Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JEN NA CHVILKU..

Výběr: Print
07. 07. 1999
2
2
5853
Autor
snoopy

adarhazovi.. (it started with a dedication..)

(prší, stále prší snad proto) jsi tak chladný.. nebreč, rozmažeš si stíny hlavně, prosím, nebreč počkej, neboj chci tě jen políbit.. jen políbit setřít ti rtěnku jsi tak chladný a bledý.. jako měsíc neříkej mi, že jsi mrtvý nevěřím ti tvé slzy neumějí lhát tak už nic neříkej.. neuhýbej očima chci být jen s tebou jen na chvilku v tomhle okamžiku úsvitu temnoty.. (stále prší sklonil jsi hlavu na mé rameno.. cítím vůni tvých černých vlasů)

2 názory

Print
19. 11. 2006
Dát tip
Stále nádherná...stále*

Petr_Pan
25. 09. 2005
Dát tip
zaujímavá TIP + avi

Print
08. 11. 2000
Dát tip
*!

kačka
15. 10. 1999
Dát tip
Mimo děsně kýčovité figurky Snoopyho (máme doma až dvě)- další nepřipouštím je ta básnička krásná, prožitá, doušek deště lahodil...

snoopy
15. 10. 1999
Dát tip
..ten její mateřský předobraz byl skutečně jako prožitý..

snoopy
04. 10. 1999
Dát tip
..miláčku, snad aby sis měla po ránu s čím hrát..

..a adarhazi, já za ně fakt nemůžu : )

leontynka
08. 09. 1999
Dát tip
jo....drahý, proč těch figurek más doma tolik ..

snoopy
30. 08. 1999
Dát tip
..snoopy happy meal! ach jo, já vím, moc dobře to vím, nejdřív mě to vyrazilo dech (všude snoopy), pak mě to šíleně naštvalo (mcdonald zneužije, co může), a když jsem se s tím smířil (aspoň budu mít hračku), tak mě to strašně zklamalo.. (ty umělohmotný obludky, patnáckrát stejný, jen jiný oblečky, a navíc, zdá se mi, že zapomněli na kanárka.. nebo aspoň psí boudu, misku.. charlieho browna.. tenhle námět obzvlášť zvorali..)
..já snad toho plyšáka neseženu!
..martine, jsi moc milý, jen by to mělo znít spíš jako slova útěchy, která by se k takovýmu neštěstí skoro hodila.. ale jsem rád, že ti aspoň chutnalo : ) ..a že jsi na mě myslel (snad sis nezkazil chuť.. né, přeháním : ) ..s tou světovostí to nevidím tak špatně.. kdysi jsem se bál, že by se mi snad mohla přihodit, ale teď už jsem klidný.. navíc, ještě nevím, co se ze mě právě klube.. doufám, že se brzo uvidíme (snad offi. sraz), poznáš..

Anonym
28. 08. 1999
Dát tip
Tak si představ, kolego básníku, že jsem si včera skočil do McDonalda pro Shake :-) a ejhle, viděl jsem tě tam na reklamní pokrývce tácku :-) :-)... Pro mě to bylo jen potvrzením, že jseš světovej, ovšem to jsem ti už říkal dávno. Mimochodem, ten Shake byl obzvláště povedenej :-) :-) :-)

maprach
28. 08. 1999
Dát tip
No a abych tě příliš dlouho nenapínal, tak si představ, že ten Anonym jsem byl já :-) Nějak mi vypadlo spojení :-)

snoopy
26. 08. 1999
Dát tip
..teď místo něj vidím sebe.. a místo sebe ji.. sklonila hlavu.. na mé rameno.. cítím vůni.. jejích černozlatých vlasů..
..bez deště..

snoopy
26. 08. 1999
Dát tip
.

castan
09. 08. 1999
Dát tip
Snoopy: To není od nikoho, ale udělej mu radost...:-)
Adarhaz: I don´t want to be tied, in anyone strange, I´m carefuly try to stay clear of those things......

snoopy
23. 07. 1999
Dát tip
.hmm.. už je to nějak pryč..

leontynka
16. 07. 1999
Dát tip
.

snoopy
13. 07. 1999
Dát tip
there is really noone left at all.. there is only you..
zapomněl jsem, že jsem zapomněl tam (až nahoru) napsat: čtěte, prosím, pomalu..

AHED
13. 07. 1999
Dát tip
...lost in admiration happy birthday I'm forever yours blossom faded red inside a tiny book of butterfly Have to see you Have to feel you...nebo tak nějak...

B.Ezejmenij
12. 07. 1999
Dát tip
... zaujalo mě to
... protože
... on a stíny
... protože ty a stíny
... protože já a stíny
... protože prší.

snoopy
12. 07. 1999
Dát tip
leo, nezbývá mi, než ti poděkovat..
printe.. nesladím..
břízo, jo? a jaký?
sašo, nic si z toho nedělej, byl to jen přelud..
vinile, žádný déšť, jen čtyři slova..
kaštánku, tuhle neznám.. (?)
slávku, závidím ti, já zatím jen jednou..
bezi, jsem rád v tvém stínu..

adarhazi.. ..vím! a právě proto jsem ti to věnoval.. doufal jsem, že vycítíš sílu toho pocitu z jeho chabé a doznívající ozvěny v mých slovech..
jsem ti vděčný za to, že jsem to měl komu věnovat, děkuju ti za tebe.. there is noone left in the world, that i can hold onto.. tak dlouho..

castan
09. 07. 1999
Dát tip
Adarhaz, Snoopy: Still goes rain, in fact delay of emotions is not due present, but of course in the past. Too much rain, too much rain over paradise.......

slavek
09. 07. 1999
Dát tip
kolikrát budu cítit ještě totéž?

Lea
08. 07. 1999
Dát tip
Jestli déšť z mraků, či déšť z duše vyprovokoval tuto basničku, pak mu nezbývá než poděkovat... :-)

Print
08. 07. 1999
Dát tip
Snoopy!!!! :-)))

Bříza
08. 07. 1999
Dát tip
Teda tady se dějou věci !!! (velký)

Saša
08. 07. 1999
Dát tip
Takovou lásku, o jaké píšeš, tu neznám
ač přátel mám celý telefonní seznam
uprostřed davu jsem mnohdy sám
za trochu přízně cokoli dám
Na chvilku spočinout na tvém rameni
jen nevím kdo to trošičku ocení
za trochu přízně přátelství své dám
tu trochu citu, co ještě v duši mám.

ViNiL
08. 07. 1999
Dát tip
Oops. Neprsi u tebe nejak casto? (Ale prsi hezky, to jo...)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru