Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Být upřímnou zpovědí

23. 10. 2004
2
0
1322
Autor
parallelka

1+2.ráda bych si myslela,že všechno může jít dál,ale co když je svět chromý?

2+1.něco se někdy posere,nebo někdy se něco posere,a pak člověk přece neví,jestli zůstane stát na místě anebo půjde dál...

3.poslouchal ninu hynes,jako já,..myslel si jak není dobrej..co když byl ale naprostej vůl?

4.ujíždím na fastfoodu,hodí se to vůbec ke mě,?

5.Kuba je fascinující stát,bez reality tam ale nedojedu,pomozte mi..

6.je to Přítel,ale v poslední době začínám jenom já...nechci mu to říkat,je to jedno..snad je to líto mě?

7.ona dělá čtyři tečky,já jenom dvě...a kámoš to nechápe..

8.věděli jste,že existuje ostrov Amsterdam?

9.desítka už nebude,nemám ráda sudý čísla.,a ke všemu tu desítku.

11.sebevraždu nečekejte,ono to dost bolí,to snad chápete,ne?

12.neříkejte,že svět je někdy dobrej a někdy taky zlej..

13.a proč píšu ksakru pražským přízvukem?

14.chtěla bych si udělat misku na hrnčířském kruhu,dejte mi ho k narozeninám..hlavně nezpívejte Happy birthday...

15.the end?

16.konec neexistuje,

17.nemusíte říkat pravdu,můžete i lhát,ale bojte se,že se vzbudíte s černým nosem

18.v deset jsme byli sbírat podzimní listí,už nebylo červené,mrzelo mě to,

19.vy,o kterých často přemýšlím,mám vás ráda

20.nechápu ale:"Miluju tě"

21.


Taky jsem neměl rád sudý čísla. Jsou ale jen trochu zlejší než ty lichý, a to nakonec není tak úplně důvod proč je nemít rád. Proto jsem (není to tak dávno) skoncoval s tím podivným druhem nenávisti. Ať žije číslo 10!!! (a nemyslím to v Downing Street)

1+2+3+4=10

parallelka
25. 10. 2004
Dát tip
diky vam obema,..:)

ondrech
24. 10. 2004
Dát tip
a první řádky mě dostaly.***TIP

fungus2
24. 10. 2004
Dát tip
Dost povedená zpověď o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru