Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Včerejší listy

02. 10. 2004
0
0
1893
Autor
Jajoch

Padají ze stromů

Psal jsem je včera

Podzimem života

Jen mrtvá včela

Zůstala ležet

Vše cos kdy chtěla

Nechalas běžet

Psal jsem ti včera

Padají z nebe

Podzimem


Jajoch
06. 10. 2004
Dát tip
Hodně zajímavej konec - a líbí se mi. Ale na to mým mě vyloženě láká ten hluk, ta rána zničehonic...čím víc se to tu kritizuje, tím víc se mi to(paradoxně) zamlouvá!:-) Jak to tak pěkně a zvolna pluje...a najednou do toho úplně něco jinýho...

JARUB
05. 10. 2004
Dát tip
Padají ze stromů Psal jsem je včera Podzimem života Jen mrtvá včela Zůstala ležet Vše cos kdy chtěla Nechalas běžet Psal jsem ti včera Padají z nebe Přitažlivost (ze mě) bere mi tebe. Omlouvám se za ten pokus o poslední verš, ale fakt souhlas s předchozí kritikou - ten konec to těžce pohřbil. Jinak je táák hezká!!!!

sk8ergirl
02. 10. 2004
Dát tip
Já nevím, ale přijde mi, žes to posledním řádkem úplně zabil...

Jajoch
02. 10. 2004
Dát tip
Mě taky. Pokoušel jsem se tam vymyslet něco dalšího, ale nějak nic nepřišlo. Na druhou stranu to tím dostává trochu jinej rozměr. Když se nad tím zamyslíš - na jednu stranu se mi to tam taky nelíbí...ale na druhou si říkám, zatraceně, kdyby se mi to nelíbilo, tak bych to škrtl - proč to tam teda nechávám?! Něco na tom je a přesně nevím co...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru