Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

?

22. 07. 2004
0
1
1881
Autor
benoa

Tahle je moje nejkratší a zatím jediná tady...

Chodí pešek okolo
Dělá, že je slepej, hluchej
A přitom je jen napolo.

1 názor

martinez
29. 11. 2006
Dát tip
já mám teda eště kratší... troufám si tvrdit že nejkratší smysluplnou! :o)) (i když se mě někdo pokoušel trumfnout, ale podvodně! :o)

Bezinka
17. 01. 2006
Dát tip
... blbinka.... 3 řádky.... a každej se usměje.... automaticky.... a přiřadí si nějaký význam..... (např. pešek - starej drbna sbírá klepy... ap....:-)

Arien
27. 07. 2004
Dát tip
jo, mi to taky evokuje to podvádění a celkem legrační to je, tak troške

Litochowitz
23. 07. 2004
Dát tip
...tak už máš i kratší......ale tohle mne nikterak neoslovilo.....

Kimísek
22. 07. 2004
Dát tip
Většinou se snažím spíš povzbuzovat, ale tohle je teda nic moc. Možná trochu legrační, ale jinak nic víc. Tak to zkoušej dál, jo?

benoa
22. 07. 2004
Dát tip
To je zvláštní, vůbec jsem tu básničku nepsal jako legrační...

Kimísek
22. 07. 2004
Dát tip
Tak to se omlouvám, ale fakt jsem se (asi při 3. pročtení) rozesmála.

benoa
22. 07. 2004
Dát tip
A to je na básničkách to kouzelný, ne. Já ji o něčem napíšu a ty si z ní vezmeš něco úplně jinýho (což neberu jako chybu, naopak, mám moc rád básničky, který si lze vykládat několika způsoby)..

Dero
22. 07. 2004
Dát tip
Podvádět se nemá, že ano ...

Kimísek
22. 07. 2004
Dát tip
benoa*** Přesně tak, je to miloučký :o)

benoa
22. 07. 2004
Dát tip
Jaký podvádět? To mám brát jako kladnou, nebo jako zápornou kritiku?

Dero
22. 07. 2004
Dát tip
Já jsem jenom reagoval na to dílko ... ;o)) Jsem si představil bandu capartů, jak to hrajou a jak podváděj. ;o) A neříkej mi, že jsem to nepochopil, já jsem si jen vybral. ;o)

benoa
22. 07. 2004
Dát tip
Já se jenom lekl, že jsem udělal nějaku botu při brouzdání po serveru.... To je zvláštní, ten základní význam peška (dětská hra) mě až doteď v souvislosti s tím mým "dílem" nenapadl... Blbý tři řádky a o čem všem to může bejt...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru