Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pankáč, tramvaj a román

Výběr: sleeping_beauty, dream
29. 11. 2004
17
2
7278
Autor
Zbora

Konec koncertu.
Přídavky předem zavrženy.
Cestou z Roxy
tramvaj, průvan, Italové.
Pankáč čte.
Cože?
Ten pankáč čte.

Kožená příslušnost
záda v "U"
ruka na stehně
smích Italů.
V noci Žižkov patří cikánům.
Pankáč čte.

Zelený vlasy
žlutý stránky
fakt žlutý
nekecám
jasně, je to klišé
ale život prostě někdy klišé je.
Pankáč čte.

Rozpadá se původ slov
koloncifry pitky zažily
stránky zžírají se touhou sousedit
zpřeházené pocity.

Kde jsem to měl, sakra, vystoupit?

2 názory

Zajímavý zážitek :o) Jo, dobrá *

kysák
02. 03. 2005
Dát tip
čeče..já v pondělek byl s čoklem ve stopě..náramný povídám!..a dneska?..dneska sem byl hodit očkem na Hostíku..kamaráááááde! všude ideální podmínky na čertovský prkýnka:o) muhehe...

Zbora
02. 03. 2005
Dát tip
Huhuhu, už to voskuju :o)) ...a měruňku sebou :o)

kysák
01. 03. 2005
Dát tip
i na běžkách může bejt konečná...rumová vánice např...a zubař by mohl mít ordinaci v depu..ušetřilo by se za anestetikum:o)

Zbora
01. 03. 2005
Dát tip
:o)) Jo, na běžkách je prdel...vyrazíme zase v sobotu? My jdeme v pátek na psytrance, takže bych se ještě pořádně dodělal "o)))

Zbora
28. 02. 2005
Dát tip
...anebo můžeš projet depem a dát si to ještě jednou dokola :o))) Já furt řikám, že je lepší chodit pěšky....nebo jezdit na běžkách :o)) ...nikdy se Ti nestane, že Tě buděj na konečný...maximálně Ti tak někde zpřelámou hůlky, nebo vyrazej zuby...viď? :o))

kysák
25. 02. 2005
Dát tip
"zpřeházené pocity"..konečná stanice..prosíme vystupte :o)

MilanH
20. 12. 2004
Dát tip
Zelený vlasy žlutý stránky fakt žlutý nekecám Taková hravá TIP

Zbora
07. 12. 2004
Dát tip
Popravdě neznám. Je to hnutí, nebo skupina?

Noe1
07. 12. 2004
Dát tip
:-) zatím jen avi, přečtu si pozděj v klidu

Eilil
07. 12. 2004
Dát tip
jůůů to je bomba.. :o) to je jízda.. :o) a jaktože mi to uniko.. :o) rozhodně klub a tip

Zbora
07. 12. 2004
Dát tip
rebecca13: Hmm, tak ty neznám, ale určitě se na ně pozeptám kamaráda. Ten má všechny podobné záležitosti v merku. Já z této scény znám spíš ty komerčnější věci typu: Už jsme doma, Visáče nebo Slýže Eilil: To byla :o) Klub ctitelů práv tramvají? Koukám, že je zde myšleno na všechny :o) Dík.

Noe1
07. 12. 2004
Dát tip
jo, je to výbornej obrázek *t

Zbora
07. 12. 2004
Dát tip
Díky, není nad to občas si trošku zamalovat. :o)

Noe1
07. 12. 2004
Dát tip
zamalovat? zamilovat? zmalovat? ;-)

Zbora
07. 12. 2004
Dát tip
:o))) to můžu.

Zbora
06. 12. 2004
Dát tip
ponetka: hmm, dalo by se říct, že celá báseň je zbytečná, a myšlenka by si zřejmě zasloužila zpracování úplně jiné, ale, jak už jsem napsal výše, zkoušim co se dá. Díky. :o) rebecca13: Taky jak u koho. A taky díky. Začíná mi tady vznikat taková malá galerie názorů na Punk. :o)

ponetka
03. 12. 2004
Dát tip
mně se líbí, jakým stylem je to psaný...jen ta třetí strofa, tu bych úplně vypustila, příjde mi tam zbytečná, ale konec už zase dobrý

Makča
02. 12. 2004
Dát tip
já viděla jednou pankáče, jak hrál na klavír - to mělo sílu jak prase, pak zaklap víko, objal piáno a usnul, protože byl vožralej..připomnělo mi to:-) * klišé je klišé

Zbora
02. 12. 2004
Dát tip
Taky mám podobné zkušenosti s čírama. Někdy mě hodně překvapí, jindy hodně vytočí :o) Klišé je slovo. :o) Dík.

John_Ceder
01. 12. 2004
Dát tip
hele, né že by se mi to jako líbilo, ale ten poslední řádek to kazí..

Zbora
01. 12. 2004
Dát tip
jo, možná jo.

Zbora
30. 11. 2004
Dát tip
Minim Sladkyj: Ja, natűrlich. Danke. Grűss Gott. Alternative: doufám, že tak hluboko neklesnu...doufám. :o))) Sn_vojáček: Taky mám ten pocit, sice je to takový blboučký, ale pomůže to. Dík bohus: jo to byl ten tvůj? Hele, tak ho při příštim vydání nech opatřit nějakejma slušnejma deskama s šitou vazbou. Tohle byla vážně hrůza. :o) sleeping: vpodstatě nepotřebuju, jen jsem chtěl ještě umocnit zpřeházené pocity. Možná zbytečně. Díky maia: posléze jsem to přecijen zjistil, nicméně už bylo pozdě. Dík Take_Five: V básni, nebo ve skutečnosti? Permon9k: jojo, je to držák. Kouzelná: Ve Zlíně nemáte Italy? To se máááté.

Zboro, kurnik.... eštěže nejsu ze Zléna.... :-))

Zbora
30. 11. 2004
Dát tip
sleeping: Děkuji kritíku, příště si dám pozor, abych se tomu nevyhnul. :o))

Zbora
30. 11. 2004
Dát tip
Kouzelná: Tak v okolních lesích no. Tam nepobíhaj?

Zboro, huaaa..... nee.....rači..... :-))) a pšššt... :-))

Take_Five
30. 11. 2004
Dát tip
v básni..:)

Sally
29. 11. 2004
Dát tip
A pankáč si kupodivu četl...

vesuvanka
29. 11. 2004
Dát tip
Mně se líbí, má atmosféru a nejvíc mě zaujali Italové..... TIP

Sally
29. 11. 2004
Dát tip
Mně na tom vadí moc věcí... Ale třeba nějak špatně chápu. Tak trochu se mě tohle dílko negativně dotklo.

Nicollette
29. 11. 2004
Dát tip
pankáči sou the best

Zbora
29. 11. 2004
Dát tip
Elirena: napadlo mě to po cestě tou tramvají. Když jsem vystoupil, jen jsem to hodil do mobilu a tak už nechal. Je fakt, že jsem nebyl zcela při smyslech. Sally + Nicollete: Nemám nic proti pankáčům. Ale tohle mě prostě nějak vzalo. Půl jedný, tramvaj plná opilců různých ras, národností a rozdílných sociálních statutů, bordel a smrad, a ten, od něhož, by se podle zakořeněných předsudků dal očekávat největší nářez, si sedí v klidu v rohu a čte román. vesuvanka: díky. Já z Italů mám husí kůži, je jedno, v jak velké skupince cestují, ale vždycky jich je "všude plno".

Nicollette
29. 11. 2004
Dát tip
já čtu taky knížky :-) a taky posloucham punk.... přeeedsudky :))

Sally
29. 11. 2004
Dát tip
No, tak asi právě proto - nesnáším předsudky...

Florencie
29. 11. 2004
Dát tip
Taky v tom cítím něco takovýho... předsudkovýho. Nevím co je na tom divnýho. A taky ta ŠPÍNA představovaná Italy a cigány... No nevim.

Zbora
29. 11. 2004
Dát tip
Alt: dobré zažití. Trochu jsem se bál, abych se nedostal do X-files :o)) Možná příště. Sally + Florencie: asi nemá smysl něco dalšího řešit. Prostě to tak cítíte, což mě celkem mrzí. No, nedá se nic dělat.

tak tak..predsudky z toho dost kricia...trochu znervoznuje...pripomina spolocenske stereotypy... ale mozno uz len preto zaujme...:)))

Zbora
29. 11. 2004
Dát tip
fallen: jo, takhle jsem to cítil v inkriminované tramvaji. Bezva.

chapem...nastve, ale..tak uz to na svete chodi... ...zmiesane pocity, hm?

hezká momentka.... to je hold to velkoměsto, tady by se to stát nemohlo.... :-))

Mannaz
29. 11. 2004
Dát tip
To jako, ze si lide obecne a nespravne mysli, ze pankaci nectou?

nickey
29. 11. 2004
Dát tip
ok

ysalamiri
29. 11. 2004
Dát tip
dobrý...i když teda i pankáči čtou :o)) *

Zbora
29. 11. 2004
Dát tip
Mannaz: tak. ysalamiri: já to nezpochybňuju. Právě naopak. Vím, že někteří z nich čtou nesrovnatelně víc, než někteří managerové. Nejde o skupinu, jde o jednotlivce.

Mannaz
29. 11. 2004
Dát tip
A neni to spis jenom stiha? O pankacich se prece obecne vi, ze si ctou knizky o fetu, o chlastu a o tom, jak je spolecnost k nicemu ... ne?

Scatt
29. 11. 2004
Dát tip
pankac je vpodstate nadavka... nevim, je to cely nejaky divny.

Zbora
29. 11. 2004
Dát tip
jo? No já nevim. Moje sousedka si třeba myslí, že neuměj číst vůbec. A chlápek z vedlejšího vchodu by je všechny postavil do řady a zastřelil. Né, hele, já fak znám jednoho, co číst neumí, přestože se mu za deset let podařilo vychodit osmiletku, a pak znám ještě jednoho, kterej vystudoval Právnickou fakultu UK, a ten čte docela obstojně, ale je fakt, že spíš ty knižky o tom, jak je společnost k ničemu. :o))

Zbora
29. 11. 2004
Dát tip
Scatt: asi je.

frog
29. 11. 2004
Dát tip
No tak abych ti tak trochu vrátil ten guláš a pivko. S timhle dílkem ses moc nevytáh. V úvodu čitateli sdělíš, že se vracíš ze spářky v Roxy, tramvají, aby bylo všeobecně jasno. Dále se čtenář dozvídá, že v jmenovaném dopravním prostředku s tebou jedou jacísi italové a příznivec panku, který se vzdělává. V poslední sloce zjištujeme, že se ti z toho jaksi zamotala šíša, snad nadměrným požíváním v Roxy, a to tak, žes nebyl schopen vystoupit. Vezmu li to kolem a kolem, slabý námět, forma žádná, zpracování na pytel..... Zkus sochařinu, nebo maluj.

Evička
29. 11. 2004
Dát tip
stránky sžírají se touhou Zsousedit ...? :-)*

Zbora
29. 11. 2004
Dát tip
Frog - á "modlidba za jelena" se přišel podívat. Že zdravim. Jinak si to postihl velice trefně. Bylo mi vskutku prapodivně. To víš, zkoušim co se dá. Boj o tipy je urputný a vysilující. :o)) Evička: jo, a pak že nemáš smysl pro humor. Zsousedit je vážně přesnější. dík. :o)

punk rock ist nicht tot;)

Ani nevím proč, ale líbí* to opakování tomu dost pomáhá, myslím...

bohus
29. 11. 2004
Dát tip
pankáčov nežeriem; ale keď už teda tak slušne sedel a čítal ten môj román... tak to teda tipnem... :-))

maia
29. 11. 2004
Dát tip
Ja to fakt neviem, kde si to mal vystupit... :-) *

Take_Five
29. 11. 2004
Dát tip
italové..mi nějak vadí..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru