Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co mi dnes ráno zpíval pták

24. 07. 2004
1
1
3205
Autor
Pirka

... a nebo mi to řek včera večer v hospodě nějaký chlap ...?

Naučil jsem se

nic není stálé

nic není napořád

 

Naučil jsem se

že nic není jisté

a nic předem dané

 

A naučil jsem se

 

b ý t   z a   t o   r á d


1 názor

nesouhlasím s názorem že když to jde snadno že to za nic nestojí... jsou slova a myšlenky co plynou a stačí je zachytit, zapsat - já zas mám tu zkušenost že první nepředělávaná verze bývá nejlepší - jak začnu přemýšlet a vrtat, ztrácí to... :o)

Pirka
28. 08. 2004
Dát tip
Dekuju vsem - většině za názor, Večernici za názor, který mě mimořádně potěšil : ))) ... a ad Jiko - - - velké pravdy se zbásňují mimořádně jednoduše - a právě proto se to ne vždy povede ... čili tak napůl souhlasim : )

JiKo
28. 08. 2004
Dát tip
Pirka: jednoduše? a že tu nejsou samé hodnotné básně ale šici básněj o kravinách :))))))))

Pirka
28. 08. 2004
Dát tip
Von to totiž někdo i tak nějak řekl ... někdo jako Nezval ... ale možná někdo úplně jiný ... na tom ani tak nezáleží - ale bylo to asi tak: Vždycky, když mi jde psaní moc snadno, vím, že to nestojí za nic ...

sk8ergirl
28. 07. 2004
Dát tip
No, pravdivý to nepochybně bude...

RonMoron
26. 07. 2004
Dát tip
Mě se líbí ten název.

JiKo
24. 07. 2004
Dát tip
takové ty "velké" pravdy se jen opravdu těžko zbásňují a ne vždy se to povede

Vecernice
24. 07. 2004
Dát tip
To bylo fakt krasne, promyslene.....tvrde pravdive.. tip

Craerassy
24. 07. 2004
Dát tip
je to milé:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru