Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jirka

21. 12. 2004
6
0
12169
Autor
cubka

inspiraci mi dala denni casta potreba Klipeta ;)

Jmenuji se Jirka.
Můj domov je dirka.
Žiju pro ten sen,
podívat se ven.

Hnědou barvou vládnu.
Až vytlačí mě - spadnu.
Spláchnou mě, pak uplavu,
navštívím snad Vltavu.

V řece rozpustím se hned,
pár červů pustím na svět,
proto litujte mě malinko,
Jsem Jirka - Vaše hovínko.


Honey
11. 03. 2005
Dát tip
.o))) *

Šákos
17. 02. 2005
Dát tip
bratranec hovínka ze South Parku;-)

Nuže, milý blbý a nechutný autore, namasíruj si chodidla, přesně za hodinu a půj si půjdeš na pódium pro histericky první Zlatou plaketu Klubu emnic a citových ekzémků.....

Míšo, přijmi ode mě upřímnou gratulaci, páč ve 12 hod. tu nebudu, takže seš první, ale rozhodně ne poslední a zlatou plaketu si řádně užij.... :-)) mlask virtuálně... :-))

cubka
14. 01. 2005
Dát tip
kvetinko, diky a posilam virtualni cmuk :) a vis kdo je druhy? klipeto.. :))

A je to tady!!!!!!!!


Ctěný autore, Na vědomost Ti dáváme, že v souladu s etickým kodexem Klubu emnic a citových ekzémků bylo již čtvrté z Tvých děl zařazeno do kategorie the X-krement Files zmíněného klubu. Tvá tvorba tak byla shledána dostatečně sračkózní a k tomuto faktu bude přihlédnuto při čtení Tvých děl budoucích - která už do klubu zařazována nebudou, ale již na ně jako na X-krementální bude pohlíženo automaticky. Přijmi tedy Zlatou plaketu X, udělenou za Tvůj nesporný přínost na poli X-krementální tvorby. Jistě pochopíš, že přání: Jen houšť a větší kapky zavání průserem. Vězíš-li tedy v produktech své tvorby až po krk, pak Ti alespoň přejeme, ať hladina nestoupá!

cubka
14. 01. 2005
Dát tip
hm, zde jsi zapomnel na zluty background :)) presto dekuji, jsem pocten, ze si nekdo dal praci s tak pohlednou HTML plaketou :)

Žlutý podklad patří pouze na tvojí autorskou stránku....

Zbora
14. 01. 2005
Dát tip
Krásně se zde vyjímá...radost pohledět.

Pišta se zasek překonal.... :-))

zesek překonal... .-))

alteeee.... :-))

Tva basen se mi mooooc libi:)! * Nikdy bych neverila, ze zrovna tohle tema rozpouta tak velikou debatu:)....

cubka
08. 01. 2005
Dát tip
diky, potesila jsi me mooooooc :)

šikulka... :-))) uhád... a na Tebe dycinkyyy... :-))) vono stejně to je tak cca jedno slovo z 6-ti co ovládáš, že? :-))

cubka
27. 12. 2004
Dát tip
nějak tam postrádám "šukat" :)

alte, mno, já myslím... na chlapa..... ano, víc k životu fakt nepotřebujete.... :-)) no to chci... hech.... po držtičce, co? :-))

cubka
27. 12. 2004
Dát tip
už se perou

kdo se pere? Já to chci taky vidět... :-))

alte tsch... já nejsu stydlivka... náhodou, včera jsem ukazovala spodní prádlo v úzkém kroužku..... hezké..... slintali šici... :-))

cubka
27. 12. 2004
Dát tip
sliiiiiiint, nepokoušej mou představivost ;)

představivost? :-))) chachááá.... :-)) si představ medvěda, ohol ho, přidej mu hrb, chlupy na hlavě, velkej nos, bradavici na nose, šest prstů na každé ruce, 15-ky nohy.... a vona Tě ta představivost přejde..... :-))) altíku, mno já za to nemůžu, žes tam nebyl....btw vo nic si nepřišel... :-))

alteeee Ty seš jelitoooo..... :-))) je skovaná tak, že už ju asik ani nenajdu... :-))

cubka
27. 12. 2004
Dát tip
ta představa mě vzrušuje.. už proto, že ji říkáš Ty :)

Mííííšooooo....... :-)))) plácnu Tě..... heleď jsi asik postiženější, než sem si myslela..... to mělo bejt na vodradění... :-))

cubka
27. 12. 2004
Dát tip
mě jen tak něco neodradí, ani představa plácnutí.. :)

ani čarodějnice, zlá, baba jedna protivná? :-)) představa..... jo, představy se můžou rozplynout, naštěstí... :-))

cubka
27. 12. 2004
Dát tip
carodejnice? bosorka? proc ne? Urcite mas nastudovano i neco z taju tantricke magie.. :)

Ty mi něco tajíš, že jo? a proč jo, že? bych Tě neuhranula.....:-)

cubka
27. 12. 2004
Dát tip
tajim a Ty me take :) Myslis, ze ovlivnis to, zda nekoho uhranes/neuhranes? To je spis na vuli, vire a chteni druheho.. :) Alespon s voodoo to tak funguje :)

Já Ti nic netajím..... :-) A myslíš, že ne? :-)) Není potřeba víry ani vůle ani chtění.... :-)) tedy jestli myslíme to uhranutí, co si myslím já... :-))

jůůů Ty mi dáš tralala? Mno tak to se těšíííím.... jupííí... :-)) a co na tom hajzlíku děláš? :-)) gumídkovice můžu.... páč když piju tvrdý alkohol, tak pak moc vyvádím... :-))

alte.... :-))) takhle veřejně nemůžu..... ale upřímně? :-)) nikoho to nenechá chladným.... :-)) brou... a krásný sny... :-))

altíku.... :-)) něco si musím nechat i pro sebe..... :-))) se vodhaluji velmi, velmi pomalu a tak nějak enem pro určité lidičky... jinak su děsná potvora.... :-))

cubka
23. 12. 2004
Dát tip
nechcete psat scenare pro venezuelske telenovely? ;)

altíku jak grrrr? :-)) ach, ani nevíš, jaká je to pro mě lichotice... :-)) alte, ty hadomrchožroute... si to nepřivlastňuj.... já jsem to taky psala... !! :-))

altíku... hech, jako nejsu blondýna a blbá taky nee... sme se domlouvali, že já to napíšu, ty to vopravíš a pošleš..... heleď nemáš ty toho Němca? :-))

cubka
23. 12. 2004
Dát tip
nenechte se rusit, klidne pokracujte, ale pro udrzeni sledovanosti obcas zaradte i neco intimniho :)

altíku, tak to jsem si nemyslela, že to bude s Tebou až tak špatné.... :-)) žádnej Debakl a meč k tomu neznám prďolo ... :-)) hech, von altík s intimníma partiema má vlastní vodřený zkušenosti... :-))

cubka
23. 12. 2004
Dát tip
altiku, a uz jsi nejakou fifinku odrel? :)

altíku, a pročpak do toho pleteš fifinku? :-))) to je něco jako ofinka, že? :-))) mno, ale zato fifiňáka? :-))

cubka
23. 12. 2004
Dát tip
nebo myspulina? :)

hech, fifák je nos.... :-))) ten budeš mít vodřenej vod mojí ruky... :-)) Míšo: hech, no, já nevím, jak mu říká.... třeba Ty můj brouku velkej.. :-))

mno, mezi vočima je nos.... ne podle mě, ale tady u nás na moravě.... :-)) Zábřežáku... :-)) a poď na pokec... mi tam chybíš a fňukám....

cubka
23. 12. 2004
Dát tip
kde mate pokec? :) mame s klipetem na IRCNetu zalozeny kanal #pismak , tak kdo vi jak, muze prijit, ale ted jsem tam jen ja, klipeto jel za maminkou :) Kdo nevi jak, tak jsem udelal malou gateway (branu :) pismak

mno, tady na písmoňovi jsme.... vlevo odrážka Pokec.. .:-)) alte, nevyhodil, ses nechal vyhodit.... :-))

altíku, já Tě vážně beru enem když napíšeš oslovení... :-))) ale co je zatím....hech.... ani slovo vážného.... a nesimtuj.... bo se poslimtáš... :-))

Milý autore, na začátku příštího roku ti bude naším klubem slavnostně udělena Zlatá plaketa X, o místě a čase konání obřadu budeš včas informován.

cubka
22. 12. 2004
Dát tip
Milý redaktore, kvůli Tobě jsem musel opustit linuxovou konzoli a nastartovat X-ka, aby mohl jsem vzdát dík slavnostnější formou a tedy s diakritikou. Vážím si tohoto ocenění a doufám, že přispěje k rozvoji a popularizaci fekálni poezie, kterou prosazuji ve svých dílech.

alte, co máš z toho, ono je dycky někdo poslední.. :-)) tak nějak se divím, že to nejsem momentálně já... :-)) tak zas příště cubka: určitě... .-))

alte.... hech, no jako to mluvíš vo sobě, ju? :-)) pozor, aby Tvoje držka nevypadala, jak Tvoje pozadí... :-))

hehe, altíku, po dvou? hech a kterých dvou? :-))

cubka
22. 12. 2004
Dát tip
ale klidne pokracujte, mam u toho kukurici a colu ;)

po dvou pivech? hech, mno to já mám teďkonce za sebou půllitra jelzina - zlatého... mňam, naštěstí nikam nemusím, takže sedím a za chvilku půjdu hají... heleeee, proč mě chceš zasek mlátit? Vidíš, a vono to nevadí....:-)) chachá, tak si jednu střihni a pořádnou, jako vodemi... :-)) a je to.. tralala.. :-))

Morphy
21. 12. 2004
Dát tip
jestlis fakt Jirka škoda, nepřečteš si to už *t

checht a avi

klipeto
21. 12. 2004
Dát tip
hehe, kandidujes dobre :) t*

Aaa, klub má dalšího Pampaliniho....:) Díky Krásnoočko! :) Volám souklubníky ku hlasování - navrhuji kategorii X!

Jo, a ˇapeluji na zodpovědné hlasování, neb autor by se tímto dílem stal historicky prvním nositelem Zlaté plakety X...

...a zavolejte někdo Zboru...

Zbora
21. 12. 2004
Dát tip
Zbora souhlasí a přeje budoucímu novopečenému nositeli, nechť si plaketu ve zdraví užije. K zařazení bude muset postačit souhlas alta, neboť kytka odjela neznámo kam a Písmáka již do konce roku nenavštíví.

kakání
21. 12. 2004
Dát tip
Nemohu jinak než s obrovským tipem***** toto téma je na písmáku značně opomíjeno:-( asi bych měl něco zase vložit

Kytka odjela, aniž by upozornila???? Hlasuji pro udělení důtky!

no, těší mě Jirko

McClare
21. 12. 2004
Dát tip
Pekny...ftipny...*

Sunmoon
21. 12. 2004
Dát tip
o)))))

Ružbach
21. 12. 2004
Dát tip
A ja som si myslel, ze sa volas Wolfgang

Souhlasím s X, ale paketu neuděluju, upozorňuju.... a ne do konce roku, ale do po vánoc... Zboro, Zboro... chjo... :-) a žádná důtka... huš...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru