Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výtah

02. 10. 2004
4
0
2167
Autor
Wendy_Andy

řeklo by se VÝTAH.

Výtah-pro většinu lidí jen zpříjemnění života

          -velký, malý, ztísněný, páternoster,....

          - pro někoho zhmotnění klaustrofobie

          -pro někoho spása

          -a pro mě?????????

 

VÝTAH-to už není jenom slovo, pro mě ne. Nečekala bych, že budu tím, kdo ho bude uctívat a myslet na něj, kdy to jen půjde.

Jak je možný, že tak obyčejná věc se pro vás stane tak důležitou? Nejspíš se toho mnoho musí stát, něco neobyčejného,ano to musí..

A ono to možná vlastně neobyčejné není. Jen pocit, že těch pár pater jedete s někým, kdo vám stojí za zády, dýchá vám na krk tak, že vámi projíždí mráz, pak vás otočí k sobě a dotkne se vás a vy myslíte, že se vám rozskočí hlava tím, jak vám to dělá dobře A pak... Kdo ví?????

Možná to nezůstane jen u doteku, ale jisté je, že jakmile to posvátné místo opustíte, je po všem.

Vy si říkáte proč? Proč já? Proč právě tam? Proč právě on?

A když se potkáte jen se na sebe díváte, ale jakmile nastoupíte do výtahu, tak se proměníte, stojíte, dýcháte a čekáte... A co přijde?


_josie_
17. 12. 2004
Dát tip
hmmm...tak to je výstižné....:)mě sice "to" slovo nic neříká...zatim...ale chápu tě...protože vím oč jde...

Wendy_Andy
12. 11. 2004
Dát tip
Má drahá, já už toho udělala moc, co kdyby se angažoval taky jednou ON

Fifi
10. 11. 2004
Dát tip
A co přijde??? Zase se to opakuje...:-) Tak to je a dokud s tim něco neuděláš, bude stejný... Jestli ti to ale takhle vyhovuje??? (a stejně - TIP)

Wendy_Andy
26. 10. 2004
Dát tip
Tak to bych se hádala:-))))))))))) OK, necháme toho.

Wendy_Andy
22. 10. 2004
Dát tip
Jo.

BohemiFan
22. 10. 2004
Dát tip
Kdybych byl stejně tvrdohlavej, jako ty, tak v tý "hádce" pokračujem, ale na tebe zkrátka v týhle oblasti nikdo nemá...:-)

BohemiFan
21. 10. 2004
Dát tip
A popírám to snad?

Wendy_Andy
20. 10. 2004
Dát tip
Bohemi: Ten začátek je spíš uvedení do možností, čím výtah může být, ale dejme tomu, že v tom ironie je. Zbytek ne a ač mě znáš, do hlavy mi nevidíš, tak se se mnou nehádej. Celý je to myšlený vážně.

Wendy_Andy
19. 10. 2004
Dát tip
Gabio: Nevím, čím je ti můj úvod nesympatický, ale ráda si to přečtu. Bohemi: Díky za pochvaly, ale jen pro tvou informaci, to dílo není myšleno ironicky, to všechno, co tam je myslím ážně.

BohemiFan
19. 10. 2004
Dát tip
Wendy_Andy: Nemůžeš popřít, že v tom začátku nějaká ironie určitě je. A podle mýho si to ironicky i myslela... Gabio. Já vím, že je to dobrý...:-)

gabio
19. 10. 2004
Dát tip
ten úvod mi k tomu nesedí, je to jako říkanka pro malé děti. Ten zbytek je dobrej

BohemiFan
18. 10. 2004
Dát tip
gabio: Obyčejnej pokus o ironii. Ovšem v tomto podání naprosto neobyčejný.... Jinak dobrý co?

gabio
18. 10. 2004
Dát tip
BohemiFan: opravdu jo...jen autorka se zatím nevyjádřila k mojí kritice...

gabio
08. 10. 2004
Dát tip
myslím že to v sobě má kouzlo a něco se mi u toho vybavilo...jen ten úvod je takovej nesympatickej:( t

BohemiFan
07. 10. 2004
Dát tip
Tak dávám ten slíbenej tip a taky díky za inspiraci., protože jsem před chviličkou dostal takovej malej nápad. Sice to bude koketovat s napodobováním, ale... Jen bude problém, že pořádně nevím, o čem psát dřív.

BohemiFan
05. 10. 2004
Dát tip
Tohle je důkaz, že tě tak úplně neznám.. Empty: Podle mýho to má s výtahem jen pramálo společnýho. Takový skloubení úvahy s prachobyčejnou "citovkou" a o tom jsem vždycky pochyboval, že to jde...... Nechám si to projít hlavou a pak tomů ten tip stejně dám. Vždyť mě znáte....

Wendy_Andy
03. 10. 2004
Dát tip
Fakt je ten, že tohle asi pochopí jen lidi, kteří mě znají a ví o co konkrétně jde, tak příště to napíšu i pro ostatní

Psát pro ostatní? Dobrý nápad, vskutku - drž se toho. Zdar.

Empty
02. 10. 2004
Dát tip
Tak tohle poněkud nestíhám. Je to opravdu originálně pojatá úvaha o výtahu, to sice jo.... Mě se ve výtahu nikdy nic zvláštního nestalo. A když musím opilý na byt, výtah mě zachrání od útrpného stoupání po zrádných schodech:) Nějak mi přijde, že tato úvaha nedává příliš smysl, sorry :-/

Mar_15
02. 10. 2004
Dát tip
Dobrý, ale proč čekat na objetí zrovna ve výtahu?

Craerassy
02. 10. 2004
Dát tip
a mně se tahle úvaha líbí moc...nechává prostor pro fantazii:-) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru