Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pod kontrolou

03. 09. 2004
2
0
3602
Autor
arthamir

s úsměvem pro \"Mila_cik\" :-)

pod kontrolou


hledím na západ
zažívám klid
dobrý byl nápad
s balkonem byt

vidím jak z lesa
betonové země
domů se nesa
žena jde ke mně

Seregil
30. 09. 2004
Dát tip
na úsměvnou .... :)))

arthamir
06. 09. 2004
Dát tip
to sk8ergirl: uf, já po tolika kritikách taky :-))) děkuju za všechny, máš můj obdiv a úctu, žes to všechno přečetla a strávila nad tím tolik času!

sk8ergirl
06. 09. 2004
Dát tip
Nemáš zač, ono to bylo takový příjemný počtení před spaním :o)

arthamir
06. 09. 2004
Dát tip
to sk8ergirl: snad tě pak netrápily zlé noční můrky?

sk8ergirl
06. 09. 2004
Dát tip
Ne, netrápily, ale ráno sem zaspala :-)

Mila_cik
06. 09. 2004
Dát tip
:-)

sk8ergirl
05. 09. 2004
Dát tip
:o))...už se nezmůžu na nic, než jen úsměv :-)

arthamir
04. 09. 2004
Dát tip
to Mila_cik: ani to moc námahy nestálo, šlo to samo :-) děkuju za tip a jsem rád, že tě potěšila :-)

arthamir
04. 09. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: děkuju :-)) jsem rád, že se líbí... a o čempak si povídáte?

jak de zivot a jaka je dneska noc a tak vubec..obcas rozebirame i velmi slozita filosoficka temata a to me ten pes teda nekdy udivuje...machr noo:*))))))))

arthamir
04. 09. 2004
Dát tip
to tehotnej_hroch: člověk by to do těch něžných zvířátek se smutným pohledem kolikrát ani neřekl, jaký jsou to myslitelé :-)

ale hofno mstitel...chytrolin:*)))))))))

machal
03. 09. 2004
Dát tip
Asi to je je fakt věnováno hlavně pro Mila_cik - mě to na konci prijde nějaké podivné - ale první část je dobrá :)

arthamir
03. 09. 2004
Dát tip
to machal: ale tak jsme se jednou s Mila_cik bavili o balkonech... a co ti připadá na konci divného? když sleduješ svou ženu, jak jde domů k tobě (a nebaví se s cizíma chlapama :-)))) ), tak je to fajn, ne? :-)) (hi hi)

machal
03. 09. 2004
Dát tip
Jo tak tohle je ovšem opravdu nádherná myšlenka :)

Alíša
03. 09. 2004
Dát tip
:)

Mila_cik
03. 09. 2004
Dát tip
Ooo dekuju mooockrat..:-* Vidis ja rikala ze lepsi je balkon nez pradelna..:-) Basen me potesila...a moc se mi libi..:-) Takze TIP za namahu..a povedenost..:-)

tadle je hezky obrazkova a barevna...neobvykla na tebe ale libi moc..ma takovou naladu...chmmm T* ale ja radsi sedim ve svym okne..a obcas jde kolem pes a koukame na sebe a pofidame si:*)))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru