Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co od života chci

Výběr: Elyanne
05. 11. 2004
22
0
13819
Autor
Voloďa

Dnešní má poezie je velice závažná až k zamyšlení. V podstatě se dá říci, že navazuje na mé slavné dílo (22 tipů) Ospalé odpoledne, ale má mnohem vážnější vyznění. I když je trochu dlouhá, myslím že dostateně prověří vaše tipovací schopnosti.

 

Zaplněné ulice , já přešlapuji po dlažbě

vyhýbám se lidem

jež poezii nerozumí

ne, nenechají mně na pochybách

tlumené tlukoty srdcí

obnažených

 

zapoměl jsem si vzít kecky na tělák

 

když jsem byl malý

stáli zde stromy

v nich jako děcka hráli jsme si na apače a lupiče

házeli po sobě šišky či kamení

Vládíku, domů !

volala mamka

večeře !

 

ale dnes už jsem velký, je mi patnáct let

musím se začít nad sebou zamýšlet

k večeři už mě mamka nevolá

ani taťka

ani sestra

život nepočká.

 

Dnes svůj cíl nemůžu skrývat

chci svojí poezií lidem novou naději dát

silou své výpovědi

donutit je k lepším činům

ať se začnou radovat

ať přestanou rabovat

AŤ!!!

 

Křeček v akváriu se opět probouzí, zrní mu však nedám, došlo.

 

zrní sice došlo,ale já už vím, co od života chci

chci psát básně plné mízi

chci zasadit vrby, břízy

se svou láskou v lukách brouzdat

slunce nechat pálit do zad

tvorbou svojí dojmout blázny

vrahy, rváče, obraz na zdi

 

Vláďo, domů !

volá mamka

oběd !

 


JARUB
04. 01. 2006
Dát tip
Hmmm...... No, jsi mladý, možná se to ještě nějak vyvine. Nicméně "stromy stály s tvrdým y a básně plné mízy taktéž s tvrdým y". Pokud se chceš více věnovat poezii, pak věz, že gramatické chyby v jakkoliv dlouhém textu jsou prostě nepřípustné, bohužel. Ale vzhledem k tvému věku a k tomu, že to ještě moc poezie není, tak dejme tomu... A kategorii moc nerozumím, protože v tom není rým ani jeden, takže spíš úplně volné verše než smíšené. A zamysli se nad tím, zda stojíš o spoustu tipů u ne zcela kvalitního dílka od rádoby kamarádů nebo zda chceš dokázat něco víc. Někdy stačí jediný od někoho, koho si vážíš....

probe
21. 04. 2005
Dát tip
Zvážněl jsem a skoro se až zamyslel, je to trgické svědectví ubohého patnáctiletého dítěte, jež si musí samo vařit večeři. A s dojemnou samozřejmostí je zde popsáno i dovršení tragédie, kdy křečkovi- jediné to radosti a příteli v trudném životě- potenciálního mladistvého vyvrhele (všimněme si části s hrou na apače a lupiče- zde se nám ta šikmá plocha jasně rýsuje, že?.) dojde zrní.

alter__Nick
01. 02. 2005
Dát tip
nečetlo jsem to, ale tip

Silvita
16. 01. 2005
Dát tip
ty máš dycky strašně pěkný základ, ale asi to neumíš napsat - nebo mi tvé zpracování není blízké přesto líbí

Feanor
13. 01. 2005
Dát tip
"vyhýbám se lidem jež poezii nerozumí" - ale Voloďo, nemůžeš před sebou utíkat věčně

klukbuk
23. 12. 2004
Dát tip
alternative.. :-)

klukbuk
21. 12. 2004
Dát tip
voloďa je miroslawek looseři

papouch
08. 12. 2004
Dát tip
tak co, sakra, jsem Voloďa já, nebo nejsem??!?! .-)

papouch: To nevím, musel bych tě vyšetřit, odebrat krev na testy (na tzv. volodinázu), colonoskopie, a tak....

papouch
08. 12. 2004
Dát tip
...a jestli mi třeba nevoloďnatí mozek, že :-))

alte: jo, nezdá se Ti na tom něco? papoušku: hech, si dost ztřeštěnej, ale tak rozpůlenej..... :-)) to bych do tebe neřekla... :-)

avi.... hlava děravá....

altíčku, baba jaga.... ty se nedíváš na pohádky....? :-))

papouch
08. 12. 2004
Dát tip
Altík má pravdu, souzi a soušky, demogracie, a na tom se schodnem, je základem g budování sosaliztiského státu! Republigu si pozv... éé .. rozvracecet nedáme! Žádná reagcionářská jaga nasazená imperializtisgými akenty škodit, jago ta americgá mandelinga, nás nezastaví na sestě ge gomunizmu, vážené souzi a soušky !!

Voloďa
08. 12. 2004
Dát tip
co to tady plkáte?? hybaj číst mé nové dílo!! (a tipovat)

:-))) tak tedy nou cement..... :-)) Voloďo, sem to už četla, tak se můžu projevovat, ne? :-)

Voloďa
08. 12. 2004
Dát tip
kouzlená_květinka: no dobrá, a kolik jsi poslala avi? aha?

soudruhu, soudruhu, vy nevíte, že výjezdní doložky jsou za daleko více, než jen pár metráků cementu? To by tady mohl pak chtít kde kdo a já bych to musela vysvětlovat soudruhu náměstkovi a hezky z blízka... tak kdyby jste k tomu přihodil ještě pár cihel a tašek, na takový menší baráček, bych to nějak zařídila....soudruhu...

Voloďo: o avízách nikde nebylo ani ťuk, takže ... a navíc tu nikoho neznám, komu bych mohla poslat avi, jedině Tobě...aha?

Voloďa
08. 12. 2004
Dát tip
kouzelná_květinka: o aco od toho jsu avíza aby ses seznámila, já jsem taky poslal hodně avíz i když jsem někoho neznala a teď už ho znám

hech, a proč bych já měla k tvojim dílkům posílat někomu avíza? nene, to nedělám, navíc sem rači v anonymitě.... ono je to jistota...a navíc, koukám, že nejsi ani holčička ani chlapeček nebo něco mezi tím...:-))

papouch
08. 12. 2004
Dát tip
já bych o cementu věděl, ale chce za něj perskej koberec ... o perským koberci bych taky věděl, ale chce za něj sehnat lístky na filharmonii ... o lístcích bych věděl, ale ona za ně chce nový vodovodní baterie v baráku ... o baterkách bych taky věděl, ale on chce tuzexový bony ... o bonech bych taky věděl, ale ten vexlák sháni cement ... sakra, takže nic ... no ..

alte, banány.... :-))) vod našich soudruhů z Ughandy... :-))

:-))) nemyslet, učit se.... :-))

dismorphia
08. 12. 2004
Dát tip
pátrání už tu bylo, všichni jsme voloďa

dismorphia
08. 12. 2004
Dát tip
hele nestěžuj si! náhodou buď rád, páč já mám docela talent na a taky na no a na tamto taky prostě, tak co? jsi rád, že jsi já?

ale zajdooo..... ano, jasně..... už skoro mlčím... :-))hech (hlavně neodporovat, si myslí pak, že jde všechno po jejich) checht, naivkoň... :-))

dismorphia
08. 12. 2004
Dát tip
to mi povídej! určirě máš šílený problémy se záda, páč od tý doby, co vím, že jsem Ty, bólí to teda děsně asi se půjdu zastřelit, nebo radši jenom trochu postřelit :)

ach, tak mě ještě nikdo nenazval.... hach.... nejsi naladěn, to je dobře.... :-))) jo, to bude prča.... :-)) můžu taky? :-))

dismorphia
08. 12. 2004
Dát tip
jéžiš, já už mluvím jak ty překladače (viz. "Tam on studoval dolů Zellig Harris, profesor lingvistiky jehož politické názory on měl nějakou náklonnost s.") pistáciové listy? nó, tak to mě toho asi bolí mnohem víc, třeba peněženka jsem materialista, co nadělám a taky někdy hulvát, člověk si nevybere

no, z klubu Tě vyřadit nemůžu, páč to nejde, to můžeš akorát ty vyhazovat.... grrr.. což mě sere, že? Já Ti myslím něco provedu na ostro.... :-)) Se budeš točit jak jojo...

dismorphia
08. 12. 2004
Dát tip
hihi

dismorphia
08. 12. 2004
Dát tip
vypustit hihi nestojí vůbec nic smíchu toho vnitřního proto hihi neplýtvám budu jednou dobrá hospodyňka bubu bu

Nimis
08. 12. 2004
Dát tip
Svýmu křečkovi jsem bohužel také nedávala moc najíst...nicméně jsem málem zapomněla-jsem ohromena velkým posláním a genialitou tohoto díla!!! Jen tak dále, Voloďo...svět by byl bez tebe zatracen!***

Voloďa
08. 12. 2004
Dát tip
Nimis: děkuju za tipa a přečti si moje nejnovější dílo Žaluju je skoro tak dobré jako tohle

alte...... ano, si krásně naladěn... :-))

dismorphia
08. 12. 2004
Dát tip
jo, já to blbě rozto zkrátka proto hihi, protože skutečným smíchem neplýtvám - tak takhle, no mám talent, víš? na nepochopení když seženeš tepláky, bude to dobrý nápad, když je neseženeš, bude to špatný nápad, páč nebude gumo, víme? tepláky nemám žádný, zjišťuju s hrůzou, tak honem honem!

no, bych Ti doporučovala rači přijet... :-)) si připadám, jak gumička... :-)) už Tě nálada přešla? :-))

dismorphia
08. 12. 2004
Dát tip
ale to je nesmysl, všechno, ježišimarjá, jdu pryč

dismorphia
08. 12. 2004
Dát tip
o té nepochopěnce si jednou povídáme z oko do oky a jednu Ti vystřelím asi, aby sis vzpomněl hééém ! :)

dismorphia
08. 12. 2004
Dát tip
popo

Voloďa
08. 12. 2004
Dát tip
tak jsem psal pomocníčkovi že tady jenom strašíte a nejste k věci a on mi poradil co s váma vy bando nezbedná! (ošklivá)

Dero
07. 12. 2004
Dát tip
alternative, nemůžu, bavte se hezky. :o))

Dero
07. 12. 2004
Dát tip
alternative, jj, už i toto tu padlo. :o)

Delahaye
07. 12. 2004
Dát tip
alte - and how i said ... a není to jedno ? :-)

alte, alte..... hmmm... myslím, že se jen tak neprozradí.... :-))

sadisto..... hech.... papouch to taky asik nejni.... jo, nakládačku.. ty chytrej a jak to asik chceš provést, co?

hech..... králíček, to možná, nebo taky krá.... :-)) já se distancuju od zmydlení Lyryka..... je větší, starší a vůbec... si koleduješ... .:-))

von Tě ten smích přejde..... zatočí s Tebou, zabublá a pak Tě schová na svém dně... tak...

to udělal převozník s babou jagou.... :-)) nic, mizím, jdu se potit.... brou...

Friday
01. 12. 2004
Dát tip
Křeček v akváriu se opět probouzí, zrní mu však nedám, neboť nám došlo. geniální * (škoda že jich nejde pět, abych ti víc přispěla do sbírky)

AAA_AAAB
26. 11. 2004
Dát tip
Podle mě psal Shakespeare ale taky blbosti, sice s pěknou myšlenkou, ale...nevím jestli bych se ve 14 během jednoho dne brutálně zamiloval, pár dní nato oženil a pár dní nato zabil...Ale jinak Voloďo piš, piš, třeba se jednou vypíšeš a budeš dobrej. Ale ta chvíle teprve příjde. MOŽNÁ

1917
24. 11. 2004
Dát tip
to je krazna bazeň Křeček v akváriu se opět probouzí, zrní mu však nedám, neboť na hladině nabobtná a pak hnije u dna. promiň já to tak heski neumim. davam tipa

Denronika
23. 11. 2004
Dát tip
hm,...nerozumim,...

Voloďo, je téměř klasická. Z těch dvou hulvátů, kteří nic nechápou (avi) si nic nedělej. Víš že i takovému Shakespearovi se v mládí posmívali? Nedej se znechutit a piš. TIP

AAA_AAAB
18. 11. 2004
Dát tip
To Lecomte: Dobřé...Ale myslím, že on je tak vylízanej, že to nepochopí a bude si myslet, že to jsi jen další obdivovatel, píšící s mírnou nadsázkou...

AAA_AAAB
14. 11. 2004
Dát tip
Ach ty hloupý naivní Voloďo...

Lecomte
13. 11. 2004
Dát tip
Volodo ty ses ten nejvylizanejsi debil pod sluncem

arthamir
12. 11. 2004
Dát tip
úžasné, začínám z tebe vyrůstat mislitel a tvoje dílka mají čím dál větší houbku! jen tak dále :-))

Voloďa
12. 11. 2004
Dát tip
aabbb: jsi jenom další závistivec závidící, že jako mám klub se svými přiznivci což ty mít nikdy nebudeš. Všichni v mém klubu berou moje díla vážně, jenom někdy dělají že né, ale to bys musel rozumět nadsásce abys to pochopil,

ShArKeY
11. 11. 2004
Dát tip
Jsem rád, že se podstata tipů konečně vybarvila (AAA_AAAB)

AAA_AAAB
11. 11. 2004
Dát tip
Ano, to máš pravdu, nenapodobitelné to je..Ale taky otázka, jestli by to chtěl někdo napodobit. A píše se to z měkým i.

papouch
08. 11. 2004
Dát tip
gwiber.. a co to je, ta reinkramace? :-) ... .... ..........dobrá, tedy dobrá. Pod silným nátlakem, psychyckým vydíráním a hrozbou fyzického násilí a protože to už dál nemůžu vydržet se přiznám: JÁ JSEM VOLOĎA tak a ted jsem zvědavej :-)))

VenusHalley
08. 11. 2004
Dát tip
vazne nevim, co si o töm myslet

je to krásné, jak se to tu hezky rozohnilo.... mě třeba Voloďa nevadí, vítám ho jako svěží vánek... vždycky přijde na první pohled s nějakou capinou a na druhý pohled.... :-)) a t jak říjen.. :.-))

AAA_AAAB
08. 11. 2004
Dát tip
Hloupý, najivní Voloďo. Tvůj fanklub je složen z lidí, kteří si z tebe jen dělají legraci a smějí se ti. Myslím, že tady na písmáku není nikdo, kdo by ti záviděl. A podle tipů se rozhodňě dobrý autor nepozná, možná jen orientačně. A u tebe je to úplně naopak, čím debilnější dílo, tím víc tipů. A to máš hodně tipů všude. KAŽDEJ SI Z TEBE DĚLÁ JENOM PRDEL!!! Nevim jestli seš tak blbej a nevšiml si toho, nebo ze sebe takovýho idiota děláš!

AAA......B: Já si z Volodi prdel nedělám, neb ho ctím. Jeho dílo je nenapodobitelné.

Oprava: nenapodobytelné

Flammea
07. 11. 2004
Dát tip
Voloďo ti jsi prostě machr! Ať se začnou radovat ať přestanou rabovat:))) Ale jak už tu někdo řekl, kup žrádlo křečkovi!!!*

Yasmina
07. 11. 2004
Dát tip
u.....mé slavné dílo 22 tipů....jsem přestala číst, proč sem probůh píšeš kolik tipů mělo tvoje jiný dílo? Koho to zajímá? Pro člověka, co čte tohle dílko je to úplně nepodstatný, spíš to říká: hele koukněte, minule sem dostal 22 tipů, heč, tak jich koukejte nasolit aspoň jednou tolik, protože todle je ještě lepší než mé slavné veledílo s těmi veleslavnými 22 tipy!! Ne-e.

papouch
05. 11. 2004
Dát tip
máš tam hrupki, opraf sy jě

ShArKeY
05. 11. 2004
Dát tip
Velice pochybuji o tom, že by jsi kdy měl nějaké slavné dílo. Příště se koukej na lidi, kteří ti tipy dávají. Třeba zjistíš, že nestojí za nic, jako ty.

Voloďa
05. 11. 2004
Dát tip
Já bych chtěl od tebe spíše kritiku mé básně, ne gramatický rozbor, přece v tak dlouhém textu se vždycky nějaka maličkost najde.

Noe1
05. 11. 2004
Dát tip
Jasně Voloďo, koukni se na lidi, kteří ti dávají tipy, nestojí za nic. *t

Voloďa
05. 11. 2004
Dát tip
Noe: díky, ale zapoměl si mi ten tip dát, to se musí napravit!

Noe1
05. 11. 2004
Dát tip
A ještě ti Volo´do chci říc, nenech se otrávit těmi, kdo nejsou schopni pochopit a přiznat tvoji velikost a genialitu, piš, holoubku, piš dál.

Noe1
05. 11. 2004
Dát tip
Už ho tam máš, golubčik.

Zbora
05. 11. 2004
Dát tip
Tak tady ho máš. Ale spíš za prví část - do "život nepočká".

Jiljí
05. 11. 2004
Dát tip
Kvalitativní zlepšení, navíc jsem členem fanklubu *t

Voloďa
05. 11. 2004
Dát tip
Zbora, Jiljí: díky za tipy, zdá se, že první dvě rýpavé kritiky budou zcela v opozici.

AAA_AAAB
05. 11. 2004
Dát tip
Avíza na takovou blbost si strč někam. Jo, měl bys koupit zrní křečkovi, nebo chcípne. Promiň, ale na psaní poezie prostě nemáš:)))) Třeba až budeš ještě větší než teď, tak budeš poezii rozumět i ty. Já sem větší a taky ji někdy nerozumím..A ty zdaleka ne, to mi věř.

Take_Five
05. 11. 2004
Dát tip
může mi někdo vysvětlit, k čemu jsou dobré ty tipy - navíc když je toto individuum neustále loudí z podpaží jiných? co s nimi děláš? chceč být slavnější než-li lord Balon? a co ten fén klub Voloďy? to je katastrofální zahrávání si s vkusem zbytku hloupé populace! a proto vykřikuji - suum cuique!

Noe1
05. 11. 2004
Dát tip
A ještě ti Voloďo chci říc, nenech se otrávit těmi, kdo nejsou schopni pochopit a přiznat tvoji velikost a genialitu, piš, holoubku, piš dál. ... jen ta aviza jim neposílej. Mebo ti jednou někdo rozbije ústa a to by byla škoda.

Voloďa
05. 11. 2004
Dát tip
Take_FIve: náhodou abys věděl tipy jsou důležité - podle nich se rozpozná dobrý autor od průměrného. A co se týče fanclubu, tak ten jsem nezaložil já ale mí fanoušci, je vidět, že závidíš protože sám žádný fanclub nemáš.

Take_Five
05. 11. 2004
Dát tip
aha - tak to mi chceš třebas říci, že f_moll je dobrá autorka, když má tolik tipů? ač píše hlouposti? nebo desítky podobných? fan klub mám

Voloďa
05. 11. 2004
Dát tip
take_five: připoustím, že třeba nějaký horší autor může nasbírat ruznými intrikami plno tipů, ale takoví se poznají na první pohled, schválně se podívam na tu f.moll a pak ti napíšu jestli je dobrá nebo není.

Take_Five
05. 11. 2004
Dát tip
já to řeším více nicky..prostě si dávám tipy sám - a jak jich máš dost, ostatní ovce poslušně tipují též, aby nevybočili z davu - páč někdo se to o nich dozvědět - jůůů

Hehe, ty seš mi ale nějakej divnej autor, moc nechápu tu tvoji čtenost a kritikóznost , natož počet tipů, musím si tě přečíst asi celýho abych pochopil...

child
05. 11. 2004
Dát tip
***výborný**** TIP!*

Rowenna
05. 11. 2004
Dát tip
:-)))))

Voloďa
05. 11. 2004
Dát tip
child: díky ale mohls dát i výběr redakce Take-five: tak sem si četl tu fmoll, a příliš mě nezaujala, počet jejíh tipů neodpovídá jejímu umění. avi

Take_Five
05. 11. 2004
Dát tip
ti to říkám..pak budeš řazen do jedné kategorie takovýchto autorů..a to chceš?

gwiber
05. 11. 2004
Dát tip
No mě to přijde takový hodně naivní. A navíc ty nepíšeš o hadech. V oblíbenejch tě teda rozhodně nemám a tip ti taky nedám. Ale ta f_moll píše nádherně, o to si vy dva mudrci můžete nechat zdát.

Take_Five
05. 11. 2004
Dát tip
gw: jsem viděl lidi, kterým se nejen líbí sádr. trpaslíci, ale dokonce si je i kupují! - a říkají - Bože, ti jsou krááásní!

gwiber
05. 11. 2004
Dát tip
TF: mluvíš o svém díle? ale to není tak špatné, neboj. K trpaslíkům má daleko.

gwiber
05. 11. 2004
Dát tip
Mimochodem, když je tu řeč o díle f_moll, bylo by slušné ji poslat avizko.

gwiber
05. 11. 2004
Dát tip
A40: A ještě by bylo fajn, kdyby bylo méně přitroublejch anonymů.

Papouch: Tys to, chlape, vůbec nepochopil, chrupki i všechna ostatní hrůza je tam záměrně, schválně a vůbec cíleně. "Voloďa", to je stoprocentně vpravdě "sociologický" projekt někoho moooc šikovného. A já na to přijdu, kdo to je. Já mu totiž dám tip, a on mně za to konečně pozve na narozky. Kdežto na tebe se vykašle, protožes mu nedokázal porozumnět, a nakonec sám, všemi opuštěn, zemřeš na špinavé nohy... :)) *t

Sunflower
05. 11. 2004
Dát tip
achjo,tohle je tak skvělý,že ani nevím co ti na to říct:) největší tip!..kecky na tělák... *

Take_Five
05. 11. 2004
Dát tip
aby viděla, jak krásně o ní mluvíš a my ne?

papouch
05. 11. 2004
Dát tip
Pišto, Pišto. Papoušci nemají nohy. Papoušci mají pařátky. To ví i Voloďa! A Voloďa taki vý, že tam má hrupki a né a né sy jě vopravyt!! :-) a tip nedám a nedám a nedám !!! :-))

Dero
05. 11. 2004
Dát tip
aha - tak to mi chceš třebas říci, že f_moll je dobrá autorka, když má tolik tipů? ač píše hlouposti? Take_Five, kroť se v takovýchto projevech, prosím, je to jen Tvůj názor, tak na něm nestav nějakou svou tezi jako na objektivním faktu - není to fér. (avi) Voloďa: tipa, ale dneska to na výběr redakce není, nezlob se. *

katugiro
05. 11. 2004
Dát tip
Pišto, Ty jsi ale Picka, viď? Jenže to jsem Ti říkal už dřív a stejně jsi to bral na muší váhu... no nic :) Dílo je na tip. Jen ať si autor dává pozor... třeba na výběr slov v patnácti. *

chloor
05. 11. 2004
Dát tip
Začátek se mi zdá dobrej a upřímnej ale konec jako by byl nucenej dopisovat rýmovačky aby to bylo co nejdelší Sorry Voloďo ale pro mě to na TiPa není ani s tou velice ale velice chabou předmluvou. Ale jak tady bylo již řečeno jestli ti jde jenom o ty Tipy tak si vytvoř nový nicky a dávej si je sám, ale lepší asi bude když budeš víc psát a míň nickovat. Toť vše !

gwiber
05. 11. 2004
Dát tip
TF: ano, aby viděla, jak o ní píše někdo za jejímy zády. Papoušek: nejsi ty nakonec reinkarnací Volodi?

Papouch, seš trdlo, ale že tě mám rád, dám teda jednoho za tebe, ze svýho...:) *t č.2

Take_Five
05. 11. 2004
Dát tip
dero: ..ale to se pak nemohu bavit o nikom a o ničem! podle tvé theorie nesmím ani kladně hovořit o dílech, protože je to jen má teze! to je velmi hloupé! nemůžeš mi zakazovat hodnotit díla! a vyjadřovat tento názor na ně v rozhovoru s ostatními!

Noe1
05. 11. 2004
Dát tip
Avi za avi: A ještě ti Voloďo chci říc, nenech se otrávit těmi, kdo nejsou schopni pochopit a přiznat tvoji velikost a genialitu, piš, holoubku, piš dál. ... jen ta aviza jim neposílej.

Take_Five: Dero má recht, chováš se jak zapšklej pitoma.... (a to jsem použil jeden ze svých nejhrubších výrazů (katugiro potvrdí), aby tě trklo, co děláš)

katugiro
05. 11. 2004
Dát tip
katugiro nic potvrzovat nebude (pišto, piš to!), protože o tom nic moc neví, ale T_F se chová arogantně, nejenom tady... nic proti názorům, jen houšť, ale ta jejich prezentace! +P_H: jsem nevěděl, že je tu takovej provoz, takže moje reakce byla už trochu mimo... pardon :) A papouch, obávám se, dobře ví, co dělá (i co dělá Voloďa :) )

gwiber
05. 11. 2004
Dát tip
Dero: myslíš, že ten chlapec (TF, avi) je tak naivní, nebo tak zabedněný. Co nepochopí dokáže za hlouposti označit každý primitiv.

Katu: Ty že nevíš, že jsem slušňák??????

Take_Five
05. 11. 2004
Dát tip
jestliže někdo nesnese kritiku svého díla a začne se chovat jako blázen..urážet.. napadat..ztrapňovat před ostatními..stěžovat si na nevhodné chování - jen za to, že vyjádřil svůj názor, který značně nekorespondoval s autorovo přesvědčením o své genialitě a nedotknutelnosti už stran pohlaví, tak je u mě blbec a má psát tak, aby mu jiní nemohli psát kritiky - tím to pro mě hasne! - mmch. - také mě fascinuje vaše neznalost vzniklé situace (a pozadí) - ale rozřešení je správné!

Dero
05. 11. 2004
Dát tip
Take ... nedělej ze sebe hlupáka, když jím nejsi, stavíš subjektivní názor na místo, které je vyhrazeno názoru objektivnímu, ověřitelnému. Tak, jak sis tu větu postavil, tak ji nemůžeš dokončit. A neříkej mi, že Tě chytám za slovíčka, protože jsi tu větu takhle postavil zcela záměrně. A navíc, o komkoliv můžeš říct, že píše dobře. Mám za to, že pomáhat lze z dobré vůle, škodit z hlouposti. A tu žlutou si můžeš odpustit, žádná vážná kritika díla neproběhla.

Dero
05. 11. 2004
Dát tip
Take_ Five, nevím jak ostatní, ale já jsem se situací seznámen velmi dobře.

katugiro
05. 11. 2004
Dát tip
Pišta: Pane, vždyť se sotva známe! Ale při nejbližší příležitosti se s Vámi pohádám třeba na kordy, bych zvěděl, jak je to s Vaším slovníkem česko-českým a jestli mne budete v zápalu hoboje titulovat zapšouklým pantomimou...

katugiro
05. 11. 2004
Dát tip
T_F: jestliže někdo nesnese kritiku svého díla, nedá se od něj očekávat, že by snesl kritiku své osoby. To by Ti mohlo dojít. A nezáleží na tom, jaké je pozadí věci. (natož pak kritizované osoby) Tak proč dál ventilovat svoje ego?

Take_Five
05. 11. 2004
Dát tip
dero: když napíšu - líbí se mi to! to není můj názor? JE! a ty jsi řekl - kroť se v takovýchto projevech, prosím, je to jen Tvůj názor - (tedy v jakýchkoli mých názorech!)

dismorphia
05. 11. 2004
Dát tip
achjo

Take_Five
05. 11. 2004
Dát tip
katugiro: co jsi to vlastně řekl?

Take: Za prvně jsi dle své definice sám u sebe oním zmiňovaným blbcem, za druhé jsem obeznámen též. Velmi jednostranně se snažíš ubližovat jedné konkrétní osobě, a ještě tak hloupočce, že je to hned poznat...

Dero
05. 11. 2004
Dát tip
Take ... slovíkaříš, to by mi nevadilo, ale slovíčkaříš špatně: kroť se v takovýchto projevech (odkaz na citaci, tedy odkaz zpětný, ne dopředný), je to jen Tvůj názor (konstatování) a pokračuje druhá část sdělení. Končím s Tebou tuto "diskuzi", kterou pořád odvádíš někam do autu. Nechci avíza.

Katu: Ještě umím "vypouklé mimino", ale to bys mi musel vážně naštvat....

gwiber
05. 11. 2004
Dát tip
TF: přečti si co píšeš: "aha - tak to mi chceš třebas říci, že f_moll je dobrá autorka, když má tolik tipů? ač píše hlouposti?" K tomu nemusíme znát žádné tvé pozadí ani popředí abychom pochopili, že svůj subjektivní názor (zřejmě vyostřený sporem s se zmíněnou autorkou - avi) tu vydáváš za objektivní kritiku. Tohle ovšm vypovídá víc o tobě, než o díle f_moll. Navíc to děláš pod dílem úplně jiného autora. Opět to o tobě něco vypovídá.

Take_Five
05. 11. 2004
Dát tip
pišta: nevíš..jen si myslíš, že nějaká povrchní znalost je vědění - snad dokonce větší, než-li to moje (ano, snažím - také jsem to dotyčné řekl, že pokud to bude dělat ona, budu to tedy také dělat - a tak to dělám) Dero: posl. avi - jsi to skutečně ty, anebo se někdo skrývá pod tvým nickem?

Take: Hmmm. Jenže já si ničeho takového u ní nepovšiml. Asi jsem neobjektivně zaujatý... Končím. bez avi.

dismorphia
05. 11. 2004
Dát tip
proč se na to nevysereš, chrouste?

Take_Five
05. 11. 2004
Dát tip
gw: a co to vypovídá dle tvého?

Take_Five
05. 11. 2004
Dát tip
jako že ustoupím? se mi nastěhujou do bytu cizí lidé a dělají mi tam bordel - a já budu jen přihlížet? proč bych to měl být já (a zrovna já), který si má podobné útoky nechat líbit bez odezvy?

gwiber
05. 11. 2004
Dát tip
TF: Vypovídá to o potřebě bránit si své ublížené já, používat nečisté prostředky v debatě o tvé aroganci.

dismorphia
05. 11. 2004
Dát tip
všechno ženeš do extrémů, nejde o to nechat si něco líbit, ale ale to je fuk, asi je třeba vědět, kdy přestat už mlčím

Delahaye
05. 11. 2004
Dát tip
Pišto, a není to jedno, kdo to je ? :-) Ze začátku to byla docela fajn recese, ale teď už to malinko nudí ... "moooc šikovný" už by to uťal v nejlepším, tohle už je poněkud nastavovaná kašička :-) zííííív ... Tož vcelku souhlas s papouchem obecným .... Hezký den

Take_Five
05. 11. 2004
Dát tip
jediné, čeho lituji, je to, že se tato diskuse musela odvíjet zrovna zde - hloupost diskutujících je mi úplně volná..(neříkám, že všech se ta narážka na hloupost týká) howgh ..a tip! :))))*

Del: Tebe mrzí, že tě napozval na narozky, přiznej se... :)

Delahaye
05. 11. 2004
Dát tip
Pišta : :-) je tomu tak. Nádražní bufíky miluju a tohle opomenutí se mě dotklo téměř nehorázně. Proto ho budu tepat, zlořáda !! .-)

A víš co? Já s tím souhlasím, s tímhle přístupem. Principielně vzato, jsi v právu minimálně morálním, a tvé požadavky jsou legitimní. A šel bych ještě dál, být tebou. Šel bych až tam, kde Voloďa bydlí, a šel bych tam opásaný pukavci, a když by nereflektoval na výzvu k zastavení nepozvávání tebe na narozeniny, všechny bych je na sobě odpálil, hezky demonstrativně..... To bys měl udělat, a ne tady jen planě hrozit. :)

Delahaye
05. 11. 2004
Dát tip
Počkej, počkej....až tak se v terorismu nevyznám, ale napadlo mě, že pak budu možná i smrdět ...nebo tak něco. Ne ? Tak tudy ne, přátelé !! Demonstrativní sebevražda, to ano. Ale demonstrativní smrad - to, kurňa ani omylem ! :-)

Ty jsi ale odporný detailista! Máš sice pravdu, že sebevrařda většinou má něco do sebe, je tam jistý duchovní přesah, na druhou stranu, demonstrativní smrad je na časové ose poněkud účinnější. Sebevražda, to je takový plác!, ale smrad, ten trvá... Nene, terorizovat se nedá jen tak halabala.

Delahaye
05. 11. 2004
Dát tip
Hmmmm....to promyslím.... Co odpuzovat zjevem ?? To má u mě nejen trvalou, ale i trvale gradující účinnost !! Zkusím to kombinovat ještě s akustickým terorem - zpívám VELMI rád ...

:)) Napoprvé jsem to přečetl jako "akustický tenor". A to mi přišlo jako kouzelná formulace... :))

Elyanne
05. 11. 2004
Dát tip
Mne jde hlavne o tu formu a obsah muze byt klidne idiotske lyricke popevovani nebo protinacisticka agitka, a troufam si rict, ze tady i obsah stoji za neco, takze tip a vyber. Predevsim za rym radovat/rabovat, ktery povazuji za velmi originalni a jsem kvuli nemu ochotna primhourit oci i nad gramatickymi a pravopisnymi chybami, ktere mi v jinych pripadech pravidelne kazi radost ze cteni. Ke konci jsem malem plakala dojetim. Volodo, delas pokroky, jen tak dal, ocividne Ti cely Pismak drzi palce. ;o) :o)))

klukbuk
05. 11. 2004
Dát tip
zcela jistě ne Tvůj přirozený/tobě_vlastní styl a úmyslné chyby jsou zbabělým úprkem :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru