Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ve skole

28. 07. 2004
3
0
6016
Autor
houmles

ve skole sedim az uplne vzadu
v hodinach matiky mastim si kladu
uca je pomala a to mi prijde vhod
nez ke me dobelha, schovam ho do kalhot
celer
07. 06. 2005
Dát tip
ú.ž.a.s.n.ý.

klipeto
25. 01. 2005
Dát tip
super t* + k

Kakuloj
25. 01. 2005
Dát tip
:))) *t

CHECHT TIP

houmles
30. 07. 2004
Dát tip
korovjev: "jen me obcas prekvapi, ze se nekdo obtezuje davat tohle pracne na net. vzdyt si podobnejch veci muze kazdej doma vymyslet treba 100 denne" anima: "kdybych mel jenom destkrat denne vymyslet takovou blbost tak se z toho zblaznim" korovjev: "no ja souhlasim s kolegou nade mnou, vzhledem k tomu, jakou mi podobny veci cinej radost..." tak korovjeve, mam pocit ze tady meles z cesty. ono vymejslet blbosti obcas neni jednoduchy, chapen sie? riziko psychicke ujmy je primo umerne mnozstvi vymyslenych picovin.

Litochowitz
30. 07. 2004
Dát tip
...ty jsi ale sprostej, psát takový slova pod dílo pro děti:)

dlhagi
30. 07. 2004
Dát tip
toto ma byt akoze pre deti? no nebyt tej kategorie tak dam tip za ulet...

houmles
29. 07. 2004
Dát tip
korovjeve hele ja te nechapu. davat tohle "pracne na net" - me to praci opravdu neda, ja na netu ziju.. a pissmag pouzivam tak trochu jako ynteligentni zapisnik (obcas) - blok ve kterym se jeste navrch dozvim ze to co jsem zapsal stoji za hovno nebo ne-e.

houmles
29. 07. 2004
Dát tip
mno kdyz uz jsme u toho: posli jich denne treba jen 10, chytraku.. rozdil mezi "muzu si vymyslet treba 100 denne" a opravdu vymyslet byt jen jednu denne je zrejmy..

Lasy
28. 07. 2004
Dát tip
:o)) no, já jen doufám, že až budu mít svoje děti, tak takovéhle díla budou spíš psát než číst lepší mít doma synátora se smyslem pro humor než pologramotnýho budižkničemu :o)) Lasy

dadik
28. 07. 2004
Dát tip
jsi ještě fakt tak malej????

houmles
28. 07. 2004
Dát tip
dadik ??? nechapu te. to je fuck.

Litochowitz
28. 07. 2004
Dát tip
...si mi připoměl bejvalýho kámoše:)

Litochowitz
28. 07. 2004
Dát tip
...ale jestli je to dílko pro děti?..nene, změnil bych kategorii:)

houmles
28. 07. 2004
Dát tip
kazdej ma jine zpusoby vychovy. jako dite bych si takovyhle rikacky s chuti precetl ;-)

Litochowitz
28. 07. 2004
Dát tip
...tak to je jasný:).....ale víš jakou radost by to dítě mělo, kdyby tu říkačku našlo právě v kategorii, která není určená pro něj?..:)...větší:)

Fouckault
28. 07. 2004
Dát tip
:-))

chicoria
28. 07. 2004
Dát tip
:-))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru