Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příhoda z Václaváku

04. 08. 2004
1
0
573
Autor
Mirek29

Opravdu se stalo ...

Celé odpoledne jsem se snažil pozvat nějakou slečnu do města na zmrzlinu, všechny však byly jako leklé ryby a tak jen nakonec do centra našeho velkoměsta vyrazil sám s rozhodnutím, že to zkusím holt v terénu a snad budu mít více štěstí...

První pohledná slečna, co jsem tak náhodně oslovil a trochu s ní žertovně zašpásoval, byla Slovenka a bohužel, nemohla se z práce vypařit a jít na toulky rozpálenou letní Prahou :-( To jsem utřel ... Pak jsem to zkusil na dvě velmi hezky opálené slečny ... Při mém štěstí to byly Španělky a nerozuměly mi ani slovo, bohužel, já jim také ne. Chvíli jsme se na sebe usmívali a nakonec jsem to vzdal, pln zoufalství jsem si sedl do středu Václaváku na betonový obrubník,

když tu se ke m¨§ přitočila vcelku pohledná a také poněkud snědší dívčina a povídá mi:

"Pane, vy se mi líbíte, vy jste nějakej smutnej...

Já vám ho vykouřím, bude vám líp."

To mě teda dosti překvapilo a musel jsem jist¨§ vypadat dost zaraženě, nakonec jsem se vzmohl jen na odpověď :

"Já to ale musím mít z lásky, ne za peníze, to já pak z toho totiž nic nemám."

A ona na to uraženě odvětila:

"Však to bude z lásky, copak 500 korun jsou dneska nějaký peníze?"

Bohužel, neměl jsem nakonec ani těch drobných 500 Kč, tisícovku se mi dát nechtělo, i když se slečna velmi ochotně nabídla, že za tisíc by toho bylo víc a za 300 Kč by to již prý byla charita....

A tak jsem jako obvykle přišel zkrátka.

To ale není nic proti příhodě, která se stala jistému mladíkovi (24). Tento mladík docela vehementně hledal na Internetu starší ženu na sex. I jednoho dne se mu poštěstilo a narazil na jednu starší (38) nevytíženou a nevyužitou vdanou paničku, která byla velmi ochotná a svolná. Slovo dalo slovo a jednoho dne přišlo mladíkovi pozvání na kafe k  ní domů, manžel byl na služební cestě a tak času byla spousta.

Schůzka na slepo je domluvena a příchuť nevázaného sexu visí ve vzduchu.

Mladík celý natěšený přesně v 17:00 zvoní u dveří. Dveře se otevřou a v nich statná skoročtyřicátnice o půl hlavy větší než náš mladík ve velmi svěžím a rozverném domácím úboru, který více odhaloval, než skrýval a že bylo co odhalovat. Ten však zachoval stoický klid, i když se vše uvnitř svíralo a chvělo a vstoupil dál. Paní mladíka chňapla pod paždí a už jej vlekla do obývacího pokoje, kde na stole pro formu čekala konev s kávou a nějaké zákusky. Mladík poněkud stydlivě usedl na sedačku a chopil se hrnku, aby v odvaru z namletých kávových bobů utopil své rozpaky. Naproti tomu paní netrpěla rozpaky pražádnými, naopak, provokativně vystavovala na odiv své odhalené poprsí zvící velikosti minimálně 5+ a hladila mladíka po jeho pravém stehně, přičemž až příliš často zůstávala její ruka v horní části a přičemž neopomněla vždy zdůraznit, jak se jí manžel vůbec nevěnuje a jak je ráda, že konečně narazila na mladíka, který je na tom podobně a dokáže ženu uspokojit i vícekrát za sebou, aspoň tím se mladík při internetové diskusi zcela neochvějně kasal a nyní sklízel úrodu toho, co zasel. Nebudu to drama dále více prodlužovat, zkrátka mladík byl znásilněn a to několikráte, domů se dostal až druhý den a v zaměstnání požádal o mimořádné volno, aby se z  toho mohl vzpamatovat.


Katerina
05. 08. 2004
Dát tip
povídání odnikud nikam, povídka to určitě není... ale dobrý, dej sem další příhody :-))

chikvadrat
04. 08. 2004
Dát tip
hmm veselý, ale napsaný by to mohlo bejt i líp..

Movsar
04. 08. 2004
Dát tip
:)

marcela
04. 08. 2004
Dát tip
:-))))))))))) uz som skoro pod pocitacom, chudak, ten to dostal, t*

Kytiii
04. 08. 2004
Dát tip
na povídku poněkud slabší - jinak :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru