Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drama touňský

05. 07. 2004
9
2
4973
Autor
Barman

 To si jednou žabka Hrabka skákala cestou necestou, kterou jí však záhy zahradila kravka Mádlová, co si nabrnkla bejka Cézara, a ta kravka zle zabučela na zmatenou Hrabku, která ztuhla a vypadala tak sochovatě, že si ji Mádlová spletla s šutrem a kopla do Hrabky, která tak vzlétla jako letuška a zaplachtila nad rodnou touní, což bylo moc hezké, ale ztuhlá Hrabka padla ztuha na tuhou zem, kde si zarazila větry, a tak ten den už nefoukalo k radosti vážky Lašky, kterou posledně hurikán odvál na poušť, a tak měla křídla téměř nemožně zmožená tou zpáteční poutí, takže Hrabka měla vskutku dobrý skutek toho dne, a když se vzpamatovala, doskákala i s těmi větry do tůně, neb měla chuť na žabáka Olina, který byl nejzelenější rosničák široko daleko v širých tůních široké, leč úzké země, oplývající širokou škálou žab, a tenhle Olin si myslel na Hrabku a ona jej škádlila širokou kloakou a ani nikdo neví, proč nemaj pulce rozpustilce, když se tak rádi mají, hlavně že se zajímají, jak ten den hodujou hovada a zda vysajou Mádlovou, tu potvoru nevkusnou, co Cézarovi uhejbá, když si chce skočit, a pak se vytahuje, že jalovicí stále jest, aby ji kous pes, jenže ani ty hovada nechtěj kousat do té krávy Mádlovky a raději vysávají myši, potkany a rejsky, co tolik přitahujou pejsky kousálky, a pak si s nimi povídají, koho kdo zakous, to se Hrabce nelíbí a Olinovi povídá: "ať si políbí, hovada," a má recht, vždyť je to kráva a Cézar bude brzo vůl a ty hovada - škoda mluvit, a vážka Laška dává pozor na malý, co si pod vodou plavají a starostí nemají, tak nějaké občas zblajzne, k nechuti Lašky, vokoun Tomáš, co roste jako z vody a aby ne, když ve vodě bydlí, spí a krmí se hmyzem, co nedává pozor, ale pozor musí dávat i Hrabka s Olinem, to když čapák Chlapák dostane hlad, a žabky má moc rád, jenže se s nimi vůbec nemazlí, a tak Hrabka s miláčkem se strachy klepají před Chlapákovým zobákem, ale dneska to prej dobře dopadne, protože Chlapák je napitý a aby ne, když s kamarády nasával okenu z kaluže, a než se z toho vylíže, už budou žabky zalezlé v rákosí a Laška naposledy zakrouží, slunce zapadá, krávy jdou domů a touňka usíná, což není divu po takovém dni u vody.

2 názory

Barman
01. 12. 2007
Dát tip
dikes, pravda je to trochu komplikovane

ThatGuy
01. 12. 2007
Dát tip
Dalsi silenost :) v tomhle uz jsem se ale trochu ztracel, na druhou stranu...prislo mi zvlastni jak se tam furt nadava a pritom tam nepadne jedine sproste slovo :D *

terezka_
04. 07. 2005
Dát tip
:)))

Markelka
19. 01. 2005
Dát tip
Hm, to je tak milá povídečka, že už ji mám v oblíbených:-)

ondrech
19. 11. 2004
Dát tip
Vokoun tomáš??? hihi***tip

dracon
13. 10. 2004
Dát tip
jééééé rostomilost sama :) jdu se juknout dál .)

papouch
06. 07. 2004
Dát tip
jo, změň kategorii

Barman
06. 07. 2004
Dát tip
Asi sem debil, ale nevím jak tu kategorii změnit. Za radu budu vděčný

Lyryk
06. 07. 2004
Dát tip
Na autorské stránce vpravo nahoře odkaz Úprava děl -> na otevřené stránce najít dílko v seznamu a odkaz Upravit -> ostatní už zvládneš

Seregil
06. 07. 2004
Dát tip
Uprav si tu kategoriu.. je to fajn povídečka... čili tip a klub sekce Radostné...

Barman
06. 07. 2004
Dát tip
Díky vážení

papouch
06. 07. 2004
Dát tip
jéé to je srrandovní :-)

Barman
05. 07. 2004
Dát tip
já to zase zbabral, vona je to povídka.Bůůů

JiKo
05. 07. 2004
Dát tip
tak to změň ne?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru