Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzim v zahradě

25. 10. 2004
4
0
2406
Autor
Pirka

... mlhy mají oči z růží když padá tma, pláčou...

Podzim v zahradě

se jmenovala knížka mojí matky

když jsme ještě zahradu neměli

 

A já teď sedím

uprostřed podzimu

uprostřed zahrady

 

Ve které rostou

stromy a keře a květiny

z té knihy

 

Které tu ona vysadila

Uprostřed snů, které si ona vyplnila

Uprostřed stmívání a ticha

 

Mě napadá

jak že to asi dopadne

s těma mýma

...

 


Markel
04. 12. 2004
Dát tip
To znám, pěkné - T

Movsar
27. 10. 2004
Dát tip
je krásná. ano, chápu tvé obavy z věcí budoucích. člověk prochází časně ráno svým bytem, v jediné touze - vymočit se do umyvadla, a šlápne na protitankovou minu zabudovanou v plovoucí podlaze své kuchyně. radši na to nemyslet.. tip!

supizmus
27. 10. 2004
Dát tip
no, ty píšeš fakt moc pěkně. taky jedna taková pěkná náladovka

Pirka
27. 10. 2004
Dát tip
Movsar --- a já myslela, že je to paranoia ... Navzdory --- dík : ) Waawe --- to protoze neni uplne vhodna spojka ... myslim ... ale jinak tušim, že vim, co ses mi snažil sdělit - a dík : )

Movsar
27. 10. 2004
Dát tip
to co tě pronásleduje, je tvůj vlastní obraz v optických mířidlech M76 Jirky Šubrta. Neboj se, Jirku dobře znám. Neublíží ti!

Pirka
27. 10. 2004
Dát tip
Neznam nikoho, kdo by toho nebyl schopen ...

Waawe
26. 10. 2004
Dát tip
moc neoslovila... nenašel jsem v ní žádné obohacení, které by mě zajímalo, protože se zakládá na jednou uričitém motivu, který dále rozvíjí a rozplétá... prolog se mi líbí, ten je fajn ... měj se m.

Líbí. Nenucená, milá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru