Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Být upřímnou zpovědí II

29. 10. 2004
2
0
1445
Autor
parallelka

23.+24.nikdy nechtěj znát svou budoucnost..když chvíli počkáš,ona přijde sama.

24.+23.nikdy neříkej to,o čem víš,že se nestane....Nay-ma ker tonakema-mir hama ker-ch.(Narokava)

25.hledala jsem v těch nápisech na lavičkách aspoň jeden,který by patřil mně.

26.dívala jsem se na staré Přátele a smála se přitom.

27.ráda zpozorovávám na lidech,kteří si myslí,že mě znají,jestli mě opravdu znají.

28.nemám ráda zklamání.už dlouho jsem zklamaná nebyla.

29.procházím šustícím se listím a připadá mi to tak správné.

30.nerada podřizuju někomu něco ze sebe.musíte mě nechat existovat a já se pak (tak nějak) samovolně  "podřídím".

31.rovné listy,zkroucené listy..je to snad nějaká úchylka mít doma celou kopu takového listí?

32.Přátelé,kamarádi!

33.chodím do tanečních a tancuje mi to-nevím však,jestli dobře--

.ale vím,že se mi tancuje dobře.

34.dvě jména-Oliver a Viktorie

35.chtěla bych poznat ty,které bych správně nikdy neměla ani potkat.

36.dobrou noc,strýčku Fido.


I kdyby ten zkroucenej list byl jen jeden. Poslal bych ti tip. Víš za co. Za zkroucený listy. Jak si šustí. Šustím. Šustís. A dokonce ti odpustim i tu dvaadvacítku, na kterou jsem se tak těšil.

fungus2
30. 10. 2004
Dát tip
Opět zajímavé. TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru