ashentree
01. 07. 2004
Dát tip
a

ashentree
01. 07. 2004
Dát tip
nene, to je ta s bunkrem (kousek jihozápadně od Hád - od tý věže, o který mluvíš :-))

child
01. 07. 2004
Dát tip
tak to už asi neznám no... neva:)

ashentree
01. 07. 2004
Dát tip
poznej :-)

child
01. 07. 2004
Dát tip
uvidíme no... teď to fakt nemůžu říct..

ashentree
01. 07. 2004
Dát tip
s_b: to jsem tam zapomněl, mělo to smysl, když jsi byla v kolonce možná příchozích ;)

ashentree
01. 07. 2004
Dát tip
child: zrovna jsem se chtěl kouknout po demijónech a vyrazit je naplnit :-) takhle nevím ;) no, nějakou lepčí tekutinu s sebou vezmu, pro všechny případy :-)

child
01. 07. 2004
Dát tip
hele, jestli přijedu tak povezu vlastní zásoby v batůžku...nebo tak:)

Bacil
01. 07. 2004
Dát tip
Bezdomovci budou fajn, mohli by pak o akci napsat reportage do Nového prostoru. Já pořád nevím, star- ehm, manželka má službu, budu mít na krku děti, ledaže se stavím na skok s nimi. Huvidíme, jak řekl... atd.

ashentree
01. 07. 2004
Dát tip
Bacil: tož pošli mi prosím do zpráv své číslo mobilní, napíšu Ti kde přesně zakotvíme ;) child: jsem přeci hostitel ;) ale samo, dovez, co Ty rád :-)

Bacil
01. 07. 2004
Dát tip
Ash: já myslím, že když bude potřeba, tak vás někde najdu, Stránskou skálu docela znám. A kdyby náhodou ne, zavolám Papímu.

ashentree
01. 07. 2004
Dát tip
Tak jo ;)

ashentree
01. 07. 2004
Dát tip
Bacil: doprava je poněkud romantičtější kvůli onomu domu na Křence co už není...dle jízdního řádu se snad chová jen 75 ze Staré osady (výstup Podstránská), všechny další vhodné linky však jezdí (10 (výstup na konečné), 33 (výstup Černovičky), apod.. :-)), jen nedodržují řád ;)

Bacil
01. 07. 2004
Dát tip
Ash: jako letitý fanoušek brněnské MHD vím, jaká úskalí čekají. Nejspíš pojedu z Tuřan, a tedy 78 a pak přes pole pěšky :-)

ashentree
01. 07. 2004
Dát tip
vidíš, já ani netušil, že bydlíš tak blízko mě (Holásky :-))

Dero
01. 07. 2004
Dát tip
ash: Helej, mám brát kytaru? ;o) Budou djembe?

ashentree
01. 07. 2004
Dát tip
můj malej djb a moje stará rozklížená ktr budou :-) myslím, že má ktr bude stačit, ale jak se Ti chce ;) pořádnější bubny jsou vítány :-)

Bacil
01. 07. 2004
Dát tip
Ash: Ještě nebydlím, zatím tam jen mám tchány a v neděli tam budu hlídat kromě dětí ještě pratchyni. Ale budu se tam co nevidět stěhovat (zítra máme kolaudaci).

tož já přijedu, tak na 70%, záleží jestli ještě pojede jedna osoba... :) napiš si mě nicméně mezi možná přijede...číslo na mě máš či ne ?pošlu...

papouch
30. 06. 2004
Dát tip
tak tam nelez, no :)

child
30. 06. 2004
Dát tip
výmluva

ashentree
30. 06. 2004
Dát tip
Tak jsem konečně na netu :-) mardou: tak ju, mari, ať Tě to tolik nezavazuje ;) ale moc rád bych, kdyby Ti to vyšlo, aby jsi se stavila...aspoń na chvilku ;) máš to skoro doma :-) papouš: supeeer :-)

Morasten
29. 06. 2004
Dát tip
ashentree: strašně bych chtěla,ale už sem domluvila jeden výlet do jižních čech.a k tomu,brno je od ústí n/l docela daleko,tudíž bych musela přespávat,a naši by se zbláznili.ještě uvidíme:-)

papouch
29. 06. 2004
Dát tip
tak já teda přídu

Aerotik
29. 06. 2004
Dát tip
Pořád mám v plánu, ale že by to chtělo přesněji specifikovat místo a čas, kde se sejdeme. A po juknutí na předpověď počasí se také moc přimlouvám za stanovení případné mokré alternativy.

child
29. 06. 2004
Dát tip
zápecníku!

Aerotik
29. 06. 2004
Dát tip
V mém věku už se spát pod stanem a pohybovat se v dešti jaxi nehodí. Teda mý starým kostem se to nelíbí.

Rufus
28. 06. 2004
Dát tip
Navždy: ...jo kdyby všechno šlo na určo... ...

Bacil
28. 06. 2004
Dát tip
Možná se na skok přijdu podívat, určitě ne na delší dobu.

child
28. 06. 2004
Dát tip
přimlouvám se pro ne psy

Kryton
27. 06. 2004
Dát tip
hey ya... a co kdyz bude prset? jen se tak informuju :o) pac prednaseni v desti je sice romantika, ale taky ryma :o)

Kryton
27. 06. 2004
Dát tip
tak zeby nejaka mistni hospa? co, pane organizatore? :o)

mam dulezity dotaz pro vsecky: BERETE S SEBOU NEKDO PSA?potrebuju vzit potkana a neci aby ho neco nebo nekdo sezral.. jo jinak teda jdu:*)))

zajímavá nabídka...možná se přidám, uvidím během týdne Rufus: co Ty na to ? :) jedeš určo ?

Morasten
25. 06. 2004
Dát tip
Kačírku co tomu řikáš? já hrozně ráda ale neni to jistý:-/48%

Kačírek
25. 06. 2004
Dát tip
Já bych taky moc ráda, ale tou dobou jsem v práci a mám ještě k tomu noční prohlídku. Zkus se domluvit s Morgannou. Ale ke mi to fakt líto. :o(

Kryton
25. 06. 2004
Dát tip
ashen: kocovina bude az druhy den rano, samozrejme :o) alkohol s sebou? :o) predpokladam ze jo... hmm... takze vinko pro me a tequilu ostatnim :o)

ashentree
25. 06. 2004
Dát tip
Morasten: taky bychom byli rádi, moc, stav se ;)

brasko tak snaad...akce se stale kupi jedna na druhou...uz je jich 5 v tenhle termin...nevim ze lidicky sou tak malo napadity a vybiraji jen jeden vikend na vsechno ;*))))))))a mam pro tebe uuuuuuuuuuuuuuzasnou zpravu...ale az nazivo takze snad i prijdu abych ti to mohla sdelit...a vubec..:*))))))))

ashentree
24. 06. 2004
Dát tip
Kryton: dondi ;)

Kryton
24. 06. 2004
Dát tip
ashen: okey dondu :o) uz vidim tu kocovinu...

ashentree
24. 06. 2004
Dát tip
dondes bez koc, uzenes si kocovinu z vina a pak, ci ze je to vina? :-)

ashentree
24. 06. 2004
Dát tip


Rufus
23. 06. 2004
Dát tip
Ju, to zní dost zajímavě a lákavě... :))

ashentree
23. 06. 2004
Dát tip
rufus, aerotik: ste očekáváni ;)

ashentree
23. 06. 2004
Dát tip
s_b: u nás se dělají i horší věci, než používání ing-forem v mluveném projevu, a to docela i při akcích, kde by se tak dít nemělo...stačí poslechnout obhajoby diplomek...naštěstí už budu prezentovat a psát jen anglicky, ale přesto stále tápu, jak přeložit např. takový "model checking" :-) navrhované ověřování modelů se příliš neujalo, nikdo tomu nerozumí :-) no, už aby tu začal studovat Dero a případně strhl celý svůj ročník ;) momentální studentstvo neumí ani napsat zdvořilý mail... BTW. užijte ten grupáč ;) závidím :-)

Sarí
23. 06. 2004
Dát tip
:o) možná se objevím..

Dero
23. 06. 2004
Dát tip
ashentree: Já taky neumím napsat zdvořilý mail, jsem hulvát a nevycválanec. ;o)

ashentree
23. 06. 2004
Dát tip
Dero: no, určitě by jsi svému přednášejícímu, kterému jsi ani nechodil na hodiny, nenapsal "Ahoj, nemam zapich toz co s tym urobime?" :-)

Kryton
23. 06. 2004
Dát tip
Stranska skala je dost fpoho :o) tak esli tam o me nekdo stoji, tak prijdu. mam ale tuseni, ze asi prijdu sam, bez doprovodu :o( uvidime. budu to tu sledovat :o)

Aerotik
23. 06. 2004
Dát tip
Jak su brňák, tak nemám šajna, gde je Bílá hora (kromě té, co se tam vycajchnovali moravský borci šestnáct kilo dvacet, jenže ta je v Práglu).

Aerotik
23. 06. 2004
Dát tip
Jak su brňák, tak nemám šajna, gde je Bílá hora (kromě té, co se tam vycajchnovali moravský borci šestnáct kilo dvacet, jenže ta je v Práglu). Kryton: škoda toho nedoprovodu!

Kryton
23. 06. 2004
Dát tip
Aerotik: to se musi urgovat na jinych mistech :o) kdyby me s ni nekdo pomohl, myslim premluvit ji, tak to treba klapne :o)

Kryton
23. 06. 2004
Dát tip
Aerotik: jo a Bila hora je hnedka vedle Stranske skaly, coby kamenem dohodil :o)

ashentree
22. 06. 2004
Dát tip
avi citovaným :-)

child
22. 06. 2004
Dát tip
sleeping mě vždycky dokáže nasrat, těšil jsem se na tebe a tak...doufám že to není kvůli mě, to by bylo ještě horší.. :)

ashentree
22. 06. 2004
Dát tip
no, ještě že si to neberu osobně :-) nechceš mi pošeptat. kterých všech se to mimo mně týká? ;) totalitu zavádět nebudu, bylo by to nefér...rád bych Tě tam...se nám furt schováváš ;) fakt nechceš ještě popřemýšlet? :-) si pro Tebe klíďo dondu ;)

ashentree
22. 06. 2004
Dát tip
tak si pro Tebe s childem klíďo dondem, program už se začíná rýsovat :-)

ashentree
22. 06. 2004
Dát tip
máš pravdu, mami, jen žádný klukoviny :-)

ashentree
22. 06. 2004
Dát tip
...vlastně máš pravdu...že já se do toho vůbec pouštím...

ashentree
22. 06. 2004
Dát tip
jo, že mě jako child ožere, no jo, to by byl druhej, kterýmu by se to povedlo :-))

ashentree
22. 06. 2004
Dát tip
nejspíš budeme zapíjet žal...budeš fest chybět...

child
22. 06. 2004
Dát tip
já jsem nejpočestnější, piju střídmě a tak...a když mi někdo bude do ruky strkat zapálený cigarety tak ani nebudu mít nutkání kohokoliv fyzicky obtěžovat protože budu mít plný ruce té cigarety..takže.. no to je jedno, stejně se setkáme o prázdninách, mně se nevyhneš..

Já, jak to zatím vypadá, nakonec nedorazím :o(( - něco mi do toho přišlo....

child
22. 06. 2004
Dát tip
hm..tak kvůli komu tam budu? ( bez urážky..)

child
22. 06. 2004
Dát tip
možná bych mohl opít aspoň dýra..

Kryton
22. 06. 2004
Dát tip
ashentree, ja bych se jako radobybrnak treba taky stavil :o) kdyz me date vedet, kudy tudy se vydat a kolikatkou tam dojet... :o) a treba vam i prectu neco z mych paskvilu :o) tedy budu-li dostatecne strizliv :o) a avi jedne slecne, ktera treba bude chtit prijit :o)

papouch
22. 06. 2004
Dát tip
jejky .. já tak pade na pade, už mám na ten víkend tři akce, z nichž na dvě se mi nechce (tato je ta třetí :) a je-li vůbec vhodno, bych vás obtěžoval svojí přítomností ? eš&3: kde to bude? totiž vědět to až příští týden je pro mě pozdě díkes

Aerotik
22. 06. 2004
Dát tip
Aspoň na chvíli bych zašel, i když na noc asi zalezu dom.

Dero
22. 06. 2004
Dát tip
Joo, čajldiši, zkusit to můžeš. (a nezapomeň vzít něco ke čtení) ;o) papouch: Jasně, co se mě týče, moc rád Tě tam uvidím. Super. :o) Kryton & Sarah: Přijďte taky ... ;o) s_b: Ale no tak, jak k tomu s childishem přijdem? Taky jsem Tě chtěl poznat osobně. Škoda. (že to nejni kvůlivá mně, že nepřijdeš?) avi P_P: Tam přece nemůžeš chybět. Já vím, žes říkal, že nemůžeš, ale kdyby sis to snad přeci jen toto ... ;o) avi Perlino ashentree: Supr, seš hodnej, že to organizuješ. Už se těším.

child
22. 06. 2004
Dát tip
jó, přinesu hory svých básní a tak... to bude radosti... tý jo dero + lyryk + sleepin docela smrtonostná eskadra eh nechtěl bych se vám připlést do cesty

Dero
22. 06. 2004
Dát tip
s_b: Ideální ... těším se (samosebou na Lyryka ;o)

Dero
22. 06. 2004
Dát tip
child: Po nás potopa ... ;o) Přines - přinejmenším já radost mít budu ... ;o)

Dero
22. 06. 2004
Dát tip
s_b: Slovy třeba jako "sleeping"? ;o) Kdepak, jsou i slušní programátoři, kteří mluví i bez oněch "ing" ... taky se jim říká špatní programátoři. ;o)) Žádnej trapas by to nebyl, proč by?

sjuuu
22. 06. 2004
Dát tip
možžžžžžná bych též došla...

Dero
22. 06. 2004
Dát tip
sjuuu: Přijď ... ;o) avi děvče

Prokletí
22. 06. 2004
Dát tip
paštika... neslýchané

ashentree
22. 06. 2004
Dát tip
papouch samoptakosebou očekáván :-) asi Stránská skála nebo Bílá hora ;) sjuuu, samo, že dojdi, připíšu Tě! ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru