Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Katedrálám

Výběr: Print, Lyryk, Induan, Vesly
06. 01. 2005
26
0
7857
Autor
Zbora

V nepořádku vět

zakleta prosba

němě

sžíravě důstojná

 

Jen

touha po závrati

a tma

tma, co nezná poselství

 

Lehce zakloněný

pravý úhel

hlásá o přesnosti

z rukávů vytrácí katedrály

 

Nohy k zemi spíná

do nebe

schválně

nedohlédne

 

A Bůh

za dveřmi vzlyká

šperhák na futru

v hospodě sekyra

 

Do špalků vklíněný

včerejší pot

když neděle

arogantně komíhá

 

Zvony nezvoní

jen dutě tlučou


Jazena
20. 07. 2005
Dát tip
Ano. Pěkné. *

supizmus
21. 06. 2005
Dát tip
pěkné, takové přemýšlivé

Vesly
02. 03. 2005
Dát tip
Hmmm tahle se mi moc líbí! Je taková zadumaná a symbolická...o) Má co říct... "A bůh za dveřmi vzlyká šperhák na futru v hospodě sekyra" Paráda... poslední dvojverší je opravdu skvělé... Tip* mé nej... A Výběr! P.s.- Za tohle si opravdu zasloužíš pochvalu... Nějak mi to připomělo Holana...o)

Zbora
02. 03. 2005
Dát tip
Posílám poděkování...a červenám se :o))

Fairiella
08. 02. 2005
Dát tip
Mně se to moc líbí, vyvolává to takovej nepopsatelně zvláštní pocit... t*

Zbora
08. 02. 2005
Dát tip
Díky Fairiello.

Zbora
07. 02. 2005
Dát tip
Neboj, o nic zajímavého jsi tím nebyl ošizen. Papa :o)

Induan
04. 02. 2005
Dát tip
No, jak říká klasik: Balancuje to na tenké hraně mezi výjmečnou genialitou a naprostou zhovadilostí :) t.

Zbora
04. 02. 2005
Dát tip
Induan :o)))) teď je otázka, kam se to převáží...díky za zastavení a kritiky.

mě to nudilo, ale ocenění se jí dostalo asi zaslouženě jen mě zajímaly i další odezvy no, ale tady je to o hubu, když se tu četuje, že tak radši nic:)

Zbora
04. 02. 2005
Dát tip
Nenech se oklamat...ač to tak nevypadá, jsou to klubovní porady :o)

může to být cokoliv, to už je vaše věc:) důležité asi možná praděpodobně třeba je, že že by se v tom prase nevyznalo a pro nás, kteří si rádi přečteme i názory jiných, je to poněkud nasrávací :) tak ahoj ahoj

Zbora
31. 01. 2005
Dát tip
Emmmmma: bojim, bojim :o)

EmmmaV
29. 01. 2005
Dát tip
nejni zač...ještě se na tebe chystám:))

Avenarius
28. 01. 2005
Dát tip
Mě se líbí, nápaditá, konec je dobrej. Místama dost komplikovaná skladba slov ("němě sžíravě") způsobuje ale určitou nepřehlednost.

Zbora
28. 01. 2005
Dát tip
Emmma V: díky za Tvé návštěvy a kritiky. Potěšila jsi mě. :o) Avenarius: díky za připomínku.

EmmmaV
27. 01. 2005
Dát tip
mě se líbí_:) t

Zbora
14. 01. 2005
Dát tip
Ne, bylo by to vozem plně naloženým cukrovou řepou, dcero.

zavolám na Tě sociálku, že mě chceš ubližovaaat.... :-)) heleď, co kdyby jsme si založili takovou malou diskuzičku na ty naše výlevy... :-)) bysme tam mohli všechno překopírovat a nikdo by nás nevyhazoval.... :-))

Zbora
14. 01. 2005
Dát tip
To by nebylo vono...(klidně můžem pokračovat jenom tady, ale zmizí to kouzlo okamžiku :o)))) U kakuloje jsem se lek aby nesmazal dílka i s našima oduševnělýma kritikama...tak jsem je překopíroval do Wordu :o)) ...a hodlám je vydat knižně :o))) Bude se to jmenovat Hovory s Kytkou :o)))

doufám, že o zisk se rozdělíš.... 80 procent mně a zbytek na dobročinné účely... :-))

Zbora
14. 01. 2005
Dát tip
Nene, celý zisk jde na konto organizace pro záchranu populace japonského slimáka džuo-li-chimono.

V tomto případě je mi jedno, jak mi říkat budeš... :-)) když to bude všechno pro mě, tak i slimáka beru.. :-))

Nestěžuj si!!! Beztak Ti to dělá dobře a jenom to mlhavě maskuješ, na to Ti neskočím.... :-)) aha, takže já jsem nic... dobřeeee si budu pamatovat, przniteli... :-)

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Nezaznamenal jsem, že bych si v poslední době měnil nick...proč nazýváš mě takovým podivným slovem? A co to vlastně znamená...nejsem zběhlý v těchto výrazivech...není to, doufám, něco uraženíhodného :o) Budeš si to pamatovat jó??? hihi ...takže si to někam napíšeš a pověsíš na nástěnku abys nezapomněla, kams to založila? To mi připomínkuje jak jsem včera hledal telefón...nedělám si srandu...zní to docela neuvěřitelně...ale já jsem přes hledání expert...prošmejdil jsem celý auto a po pěti minutách jsem zjistil, že ho držim v ruce...ten telefón přirozeně (aby sis odpustila Tvé oblíbené nemístné poznámky) :o)

hmm, v jedné ruce telefon a v druhé... hech.... klacík? :-)) jo, pověsím si Tě do průvanu na nástěnku.... :-)) nene, je to lichotka.. hech... :-))

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Tak lichotka...oh tak to jsem tedy hluboce potěšen! Jo Ty mě pověsíš do průvanu...aha...už to chápu...chceš abych nastyd, neodjel na hory, a musel se s Tebou kurýrovat. Co máš furt s těma klacíkama? By ses pořád někde štárala...

To bys měl být potěšen, enem nevím, jestli hluboce... :-)) JOjo, safra a já si myslela, že na to nepřijdeš... :-)) zas tak průhledné to nebylo... :-)) Já bych se šťárala? :-))) no, to by asik bolelo.. :-)) Tebe

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Vskutku nevím co ošklivého si o Tobě mám myslet :o) Hluboce umim...no, to by asik bolelo zas Tebe :o))

Zbora
13. 01. 2005
Dát tip
Ty si se mě lekla?

lekla, nelekla peníze dej a pak běž.... říkám Ti, že nemám, co jsem měla to mi vzali... :-)) su postižená.... :-)) no jo, ale jsou tam fakt hezký dialogy..... až mám strach, že z toho vyleze pohádka ne pro děti, ale pro dospělé.. :-)) Myslíš, že by mě to bolelo? No to nevím, pokud by to nebylo nožem.... :-)))

Lotoska
12. 01. 2005
Dát tip
ajaj, tady se to hezky strhlo a ja u toho nebyla:-) slovni boj, uzasny! nechcete pokracovat_ se mi to dobre louskalo:-) No Zbora, diky za radu, nekdy se nad tim zamyslim, ale ted je jeste brzo... a z toho slovniho boje se mi to zas tak spatny nejevilo:-)) Jo a zeptat se me na komplex z mladi, taky zacnu kousat!:-) Uz jenom, protoze mlada jsem byla a jsem a budu!!:-))

tschhh..... si o sobě myslíš..... Tě někdo sežere dřív? :-)) hech, že mu přeju upřímnou soustrast tedy... :-)) Lotosko, jasně, já ho zničím, zdevastuju zkoulím do válečku a zakopu na nábřeží 3 m hluboko... :-))

Lotoska
12. 01. 2005
Dát tip
květinko, klidne to zkus, ale s kym jsi se tu pak takhle bajne skarlila? :-) vis jak se to rika....co se...to se.... no ale jako ja ti branit nebudu:-)

ale houbičky.... von mi už saje krev dlouho, s ním budu muset provést něco... a nebo to nechám na někom jiném co s ním provede a já se jenom pak budu s úsměvem dívat, co z něho zbylo... :-)) Ale je fakt, že by mi to chybělo....:-)) přiznávááám.... ale pšt, Zborovi to neříkej, by si o sobě moc myslel... .-))

ale houbičky.... von mi už saje krev dlouho, s ním budu muset provést něco... a nebo to nechám na někom jiném co s ním provede a já se jenom pak budu s úsměvem dívat, co z něho zbylo... :-)) Ale je fakt, že by mi to chybělo....:-)) přiznávááám.... ale pšt, Zborovi to neříkej, by si o sobě moc myslel... .-))

Zbora
12. 01. 2005
Dát tip
Houbičky já rád :o))) Kytko, jsi sadistka...a já nejsem komár...to jenom abysme si ujasnili role :o) Lotoska: mlada jsem byla a jsem a budu. To je fajn náhled...líbí se mi...doufám, že Ti to dlouho vydrží! :o)

Zase mi lichotíš.... si o sobě budu moc myslet - przniteli... :-)) hech, komára znám, hech, stačí plácačka..... a jekej byl komár, že? :-))

Zbora
12. 01. 2005
Dát tip
Už si někdy viděla sedmdesátikilovýho komára? Bych ti tu plácačku řádně zaneřádil...ale stejně...než bys mě stihla uplácat k smrti, tak bych Tě komletně vysál.

hech..... Ty sršíš dneska humorem.... nebudeš tedy náhodou sršeň?? těch se teda bojím - vzhledem k alergii na takové potvory... :-)) vysál....hech... vysááál... hahaha... :-)) mě nutíš k smíchuuu... haha.. vysáál.... :-))

Zbora
12. 01. 2005
Dát tip
Ne! Jsem zršeň - zvláště rozšířený šeroplachý ekvilibristický ňouma...opět můj neotřelý a hrubě originální vrozený humor (radši upozorňuju)...a necháš mě už spát?

O čem jsi to teď psal?? :-)) ňouma nejsi!!! to předtím jsem nějak nepojala.... humor a Tvůj možu.... díky a proč bych nenechala? Tě nedržím brouku... :-)) Nebo jooo?? :-)))

Zbora
12. 01. 2005
Dát tip
Mě bombardýruješ samýma avízama a kritikama a kdovíco ještě...a já jsem zvědav, kdože mi co píše pěkného takhle navečír...nikdo, to jenom plevel mlátí na okno. Nepsal jsem vůbec o ničem, jako již tradičně, nepojetelně :o)

Zbora
11. 01. 2005
Dát tip
Eilil: potěšilo, že se Ti líbí :o) Kytka: Už jsem se tam zastavil a musím konstatovat, že vážně zdrsňuješ, bojim, bojim (i když s ironickým nadhledem Ti to jde líp :o)))))

bojíš? hurááá.... já su ironická jak vlastenec, mno vono tam moc ironicky nešlo..... no.... se polepším... :-))

Zbora
11. 01. 2005
Dát tip
Jak je ironický vlastenec, prosim Tě?

Ty necítíš tu jemnou niaci v těch dvou slovech? :-))

barbare!!

Zbora
11. 01. 2005
Dát tip
Co je niace?

Zbora
11. 01. 2005
Dát tip
Dislektičko!!

omlouvám se, píšu rychle a tak mi někdy nějaké písmeno vyskočí... niance.... nedomýslo....!! disortografe!!

Zbora
11. 01. 2005
Dát tip
Necítím, jsem necita.

Jsi necita... kytičky chceš ušlapat.... Zle se ti pak povede za ruku tě odvede....a neřeknu... :-))

Zbora
11. 01. 2005
Dát tip
Nějaká Tvoje známá...předpokládám :o)

hech.... předpoklade prznící.... :-)) jasně, pošlu na Tě divočáky, havrany a divé ptáky, přivedou Tě záhy zpět, pak Tě slupnu na oběd... :-)) hech, tak to rozhodně nee, si už na moje zuby moc starý maso... :-))

Zbora
11. 01. 2005
Dát tip
Ještě budeš prosit, aby sis mohla kousnout...počkej, ale to už bude pozdě!!!

hech.... se neptám, natož prosím.... rafnu a trhám... :-))

Zbora
11. 01. 2005
Dát tip
Nebude koho se ptát, nebude koho trhat, ni rafat, už budu zkonzumován a Ty ze mě nebudeš mít ani kosti k ohlodání :o)))

Lotoska
10. 01. 2005
Dát tip
*

Zbora
10. 01. 2005
Dát tip
Kytí, omluv netřeba, Káju neznám, začal jsem si jej prznit sám (nikoli Káju, ale dílo). I sebedebilnější dialogy jsou lepší, než aby tady bylo mrtvo. Ale spíš mě zajímá, co Tě přimělo k tak náhlému prohlédnutí...osobní krize? :o) Lotoska: děkuji velmi pěkně. Hezká hvězdička :o)

Lotoska
10. 01. 2005
Dát tip
já někdy nemám slov....tak aspoň hvězdně docením:-)

Zbora
10. 01. 2005
Dát tip
Mívám podobné problémy...kolikrát se mi dokonce stane, že už napsanou kritiku smáznu, protože se mi zdá blbá, a jenom vypálim t. (ale mám za to, že tím i tak dávám dostatečně najevo, co si o dílku myslím :o)

Žádná vosobní krize, tak nějak mi bylo doporučeno, že je mě všude plno.... tak se to snažím omezovat... no, upřímně, zatím mi to moc nejde, ale snažím se... :-)) Ty si prznitel? :-)) a dílek? Styď se!! jsi mě potěšil....ach... :-))

Lotoska
10. 01. 2005
Dát tip
nápodobně, taky lecos vetknu a pak s chutí smažu, jsem si dopřála chvilku kritiky sama sobě , ale neposlala:-) ...ale když už jsem si přečetla a nakonec nenalezla slov... tím jedním "cvak" aspoň dávám znát, že jsem byla, přečetla a že i bez delších vět to ve mě něco zanechalo. :-) květinka: snad se neozmezuješ kvůli druhým? :-) buď sama sebou, druhý třeba nemají tolik odvahy co ty a tak jsou radši v pozadí... ale kdo ví, jak to jejich pozadí vypadá:-)

Lotosko... :-))) jsi mě opravdu a moc rozesmála.... pozadí.... ježkovy vočenka, tak krásně bych to nenapsala...:-)) No jo, já to stejně nevydržím být zsticha... :-)) ale někdy je mě fakt až moc... :-)) a děkuji...

Lotoska
10. 01. 2005
Dát tip
no, vykouzlit obyčejně někomu úsměv, je vždycky fajn:-) ..a jestli máš někdy pocit, že je tě vážně moc, tak jsi aspoň schopna vlastní sebekritiky a ta tě třeba někdy naučí držet se chvíli potichu, ale jinak.... proč by jsi měla, když víš proč a o čem? a jak se říká, někdy je lepší vnímat a naslouchat, ale na druhou stranu , i mluvením se lecos dozvíš.... :-)

To je pravda, není nad úsměv... :-)) a už mlčííím... :-)) no, je pravda, že někdy je to opravdu o ničem, ale zase nezačínám já, že, spíše reaguji na avíza, takže je to dost těžké nenapsat nic... :-)) přesně tak, ono psát je někdy dobré, protože z úsměvů se nic nedovím... :-))

Lotoska
10. 01. 2005
Dát tip
...tak vidíš, že to jde:-)

:-)) šmarjá.... su děsná, když já se neubraňuju té mojí neřesti mít dycky aspoň na chvilku poslední slovo.... :-)) jojo, de to... :-))

Zbora
10. 01. 2005
Dát tip
Kytko, dyť Ty máš vždycky a všude poslední slovo...polemizujícímu protipólu buď dojdou argumenty, čas, nápady, nálada, nebo zdravý rozum, nebo se dostanete do takové roviny, kdy napsat už třeba jen "a" působí buď hrozně priorativně, či hloupě. Jsi postrach písmáku. Každý kdo se s Tebou pustí do rozhovoru okamžitě ztrácí veškerou vážnost a stává se hnancem :o))) Lotoska: Jsi čistá duše. Bacha na kytku!!! Hrozně Tě zkazí, ani nebudeš vědět jak!!! Ty nevíš, že je to čarodějnice? Jakmile jsi s ní zadobře, tipy Ti přibývají ze všech stran, ale běda jak se jí znelíbíš. Tě pak urane (to je nový specifický způsob uhrantí pomocí uranu). Mohl bych Ti ukázat spoustu velmi ošklivých výčnělků...a to jen za to, že jsem se jí slušně zeptal, zda nemá komplex z dětství. Takže zásada číslo 1. NIKDY SE NEPTAT KYTKY NA MLÁDÍ!!! :o))

Zboro!!!!! Skrčku Tě proměním v patník! hech, tu náladu jsi trefil.... si myslím, že ta dojde dycky.... :-)) se těším až budu skoro u všech autorů v neoblíbených... :-))

Zbora
10. 01. 2005
Dát tip
Si nějak fandíš, na to si moc příjemná, musíš zdrsnět. Zkus styl alá Sleeping v kombinaci se zuzuzu a Chroustem. Pak možná máš naději :o)

No, fandím.... safra, tak na Ty rozhodně nemám i když už jsem někde přitvrdila, viz Šaman2 a jeho první vyznání... :-)) a eště veřejné....příjemná... se tetetelím.... :-))

Eilil
10. 01. 2005
Dát tip
jůůů Zboro.. to je hezký.. :o) t

Zboro: hech... to je největší poklona, co jsi mi mohl stvořit... :-))) děkuju.... eště něco Tě napadá? :-)) Altíku, truhlíku..... já, mor? nee, tak vysoko ještě moje moc nesahá... :-)) No, jestli to nebude tím, že bacili jsi nasbíral až teď.... hech... :-)) a nežlu, si nezdravej už vod pohledu.... :-))

altíku....všiml jsi si, že zasek przníme krásný dílo našima dialogama? chjo, se kolikrát neudržím..... ale už se budu krotit... čímž se Zborovi omlouvám ..... a kaju se.... altíku, nee....taky vomluva.... a mlčím...

mno, máš na sobě tolik bacilů, že by to zabilo i vlka....:-)) hech, prej drzej.... a kde jsem k tomu přišla? Cítím to z Tebe až sem.... :-))

MilanH
07. 01. 2005
Dát tip
A bůh za dveřmi vzlyká šperhák na futru v hospodě sekyra TIP

Zbora
07. 01. 2005
Dát tip
MilanH: díky. Alt+plevel: To aby altík nechodil k Pištovi, rači, neb ten, jak známo vlka má (nehrozí doufám nakažení přes síť?).

Alimra
07. 01. 2005
Dát tip
ou, ten konec!*

Zbora: tscccchhhh sem hluboce uražena, prej plevel!!!!

Zbora
07. 01. 2005
Dát tip
Alimra: díky za navštívenku, jsem potěšen :o) Nejvoňavější a nejkrásnější ze všech rostlin: to já ne, to alt Tě tak nazval, já pouze papouchuju...a pampalinim.

Ach jo, další, co papouchuje.... Zboro, Zboro, já Tě asi praštím a pořádně... :-))

Zbora
07. 01. 2005
Dát tip
Ty bys furt chtěla někoho mlátit. Máš nějaký komplex z dědství? :o)

nee....ale někdy by si to každý zasloužil... ! Tak Tě uhranu... lepšejší? A pošlu na Tebe nějakou nemoc... třeba alta... :-))

Zbora
07. 01. 2005
Dát tip
Nééé Alta nééé, to chci být radši uranut :o)

tak uran na Tebe, no.... :-)) pro Tebe extra dávku, počkej na tu mutaci... :-)) Ti porostou výčnělky aj tam, kde bys to v životě nečekal...hech

Zbora
07. 01. 2005
Dát tip
To by mě zajímalo, kde bych to nečekal. Zase myslíš na prasárničky...podej si ruku s lobocopem...bůhví, jestli to nakonec nejsi Ty, Ty sprostoto. Fuj!

Já nejsem sprostá....tak teď jsi mě fakt urazil......s Lobem... :-( nejsem... No třeba na palci, na zádech, pod kolenem....za uchem...a tak, ne? :-))

Zbora
07. 01. 2005
Dát tip
Máš pravdu, na zádech už mi něco podobného roste...a má to bílé hlavičky...že Ty jsi mě už uranula?

:-))) že bych byla až tak dobrá... :-)

Zbora
07. 01. 2005
Dát tip
Ne! Jsi špatná a zkažená...a sama to moc dobře víš! To je na tom to nej-hroší :o)

:-)) jsem ta nejhorší! Jo, na to už sem si zvykla... :-)

JiKo: Kéž by Tě černá díra spolkla, rejpale...

Zbora
07. 01. 2005
Dát tip
...to je prokleté dílo. Všechny čarodějnice se na něj slétly. Jedna cestuje temnými minutami a hrozí černou dírou, druhá uranuje výčnělky a přitom je nejhorší a ještě je na to hrdá. Další všude cpe černé labutě a podivně blábolí...:o) By mě zajímalo, co se nakonec vyklube z vesuvanky? Bohyně vulkánů?

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Ouha, tak to jsem rád, že jsem se neska trefilo. Už si byla u kytky? Doporučenka :o)

Zboro, Tě majznu, teď si bude swan myslet, že jí fušuju do řemesla....se omlouvám swan... Jo, je mi jasný, že jsi neodolal.... su ráda, Tě můžu aspoň trochu víc hladit, že? :-)))

swan, origoš? Si děláš srandu, ne? dyť byly, byly Tvoje... holka, holka...:-)

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Kytí, jů Ty mě budeš pohlazovat? :o) Swan, neblbni, ta Tvoje věčná negace, kdyby byla aspoň trochu podmíněná :o)

jasně, pěstičkama budu do Tebe bušiti... :-)) něžně... :-)

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Kolikrát Ti mám řikat, kytko, že pestíčky se píšou bez háčku nad e a s dlouhým í. Takhle to vypadá, je to humorné, hihi, jakobys do mě chtěla bušit pěstičkama, což je z botanického hlediska nepřijatelné :o))

Nepřijatelné? :-)) No, vono jsou různý mutace, že? takže místo pestíčků mám pěstičky... prostě taková fata morgana... :-))

Je krásná*!!! Zvony nezvoní...a já si včera změnila heslo...původní bylo Dumbbell...je to název jedné mlhoviny...

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Kytko, takže ty jsi zmutovaná skleníková potvora jo? Bůhví co do Tebe všechno naprali, aby Tě vyšlechtili. Musíš být hrozně nezdravá. Fuj! :o) Vojáček: vesmír je pro mě obrovsky nepostihnutelný, vždycky když se s někým pustim do jeho rozboru, příjdu domů až nad ránem s extrémně počmáranou účtenkou a podivným pocitem v žaludku :o) Paranoid_android: á, další vesmírné těleso. Díky za něj :o)

Kakuloj
06. 01. 2005
Dát tip
tak to je parááda!! *t Zdravíme pozemšťany z mlhoviny Dumbbell :)

Fuj? tsch, nevíš co je dobré a jakej sajrat vůbec jíš....kdyby se to hodilo, jakože se nehodí, bych Ti sem hodila jednu moc zajímavou párkovou studii... :-)) já su náhodou jen výplodem toho nejlepšího odpadu... :-))

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Kakuloj: Jenže Vojáček, jak je známo, dlouho neposedí, takže teď je zrovna na cestě k hvězdě Alfa Centauris. Až tam za 23 000 000 světelných let dorazí, prý se určitě ozve :o) Kytko, párky mi sem netahej, od Tebe bych skousnul ještě studii pórkovou, ale Tvůj vztah k uzeninám znám, a navíc Tvé neustálé přesvědčování, že by se lidstvo mělo stát výhradně masožravým, by neničilo vegetaci, už mi leze hrdlem. Tak! :o)

Zdravím z Alfy... na čarodějnici lítám celkem rychle :o)

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Vojáčku, Ty máš nějaké specielní koště s ultraraketovým megapohánědlem? S kterou ježibabou jsi ho vyměnila? A proboha za co?

To to musíš tahat na světlo?!! Teď si o mi budou šici myslet, že nemám ráda zvířata... mám....třeba na paprice.... ježíš já mám hlaaad....:-)) hech, a by ses divil, no vono je to vlastně o masu bez masa.... :-)) taková alternativa... lezu Ti hrdlem? :-) a to dovnitř nebo už ven? :-))

Ale ne, jsi vedle..tma prostě jen lítá rychleji než světlo, víš...23 000 000 světelných let, to máme cca 5 temných minut... :o)

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Kytko, takže Ty jsi ještě ke všemu noční kvítí jo? No potěš! Jak víš, že zrovna obědvám? Notabene kuře na paprice, jež jsem si včera sám vyrobil. Ježíš Ti od hladu nepomůže, to vim jistě. Jo, Ty bys nejraději snědla alternativa. Tak to prr, kdo by pak vedl náš klub? Já ho radši upozornim. Altíku bacha, kytka Tě chce chroustat. S tim hrdlem...tlačíš se ven, ale já Tě vždycky včas polknu. :o) Vojáček: Ahá, já bych zejtra přes den potřeboval do Benešova, jak mi to bude trvat dlouho, když tam teda pojedu už v noci?

Žádná protěž.... nejsem jen tak leckdo henckdo... :-)) Zboro, já toho vím.... a taky vím, že ses přežral a je Ti blbě... tak, to máš za to, že mě trápíš hlady... tak... :-)) No, jakto, že nepomože, dyť přeci nasytil spoustu lidí jedním chlebem....a tedy v tom případě, kdo mi od hladu pomůže? :-)) fuj, alta do pusinky nevemu, je nezdravej už vod pohledu, by mi mohl zaskočit... já su na libovější masíčko... :-)) A já pořád, proč su v takové izolaci....polykači kytinek... styď seee!!!!!! :-))

vesuvanka
06. 01. 2005
Dát tip
Zvony nezvoní jen dutě tlučou TIP

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Jak jsi správně řekla "nasytil spoustu lidí" ne kytek (ni masožravek). Navíc kytce stačí pravidelná zálifka. Pokud se Ti vody nedostává, mohu Tě pokropit, v těle mám tekutin dostatek, ale ne aby sis pak stěžovala ochráncům, žes spálená. Navíc polykáním dělám záslužnou práci, lidé si vesměs pod slovem květinka představují cosi něžného, vóňavého, kdyby se Tvé zmutované, pesticidy prosáklé listy prodraly na světlo světa, mohly by se definice kytkovství od základu rozpadnout.

Waawe
06. 01. 2005
Dát tip
z rukávů vytrácí katedrály precizní vykrastalizování následných katarzí t**** m.

-z rukávů vytrácí katedrály- skvělé t.

hadeee..... tomu se říká bránění osobní svobody.....!!! Volám právníkovi a dává to k soudu, to bude proces století - minimálně.. Já mám hlad, ne žízeň, krucipísek netento měěěě..... a ještě mě chce spálit, to jsem to dopracovala..... ještě si rozmyslím, jestli nebudu rezignovaná kytka nebo číhající, až otevřeš hrdlo, se rychle vypařím.... a budu se plížit světem a mutovat kytičky do dokonalosti.... hehe... :-)

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
vesuvanka: děkuji. Waawe: jsem rád, že je to patrné, trošku jsem se bál, že nebude. Díky.

Evička
06. 01. 2005
Dát tip
touha po závrati by byla ...realismus závěru se mi líbí!***

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Kyko, si dovedu ty Tvé dokonalé kytičky představit...trochu se mi z toho zamotala hlava...jdu se opláchnout...vodou :o) Augustin_Šípek: ten verš mám taky rád, jak jsem zjistil, upoutává na sebe většinu pozornosti. Díky za návštěvu :o)

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Evičko, těší mě, že se Ti líbí :o)

Rowenna
06. 01. 2005
Dát tip
zaujalo, jak z rukávu sype katedrály.

dokážeš? Ty jsi šikulka, tak mě pusť!!! sim sim, bo vystrčím zoubky...

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Rowenna? to je mi návštěva! Jsem mile překvapen, o to víc, že i něco zaujalo :o). Díky za přečtení.

JiKo
06. 01. 2005
Dát tip
Pěkná básňa v strofě kde je včerejší a neděle se mi zdá pře"časováno" to je jen pocit vTip tě nemine ps: Světelný rok je jednotka vzdálenosti né času :)

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
JiKo: jo, asi jo, ale když ono to tam tak nějak patří :o) S tím světelným rokem to byla jen legrace, i když je pravda, že jsem si to v té chvíli vůbec neuvědomil :o) dream: to mě velice těší. Díky za návštěvu :o)

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Alte, avízo jsi neobdržel neopodstatněně (jakože bych snad chtěl, abys přitipnul - samozdřejmě si Tvého tipu cením a touto cestou za něj posílám poděkování, navíc jsem rád, že proběhla nějaká asociace. To se vždy cenní, navíc to, že umíš zvednout hlavu je velmi simpatické), nýbrž z varovného důvodu. Kytka Tě, považ, hodlá konzumovat. Pokládal jsem za svou občanskou povinnost upozornit Tě na tento její záměr, abys měl čas se někde ukrýt, než jí vypustím z hrdla (dlouho už jí neudržím. Je zmutovaná a hrozí mi pokousáním).

Markel
06. 01. 2005
Dát tip
když neděle arogantně komíhá - tohle by mi tam nechybělo, jinak moc krásná, taky bych chtěla jako oslíček místo místo penízků vytřásávat katedrály- to nejvíc líbilo - T**

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Markel: jojo, to je slabší okamžik, katedrály jsou holt protěžované :o). Díky za návštěvu. alt+kytí: můžete mi raději říkat Informátore? Je to vznešenější nežli nějakej sprostej práskač, nebo dokonce bonzák. Fuj!

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Alte: Tě příště nechám rači sežrat :o(

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Ahá...no tak to beru zpátky a jsem náležitě hrd :o)

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Všichni si ze mě tropí žert a já přitom sám jsem tak vlážný...

alte, no, vzhledem k tomu, že si chodící bacilovna, bych umřela přinejmenším na nějak tyfus.... stačí jako vysvětlení? :-)) Zboro... simpatické?? fuuuuj.... a u mě jsi bonzaj bys věděl, čili si taky mutant, takže nežer a pusť mě už, chci si zařádit.... tak hezky votevři chrtáň a šupky dupky, ani o tom nebudeš vědět, jen Ti cestou ukousnu jazyk, bys nemohl mít nemístné poznámky... :-))

První 4.... jsou moc i se mi dobře čtou.... t

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip neznamaxy
Díky za kritiku, příště se snad polepšim :o)

Zbora
06. 01. 2005
Dát tip
Kytko dík, kdybys věděla v jaký rychlosti jsem jí vkládal, abych s Tebou mohl sousedit... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru