Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POHÁDKA O BARBAROVI s ponaučením

16. 08. 2004
5
0
4833
Autor
stewewonder

Pohádka ne až tak úplně pro děti.

Bylo Nebylo

 

Byl jednou jeden BARBAR HUR HUR

Měl rád věci který se snadno vyslovovali a dobře zněli a tak si začal říkat Fru Fru protože to znělo ze všeho nejlíp a rád slyšel když ho tak oslovali nebo o něm mluvili.

 

Fru Fru byl hrozně zvjedavej BARBAR HUR HUR (HUR HUR říkal taky děsně rád ... když teda zrovna neříkal Fru Fru)

 

Do všeho strkal nos a snažil se přijít všemu na kloub a vždycky když přemejšlel nad něčim jak to vlastně je drbal se na hlavě a protože se drbal často vydrbal si úplnou lisinu. Byl to takovej barbar kterej vám do všeho vlez. Tuhle byl u Římanů na návštěvě a když šel si odskočit za jejich chýši slyšel z jejich špajzu divný zvuky a když tam nakouk uviděl takový malý hodně chlupatý zvířátko. I vzpoměl si jak se na něj římani tvářili děsně nevrle a dali mu k pohoštění jenom ňáký listí usoudil z toho že se asi mají hodně špatně že už nemají pomalu co jíst a ani maso si nemůžou dovolit a tak se rozhod jim udělat radost když už se ta podivná potvora tak hloupě chytila do jejich spíže.

 

Vzal to zvíře za ocas a táhnul ho k hrnci v kterym se vařil olej.

 

Mrsknul ho tam i s chlupama protože věděl že když je bída tak se sní všechno chlypy nechlupy – hlad je prostě hlad.

 

Zvíře se ho cestou pokoušelo pokousat a vydávalo zvuky Vrrrrr WRAHÚÚÚM HAF  a když mizelo v kotli s olejem ozavlo se jenom Kvííííík a pak už bylo slyšet jenom bublání oleje.

 

Když přinesl hotový pokrm ke stolu hostitelka omdlela se slovy „můj Punťa“ na rtech a její muž okmžitě tasil meč a jal se pronásledovat FruFrua.

Ten pochopil že je zle a zmizel.

 

A jaké z toho plyne ponaučení ?

Ten kdo si myslí že to bude něco jako neschovávejte jídlo před BARBARY stejně vám ho sežerou a nebo konat dobré skutky můžete jen když máte dostatek informací je úplně vedle.

 

Ponaučení z této pohádky je jednoduché – AUTOR NEMÁ RÁD PSY
líbí...tu jsme Tě určitě slyšeli někde číst... haf haf (=tip)

stewewonder
17. 06. 2005
Dát tip
pepi dik .. bylo to psany narychlo

Pepina
16. 06. 2005
Dát tip
Nápad dobrý, ale chtělo to víc dotáhnout. Všichni víme - pohádky jsou drsný, ale děti to berou jinak.

andromeda
31. 05. 2005
Dát tip
mně se udělalo "nevolno", trochu drastický pro děti /a nejen pro ně/

Silvita
20. 01. 2005
Dát tip
pro děti asi ne:o)

Kačírek
21. 12. 2004
Dát tip
No já teda nevim, jako sranda ale dobrý. :o)

Nika141888
10. 12. 2004
Dát tip
Tak tohle je naprosto uzasny!:)))fakt sem se pobavila a ponauceni si vemu k srdci a poslu ti stenatko:)))moc hezky.pravopis neni dulezitej:)nekdo to opravi nez to pude treba do tisku:)

:-))) tak autor nemá rád psy, jo? hmmm, opravdu barbar... :-)) zase na druhou stranu, ponaučení nejni nikdy dost, že? :-))

Pisces
06. 11. 2004
Dát tip
Bože to je ptákovina :)) Připomíná mi to reklamu na Oskara, kde se pár nachází v čínské restaruraci a slečna chce pohlídat Bobíka... :-) Kdo zná, ten ví ;) Ale zasmála jsem se, až na ty chyby! :) T***

stewewonder
06. 11. 2004
Dát tip
Je mi lito ... ale ja sem to napsal driv ... : ((( kdyz sem tu reklamu videl docela mne to nastvalo protoze me bude mit kazdej za plagiatora

Pisces
06. 11. 2004
Dát tip
stewewonder: Já Ti autorství neberu, spíš by se dalo uvažovat, zda autor té reklamy nechodí na Písmáka a ... :-) Ale povedlo se Ti to.

stewewonder
06. 11. 2004
Dát tip
To nikdo nevi ale diky za tip a cas ... : )))

Eilil
29. 10. 2004
Dát tip

stewewonder
29. 10. 2004
Dát tip
HUR HUR ... fru fru jako vysitej ... moc dekuju .... ale ten mec najde az o nekolik dilu pozdeji ... : ))))

ondrech
21. 10. 2004
Dát tip
dobře naivní. až na ty chyby gramatický docela dobrý ***TIP

stewewonder
21. 10. 2004
Dát tip
ondrech dik moc ... : ))) a co je to ten vyber a jak se do nej dostanu ... ???

Eilil
16. 10. 2004
Dát tip
pošlu ještě avíčko.. vesuvance...

vesuvanka
16. 10. 2004
Dát tip
Dobře se mi četlo, , ale ten pes v kotli je podaný hodně naturalisticky, vyvolává moc živý obraz.... na druhé straně mě zaujalo "konat dobré skutky můžete jen když máte dostatek informací"

vesuvanka
16. 10. 2004
Dát tip
Eilil - díky za avi

Vaneta
13. 10. 2004
Dát tip
Pár dobrých nápadů,vtipných obratů-lysina na hlavě...,zpracování celkem ujde.Nesedí mi závěr.

stewewonder
05. 10. 2004
Dát tip
Huuuuuuuuu konecne dalsi pozitivni ohlas ... : )))) Dik Sybiane

Sybian
02. 09. 2004
Dát tip
))))))) muzu rict, ze se mi to cetlo lehce, zadne zadrhavani, jako po masle to klouzalo. a vybuchl jsem na konci pochopitelne smichy. dobre to je. a pritom: "konat dobré skutky můžete jen když máte dostatek informací" jsem take neprehledl. pravdu dis stewe ))

Šminka
20. 08. 2004
Dát tip
mno...obsah možná zajímavej...ale jsem hnidopich a ta gramatika a interpunkce mě fakt deptá:-)

Eilil
19. 08. 2004
Dát tip
jináč posílám avíčko :o) snad se čtenář v brzké době dostaví k internetu :o)))

JazROY37
17. 08. 2004
Dát tip
Stewe: Na jednu stranu bych souhlasil s Crae, ale na druhou... někdo má zase raději kočky... , někdo ptáčky a někdo zase něco jiného... Líbí se mi nápad a pojetí, ale občas jsem se ztrácel v textu bez čárek. Svým způsobem mě to i pobavilo (až na ten konec - představa, že by mi někdo donesl uvařeného atd. jednoho z mých hafanů..., asi bych nezůstal úplně v klidu).... Tak prostě říkám, rád si přečtu další z BARBAROVO dobrodružství...a třeba mu příště dám i ten tip... :-)

JazROY37
17. 08. 2004
Dát tip
BARBAROVO...pardon... :-)

stewewonder
17. 08. 2004
Dát tip
HUR HUR barbar nikdy nebude asi jednat tak cestne ze pokud na to budete koukat mravospytecky ... nikdy nedostane tip

JazROY37
17. 08. 2004
Dát tip
To doufám Stewe, že se nepolepší..., jinak by to nebyl Barbar.... :-) ...a já osobně se na něj už teď těším...:-) ....tak pak dej AVI... :-)

imiat
16. 08. 2004
Dát tip
šílené :)) pár chybek.. ale to nestojí za řeč.. hlavně cením nápad..

stewewonder
16. 08. 2004
Dát tip
imiat DIK spis by mne zajimalo jestli to pobavilo ?

Craerassy
16. 08. 2004
Dát tip
ho´d do toho kotle kočku a dostaneš i tip, ale pejska nee:-))

Eilil
16. 08. 2004
Dát tip
jóóó :o) to je dost dobrý.. :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru