Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stařenka

23. 07. 2004
1
0
1036
Autor
jinez

nejsem stár, ale sem tam se vleču, jak ten čas ...právě teď a ta paměť...co jsem to vlastně chtěl napsat?

Jdu, jdu, co mi dech stačí,

potkávám domy, zaběhlé kočky,

podivné stromy, sněhové vločky,

tu za starým dubem stařenka kráčí.

 

Nekráčí, nespíchá, sotva se vleče,

s holí a se šátkem, v nohách má křeče.

 

Po letech v děravé paměti,

zůstala vzpomínka na muže, na děti.

 

 


sk8ergirl
28. 07. 2004
Dát tip
Kdesi sem taky použila rým kočku/vločku a po čase musím přiznat, že to je absolutně hrozný...nejinak tady... Ale líbí se mi na tom poslední dva verše...ty docelo jo...

morte_Anais
24. 07. 2004
Dát tip
no to je ale chudacek starenka!!! v noze ma krecouvou zilu a v hlave diru.. jak je to dal?

Litochowitz
23. 07. 2004
Dát tip
...no, neni to nejlepší.....:)....ale třeba to ještě přijde:)...bez křečí:)

jinez
23. 07. 2004
Dát tip
nepředpokládám, že by to bylo nejlepší.....samozřejmě :o)) s_b: bohužel nemám čas, abych prošel většinu děl, co se tu objeví...zvlášt ty tvoje...protože ty mi berou dech ...fakt.. :o)) a v porovnání s "timto" je "hloupé" vyloženou pochvalou.. takže díky

jinez
23. 07. 2004
Dát tip
bez ironie ;o) líbí se mi co tvoříš....a jsem si vědom toho, že já to prostě nesvedu.... ... a nebudeme se zamotávat do souvislostí....

Litochowitz
23. 07. 2004
Dát tip
...mluvíte o mých metách?:)

Litochowitz
23. 07. 2004
Dát tip
...hmm, velice rád se urážím:)...ale budiž, však já něco napíšu a to tady ten server z toho lehne....neb to co se mi honí v hlavě je dílo převeliké, v němž si najde své i ten nejzarytější odpůrce kvalitní poezie:)

jinez
23. 07. 2004
Dát tip
mě se taky něco honí hlavou ale jen když na nic nemyslím a když začnu přemýšlet dopadne to takto....

Litochowitz
23. 07. 2004
Dát tip
...já předevčírem seděl v noci doma...řekl jsem si že napíšu veledílo...vzal jsem po dlouhý době sešit a tužku....čumim, nevim co.....oknem přilítnul velkej brouk, asi mě chtěl kousnout, bezpochyby!!!-----takže místo psaní jsem ho tím sešitem alespoň umlátil:).....lepší než nic nenapsat je nenechat se kousnout velkym broukem:))

jinez
23. 07. 2004
Dát tip
taky nemyslím, že to bylo rozumné....třeba to bylo znamení...veledílo....velký brouk...? co z něho zbylo?

Litochowitz
23. 07. 2004
Dát tip
...no, někdy člověk prostě musí prokázat svoji nadřazenost těmto primitivním tvorům:).....ale byl pořádně tvrdej...nejdřív jsem ho jen přizabil, položil na parapet....říkal jsem si že mu dám svobodu...nevyužil mé velkorysosti....vrátil se a bzučel víc než předtím a nebetpečně nalétával na moje já.....neváhal jsem opět vzít v ruku svou sešit básnický a jediným mocným máchnutím jsem ho nedostal....pouze zapadl za topení...nevzdal jsem se, šťoural jsem mezi žebrovím a brouk se odhodlal k sebevražednému přesunu z bodu A do bodu B. Tento jeho pokus by se ve sportu počítal jako neplatný, bohužel nedostal od sudího možnost opravy a byl tak diskvalifikován ze života......daroval jsem mu však na poslední cestu vyhlídkový let z pátého patra:))

f_moll
23. 07. 2004
Dát tip
stařenko, zkus příště mluvit za sebe, třeba to dopadne líp.. "nespíchá", to slovo opravdu neznám..

jinez
23. 07. 2004
Dát tip
holt spisovně to není, ale neznám nikoho kdo by mi nerozuměl......jiný kraj, jiný mrav, jiná mluva ...a vůbec, mohl to být třeba překlep :o)

nespíchá znám. podle mě jsou poslední dva řádky naprosto geniální. super ...( další superlativy) v nohou má křeče... celkem dobrý ale do jinýho dílka. tady to vyzní spíš komicky, což není u téhle miniatury dobrý. druhej a třetí řádek se mi též líbí. a proto...... a proto tip*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru