Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

27.října

22. 10. 2000
2
0
2273
Autor
upřímná

Věnováno Markétě, která bohužel nešťastnou náhodou už není mezi náma.

Byla si a vždycky pro mě budeš,jednou z největších opor.Při nejtěžší chvíli mýho života. (Sakra ještě sem pořádně ani nezačala psát a už se mi chce brečet.) Pomáhala si mi ,když sem se znova učila normálně žít.Možná si to ani netušila,ale dělala si pro mě strašně moc.Už jen to, že si se mnou mluvila,smála se na mě,Dopřála si mi aspoň malinko Tě poznat i, když jen na dva měsíce.Moc si toho vážim. Mám Tě moc ráda a moc mě mrzí,že si s tebou nemůžu povídat,hádat se nebo jen tak mlčet.Přesně za třináct dní to budou dva roky co sem Tě neviděla.A už Tě asi nikdy neuvidim.Mrzí mě,že sem ti nikdy neřekla jak Tě mam ráda.A, že ti nemůžu říct jak moc mi chybíš. Pamatuješ si na naší písničku? Puff Dady feat Jimmy Page- Come with me. Od tý doby co sme se neviděly sem jí slyšela jen dvakrát.Nevyhejbala sem se jí,prostě sem neměla to štěstí.Po prvý i po druhý,když sem jí slyšela ,sem brečela jak malý dítě. Až teď, je to asi měsíc se mi náhodou dostala do ruky.Váhala sem jestli si jí mam nechat.Chtěla sem jí a nechtěla.Asi hodinu sem se přemlouvala, abych si jí nepouštěla.Nakonec válku srdce s rozumem,vyhrálo srdce.I když mi ta písnička strašně ubližuje, pouštim si jí často a vzpomínam. Vzpomínam na TEBE. Někdy stačí strašně málo pro to ,aby sme si někoho zamilovali. A pak je pro nás těžký vstřebat ztrátu milovanýho človíčka.A to se stalo mě. Připadám si trochu jako blázen,že ti píšu.Do nebe nebo kde to si pošta bohužel nechodí. Ale doufam,že si tu aspoň trošinku se mnou a čteš mi přes rameno.Nebo prostě jen víš co cítim. Sakra byla sem už skoro smířená se svým osudem a pak ses mi ztratila. PROČ ?? Proč se musí tak ošklivý věci dít ? Copak není na světě už dost bolesti? Snad se to někdy dozvim. Třeba až se dostanu tam kde si ty. Doufam, že si pak pořádně pokecáme. Zatím, než se setkáme, se měj moc hezky a čekej. Mam Tě ráda. Já.
Krel
05. 07. 2001
Dát tip
tak to je.................................................................................................................................smutný, tak hrozně moc smutný...já chtěl bych toho tolik říct, ale nemám slov, neumím vystihnout všechny ty myšlenky............ !*

JiKo
25. 11. 2000
Dát tip
Zdali tě slyší jistě má i moc ti to sdělit...

Lasy
01. 11. 2000
Dát tip
Hajzle !!! :-) rozbrečet mne takhle před půlnocí, je to tak? myslíš to vážně, proč se ptám, je to tak, viď? mám Tě rád Lasy

Saxanka
23. 10. 2000
Dát tip
Ne tak jsem to nemyslela! Myslím,že psát pod něco takového kritiku,nebo prostě cokoli je strašně zbytečné... Oni stejnak žijí v Nás!!!!! Jsou v motýlech Jsou v zrnkách písku Jsou v srdcích stromů Jsou To Naše mrtvé Lásky....

Albireo
23. 10. 2000
Dát tip
Tvé povídání dělá čest Tvému nicku. A kdyby sis dala víc záležet na gramatice a pečlivém naťukání do klávesnice, neminul by Tě můj tip.

Merle
23. 10. 2000
Dát tip
nedokážu vymyslet nic, co bych ti k tomu dokázal napsat... je mi to líto

upřímná
23. 10. 2000
Dát tip
Já vim,ale po pravdě,sem prostě hrozná :o)) Dík,příště už budu dávat pozor :o)

Saxanka
22. 10. 2000
Dát tip
Znám, a proto snad vím,tady jsou slova strašně málo a jsou tak zbytečná... Připadám si malá ,tak strašně malá....

upřímná
22. 10. 2000
Dát tip
Díky za pochopení Saxanko.Je mi strasně líto,že to nemůžu pořádně vystihnout slovy.Moc bych chtěla ale.......nejde to .

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru