Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

For Andrew

11. 12. 2004
1
0
1362
Autor
Nika141888

Nesmazatelně se mi zapsal do života...a nějak teď nemůže odejít.Nechci ho nechat...aby odešel

Pamatuješ?

 

Noční procházky nádhernou Prahou...neustávající smích a bezstarostné povídání.Alkohol.Víno z plastu...Víno???Kolem vína tohle ani neprošlo.Ale stačilo to.Stejně tak,jako mě stačilo pouhých pár dní na to,abych se zamilovala.

 

Vzpomínáš?

 

Václavák.Zima a mráz.Políbil si mě a v tu chvíli se začal sypat sníh.Políbil si mě znovu a začala něžná sněhová vánice.Říkal si,že ten sníh je pro mě.Bůh je tvůj kámoš.Máš to s nim domluvený.Bůh je podle tebe negr,viď?A možná proto nám to takhle dopadlo.Ztratila sem kluka,při jehož polibcích začal padat sníh.

 

Omlouvám se:

 

Chtěla sem tě jen pro sebe.Já zapomněla-si člověk s vlastním životem.V létě si na mě ani nemyslel,a pak...hádky o bolestech a zapomínání.Vzpomínání a pláč.Milujeme se...my to zvládneme...tohle si říkal.A já ti věřila.Chyba.Zapomněla sem,že ty se rychle vzdáváš.Nechce se ti bojovat.Nechce se ti něčeho se vzdát.Ani pro lásku.A já?Vzdala sem se svých osobních ideálů...svých hodnot a snů.Teď to už nejsem já...

 

Proklínám sebe:

 

Za chyby a pláč.Za věrnost a nevěru.Za slzy a pokoru.Za smrt bez důvodu.Za lásku bez východu.

 

Proklínám tebe:

 

Za slabost a odmítání.Za lži a věčné hraní.Za sliby a umírání.Za polibky a objímání...Ty víš...láska je mou paní...

 

 

Pocity a emoce.Není pro mě nic víc.Neznám větší a silnější pocit než je láska.To že ty ji oželíš kvůli zábavě nechápu...a nikdy nepochopím.Miluju tě...a to je to jediné

 

 


Feanor
02. 01. 2005
Dát tip
líbí, první část je velmi povedená, proklínání už tolik ne, ale závěr opět ok ~

stewewonder
13. 12. 2004
Dát tip
Pises hrozne silne .... verim ze kazde slovo tu bylo zaplacneno monoho slazami ... *

Nika141888
13. 12. 2004
Dát tip
stewewonder: dekuju.tohohle si moc vazim...tesi me ze je to z toho citit:)dekuju

Nika141888
12. 12. 2004
Dát tip
Nicollette:Dik:)

Nicollette
11. 12. 2004
Dát tip
Andrew je někdo z Písmáku? Bohužel ho neznam a i kdyby, nemohu kritizovat tvé pocity

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru